čtvrtek 29. srpna 2013

Layout no. 10

imagebam.com
Jo, jsem magor. Jsem totální magor, protože jsem ten design začala nesnášet asi dva dny po tom, co jsem ho nastavila :D Fakt jo, já vím, že jsem hrozná, ale prostě jsem musela udělat novej, musela jsem :D Ten 10. byl tak hrozně... studený, moc chladný, nevýrazný... nemám ráda nevýrazné designy, byl takový mdlý. Vím, že vám se líbil, a mně zezačátku taky, ale prostě mě začal štvát právě kvůli těm barvám. Ty jsem tak trochu i zachovala, nechala jsem modrou i žlutou, ale trochu jsem je zvýraznila. Miluju fotky z týhle akce, tuším MTV Movie Awards, snad.. a miluju ty šaty, které tam měla, využila jsem tu kombinaci barev... líbí se mi to, tak doufám, že vám taky :) doufám :) Protože mně jo :D
* * * * * * * *
Yes, I am crazy. I am total freak, because I started to hate that layout just few days after I put it here... it was too... cold, too cold... and I hate, when my design is cold. This one was too cold, too calming. So I made a new one. One which I like. One which I really love, actually. I love photos from MTV Movie Awards, and I love those colors together... it is much better. Much much better, I guess... It's not anything different, I just needed to change it quickly :D And I hope that you like this one. Because I do. I love it actually. For now, I love it.

10 komentářů:

  1. hlavně, že jsi přišla na to, že to chce něco teplejšího taky nejsem věčně spokojená, je to nemoc!

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa strašne páči. Je perfektný. Ten predošlý sa mi tiež veľmi páčil, no musím s tebou súhlasíť, aj ja mám radšej také tie sýtejšie layouty :) Tento je proste... bezchytný. Ako každý tvoj layout. Si neskutočná a originálna grafička. Nikdy by ma nenapadlo, že človek by dokázal niečo takéto z tých fotiek z MTV Movie Awards :) Sú dokonalé fotky, ale tiež pri prídu trošku chladné. A nakoniec vznikne z toho táto dokonalosť :)
    Po Rusky ? Páni Máš môj obdiv. Nedivím sa ti, že by si bez toho nevydržala, ja by som kľudne aj teraz najradšej nakračala do kina
    Inak, je fajn si také veci (bezmäsité jedlá na pár dní) vyskušať, aspoň vieš, čo ti padne :) A s tou Lily Collins s vami súhlasím To ma dorazilo

    OdpovědětVymazat
  3. Súhlasím, asi chcela okolie nejako zmiasť. Keď som prvý krát videla tieto fotky, napadlo ma, že takto akoby útočila na fotografov Kris je proste trieda
    Spasiba, charašo a da Jediné slová, ktoré po rusky viem a to sa ruštinu učím už rok v škole Ale nie, niekoľko slov ešte viem, ale tieto sú tie, na ktoré si vždy spomeniem Moc ma ruština nebaví, takže by som to pozeranie asi tiež vzdala
    Podľa mňa vieš grafiku úplne perfektne. Keby som vedela robiť grafiku ako ty, tak si pískam A tento tvoj štýl sa mi veľmi páči. Aj ostatné tvoje veci. Si talent .)
    A mne sa tieto fotky z Mtv Movie Awards, samozrejme, tiež veľmi páčia. Celkovo mám túto akciu strašne rada. Práve kvôli Kris

    OdpovědětVymazat
  4. Miláčku je krásný Upřímně? Ten předtím se mi líbil víc Mám dilema, v nejbližší době očekávej mail Já to tu prostě řešit nebudu

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Hííí a co má ikonka pro Rogeríta? :O

    OdpovědětVymazat
  6. Ta ikonka, přesně, jako bys mi viděla do hlavy! Wimbledon, můj Král, nejmilovanější, nejvymodlenejší den <3Už ho jdu poslat, bude to mail mého webu :)

    OdpovědětVymazat
  7. náhodou byl pěkný :)..ale tenhle vííc! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle layout je prostě parádní! Moc se mi líbí ta kombinace světle modré v záhlaví a pak ta fialová ♥ Senzační kombinace barev. A fotky jsi vybrala skvěle - mně se na nich Kristen taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle je zábavnější a zářivější a živější... poslední slovo ho vystihuje nejlíp Povedl se

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se náhodou moc líbíl! Ale je pravda, že byl takový nevýrazný... Tenhle je lepší:)

    OdpovědětVymazat