neděle 18. srpna 2013

News about Sils Maria movie.

Takže dobrý večer... :D Ne, dobrý, jsem v pohodě :D To je něco, co můžou chápat pouze lidé, kteří byli na Letňáku. Což vám možná někdy vysvětlím, ale dneska už se mi nechce, je to komplikované. Jak se máte? Já se mám super, jen jsem smutná, že jsem musela odjet... neberte to špatně, jsem ráda, že jsem doma, ale na druhou stranu se mi prostě na tom srazu tak líbilo, poznala jsem tolik nových skvělých lidí a strávila tam čas s úžasnými lidmi, které už jsem znala z dřívějška. Takže to bylo prostě boží. Na třetí stranu zítra hned zas na chvíli odjíždím a vůbec se mi nechce, protože už jsem se nalítala všude možně tolik, že bych ráda strávila nějaký ten čas i doma... no ale to se vracím ve čtvrtek, doufám, že někdy brzo, takže to je pohoda, jen pár dní, ale tak stejně, už mi trochu hrabe. Každopádně jsem musela něco napsat, protože jsem nechtěla odjet bez rozloučení a ten článek o 9 000 už tu straší taky docela dost dlouho :D Takže asi tak... Každopádně mám pro vás teda jednu novinku o Kristen. Jak asi všichni víte, tak natáčení velmi očekávaného snímku Camp X-Ray před pár dny skončilo... no ale Kristen má v plánu natáčet ještě i pár dalších věcí :D Ačkoliv o The Big Shoe se toho zatím moc neví a u Calli je to taky takové... pochybné... u těch ostatních drbů už tuplem :D Co je ale jasné, je role Valentine ve filmu Sils Maria. Právě dneska jsem se já dozvěděla :D, že natáčení začíná už za pár dní, 23. srpna 2013! A to pěkně prosím v Německu, takže si asi udělám výlet, až bude jisté, kde přesně v Německu :D :D Ale ne, na to už fakt nemám čas... teda čas by i byl, ale nemám na to v žádném případě peníze :D Každopádně já jsem nadšená a zvědavá :) Kristen má tedy teď pár volných dní, ale moc toho také není. Hádám si je bude užívat s přáteli a tak. Těžko říct. Hlavně nevím, kdy odjíždí... ale mohla by se třeba jet podívat i k nám... no dobře, ha ha, já vím, nepravděpodobné :D
* * * * * * *
Hi guuuuuuuuuuys. How are you? I am fine, just sad, that I had to go back home, because I loved it in Brno. Really, it was amazing and I met so much great people and I spent there few days with amazing people I knew before, so I was really excited to be there. Anyway, I'm glad I'm home, because I was away for a long, long time... but I am leaving tomorrow again. But just for... four days. Then, I may go somewhere for one day, but nothing big. I want to spend the rest of summer holidays home... well. Truth is, that we are going with my family to Spain, but on September... it far away :D Not that far, but... anyway, I want to write this article, before I leave, because I don't have time for preparing some other, I don't want to leave without saying goodbye and without saying something new about Kristen, when I know something. I have for you new information about filming of Sils Maria movie. It starts on August 23 in Germany, sooo... it seems like I'm going to Germany too :D Anyway, I can't wait for it and I am so happy, that Kristen has got so much work this summer, I am soooo excited about Camp X-Ray, as you probably know, the filming is already done now, so Kristen's got some free time, but not that much.

16 komentářů:

  1. Odísť od ľudí, s ktorými si prežila pekné chvíľe je vždy smutné. Presne toto prežívam teraz. No, ale to už som zase niekde inde Každopádne, je fajn, že si nachytala nejaké nové spomienky a zážitky :) Na Sils Maria sa nesmierne teším, možno aj preto, že tu bude Chloe Moretz. Teším sa, čo z toho výjde. Úprimne, priznám sa, že by som rada do toho Nemecka išla No nemám na to žiadne prostriedky a určite by som tam zablúdila.
    Mimochodom, pravda, Tayler by sa na tu rolu vôbec nehodil Nevedela by som si ich s Jenn predstaviť ako pár Ale ten film je skvelý, teším sa na pokračovanie :)

    OdpovědětVymazat
  2. No posílej posílej!!! ten článek si přečtu později, teď chvátám...

    OdpovědětVymazat
  3. ty pořáád někam jezdíš .. (hezká animace ;D, Kris to tam hrozně sluší ), na letňák jezdím pravidelně <3, ještě jednou gratuluju k těm 9 tisíícůům :), opravdu dokonalé číslo <3.. a kris v německu? jáá tam chci! .D

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla bych ji tu! So much Bych ji pak nepustila!!! :)Oznamuji, že jsem zpět na webu - kolem 15:00 - 16:00 :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych ji tu! So much Bych ji pak nepustila!!!Oznamuji, že jsem zpět na webu - kolem 15:00 - 16:00 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Co ty víš, třeba se za pár let objeví i tady u nás Ale asi se k ní nikdo z nás nedostane Ale těším se až začne natáčet Sils Marii, snad se taky objeví nějaké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je vážně bezva! Snad taky někdy přijede i k nám:) Jinak já se mám taky dobře:)

    OdpovědětVymazat
  8. Rády spřátelíme :) Jdu tě přidat do seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hey cože? V Německu?... No do prdele! To prostě musím.. musím se tam dostat.. Musím!!

    OdpovědětVymazat
  10. mam se celkem fajn diky :) Nemecko je dost blizko souhlasim s tebou mohla by si udelat mensi zajizdku k nam :)

    OdpovědětVymazat
  11. Musíme jí napsat, aby si pro nás přijela..

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj na blogu je menší oznam, prečítaj si http://maite-perronib.blog.cz/1308/oznam ...prepáč za skopírovanú správu

    OdpovědětVymazat
  13. Zíííííítra.. konečně už zíííítra !

    OdpovědětVymazat
  14. Angie, pokud si dobře pamatuju, tak jsi chtěla vidět, jak vypadají ty moje šaty do tanečních - tak tady je foto :))http://imgbox.com/admDKOFW

    OdpovědětVymazat
  15. Čekám, čekám... stále čekám... už abys tu byla! Chybíš mi

    OdpovědětVymazat