pátek 23. srpna 2013

Sils Maria news: Charles Gillibert about first day of filming

Ahoj lidi, další je jen krátký vstup. Charles Gillibert je hodně aktivní na svém Twitteru, což je skvělý. Máme čerstvé zprávy z první ruky o filmu Sils Maria, který Kris zrovna natáčí. Dřív jsem Twitter neměla vůbec ráda, ale poslední dobou mi vážně přirostl k srdci :D Nicméně, napsal nám o prvním dni natáčení, které začalo už včera, 22. srpna, ne 23., jak jsem vám sem psala, že Charles psal na twitter. Už jsem tu nebyla, když došlo k opravení té chyby, takže se omlouvám, že jsem vás takhle popletla, každopádně natáčení začlo... a tady je krátký tweet o prvním dni: "1. den natáčení. 1. scéna. Dobré počasí. Skvělé vibrace." (Vibrace pravděpodobně ve smyslu... dobrá atmosféra na place, což je super:))
* * * * * * * *
Hi guys, another one is quite short. Charles Gillibert is very active on his Twitter account, which is great. We have the best information about Sils Maria from this page. I used to hate twitter, now I love it. Anyway, he wrote about the first day of shooting. The filming of Sils Maria started on August 22, not 23, how he wrote before I left, so I am sorry for this misunderstanding, I didn't know about that change... Well, here you can read short tweet about shooting. I am sooo excited! Well, not that excited as about Camp X-Ray, but still excited.

1 komentář:

  1. Super, že se jim na place zatím daří. Snad to tak bude v průběhu celého natáčení :)

    OdpovědětVymazat