sobota 3. srpna 2013

London, baby!

Hello guuuuys.
That's what I am saying all the time.
Ale je to tu takový divný. Ale ne, neni, je to tu super, ale jak jsme v tý škole, tak s těma ostatníma lidma je to takový divný. Moc se s nikým jiným nebavím. Jako tak nějak trochu s někym, ale není to žádný nový přátelství na léta, spíš takový to, že se s nim bavíte, protože je zrovna kolem a vy náhodou víte, jak se jmenuje. Ostatní jsou na tom i jinak, někteří se baví s ostatníma fakt hodně, ale já nevím, čím to je. Jestli tím, jak jsme tu dvě a tím pádem nemáme takovou potřebu se s někým dalším vybavovat, nebo je to tím, že nejsem hubená ruská sexbomba... :D Možná je to nejvíc tím, že většina těch lidí je mladší než já. Mně je 19, jim je kolem 15, 16, takže si maj víc co povídat s těma ostatníma. Ale jsem tu jen dva týdny, ani jsem moc nepočítala s tím, že si najdu nějakého kamaráda, se kterym zůstanu v kontaktu nějak víc. Ale tak je tu pár lidí, se kterýma se dá mluvit. Jenom mě štve, že jsem teď tenhle týden chodila do jedné třídy, kde jsem se docela skamarádila s jednou Italkou... ale na ten druhý týden mě přeřazují do jiné, takže i s tou ztratím ten kontakt... jedině o přestávkách. No možná dojdu za tím mým učitelem a zeptám se ho, jestli bych nemohla dál chodit k němu, pokud tam furt bude místo, protože mi ta třída bude vážně chybět. Bylo to tam příjemný, taková smaženice různejch národů, docela sranda, Nick je parádní týpek. Je mu 51 a hrozně mi připomíná Spejbla, ale je vážně perfektní :D I za ten týden ho mám hrozně ráda a to jsme ho ještě k tomu jeden den neměli, protože měl narozeniny... a on na narozeniny nikdy nepracuje :D No ale tak co se dá dělat... no stejně mě to štve. Musím zjistit, jestli se s tím nedá něco udělat. Tak holt když tak budu utíkat do své bývalé třídy o přestávkách. S tou Italkou si vážně docela rozumíme... alespoň mám ten dojem... a ještě s jedním Čechem, ale ten zrovna dneska odjížděl. No co se dá dělat, přestanu si stěžovat.
Jinak je to tu super, vážně, už jsme viděli spoustu věcí. Dokonce jsem vlezla na Londýnský oko! Woooow! :D Já, se svou hrůzou z vejšek a z kombinace něčeho, co se točí a vejšek :D Dneska jsme byli na výletě v Brightonu a příští týden máme taky celkem dost plánů, jako např. Madamme Tussaud, tam musím, protože jsem přece Madamme Angelique Tussaud :D Každopádně už budu muset jít. Zejtra a v pondělí do tří máme volno, tak to taky razíme všude možně. V pondělí jedeme do Who Shopu a muzea, což je pro Dráculu trochu z donucení :D ale já jsem z toho naprosto nadšená a hrozně moc se těším :D No už musím, jinak mě zakousne, že jí tu vybíjím baterku a ona už chce z nějakýho důvodu spát. Já se možná zase ozvu, pár lidí jsem i oběhla, ale jako moc to nestíhám no, spíš takhle po těch večerech, když se urvu :D Víc vám toho napíšu, až se vrátím :D
Tak se zatím mějte.
See you soon.
-Angie.

6 komentářů:

  1. Ty jsi v LOndýně? To jsem z toho jelen, jsem to ani nečetla .. Tak si to tam užij <3 London wohou .. Ty jsi byla v London Eye wow já do Londýna asi pofakčíím se školou na podzim

    OdpovědětVymazat
  2. Kašli na lidi, užíj si Londýn!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to budu držet palce, aby tě v té třídě nechali ;)) Jsem ráda, že si to tam tak užíváš. Přijde mi, že letos hodně lidí jelo na takové vzdělávací pobyty Určitě to není na škodu. A já jsem byla taky překvapená sama ze sebe, když jsem před rokem vlezla na London Eye - taky mám hrůzu z výšek, ale nakonec to bylo úplně v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  4. vidim ze si uzivas :) a ty ses v nejake letni skole? na jazykovim kurzu nebo tak?

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím do Londýna! Jsem ráda, že si pobyt užíváš, musí to být super takhle odcestovat a poznávat nové lidi, i když chápu, že to není *bum* a najednou jste nejlepší kámoší Nicka jsi popsala parádně, dokážu si ho představit a musí být vážně skvělý, takže držím palce, aby tě do té třídy dali zpátky, když si člověk na něco zvykne, je pak těžký si rychle navykat zas na něco jinýho

    OdpovědětVymazat
  6. Hlavně si užij ten poslední týden! :)

    OdpovědětVymazat