pátek 30. srpna 2013

Gallery update 18.1: Photo from the set - a trailer

Věděli jste, že trailer znamená přívěs a ne jenom trailer, jako filmový trailer, jako první ukázku a upoutávku na film? Já jsem to teda nevěděla, musela jsem si to vygooglit, jak se to řekne a byla jsem celkem překvapená :D Jak už vám asi došl, na fotce, kterou pro vás mám, je právě přívěs. Trochu mi to připomíná natáčení Vampýrské Akademie... žádné fotky z natáčení, pořád jenom přívěsy se jmény :D Každopádně tohle je přívěs Kristen, na dveřích je pověšená cedulka Valentine, což je Kristenina postava v Sils. No uvidíme, jestli se objeví i nějaké další fotky. Každopádně tuhle fotku pořídila (pravděpodobně ona, ne on), jedna fanynka z twitteru. FightingForThem je její účet a já jí tímto za tu fotku děkuju:)
* * * * * * * *
Did you know, that trailer means the thing which is in this picture and not just film trailer like a first look at movie? I did not actually, I had to find in dictionary, how to say what is in this photo. It's Kristen's trailer. You can see the name Valentine on the door. This is photo from the set of Sils Maria movie, which was taken by one fan and she took it on Twitter. FightingForThem is her account. Well, I don't know, but I guess it's a girl... And I am so glad that she published that. It reminds me the shooting of Vampire Academy, no photos, just trailers... :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. Ou! Tak tenhle layout je perfektní!! Miluju tyhle fotky s Kristen.. jedna z mých nej akcí.. !!

    OdpovědětVymazat
  2. Priznám sa, že som to nevedela ani ja. A nikdy by ma to ani nenapadlo Každopádne, tá fotka je super, hádam sa potom ešte nejaké objavia. Páči sa mi meno Kristeninej postavy :)
    Mimochodom, Angie, dojalo ma to tvoje rozpísanie o Jenn, potešilo ma, že máš skvelý názor aj na Jenn :) A keď vidím tie ikonky v menu... Je to od teba naozaj milé, to si nemusela :)

    OdpovědětVymazat