pátek 23. srpna 2013

Takže dobré dopoledne...

Ahoooooj, tak jsem konečně zase zpátky :D Máte radost?
Doufám, že jo, já tedy rozhodně. Jsem úúúúplně mrtvá. Fakt totálně.
No dneska odpoledne ještě někam musím, ale jinak už budu doma a ani se nehnu.
A jaký to bylo?
Super, fakt sranda, teda to Brno.
Voda? Ale jo, taky sranda, jen byla fakt kosa, první den jsme příšerně zmokli, tak jsem zvědavá, jestli budu nemocná nebo nebudu. Tohle byl docela děs. Taky jsem se málem utopila :D Holky se cvakly v proudu a my ostatní jsme chytali věci. Slyším křik: Pádlo, pádlo, pádlo!!! Chyťte to pádlo?! :D Tak jsem se vrhla pro pádlo, jenomže mě proud strhnul a já jela. Naštěstí pádlo bylo chyceno kamarádem, takže v pohodě a já jsem se zasekla v proudu a postavila se, ale bylo to docela drsný... no a pak řvou: Barel! Barel!! Chyťte ten barel!! Tak jsem se pohnula... a hned mě to strhlo... já nemohla vůbec nic. Chytil mě kamarád, takže to vypadalo tak, že on visel na větvi, která trčela do řeky, já jsem visela na jeho ruce a druhou rukou jsem chytala barel. Naštěstí jsem ho chytila teda, no bylo to docela o hubu. Jako nikomu se nám nic nestalo, jen pár odřenin a trauma :D ale nelíbilo se mi to :D Ona tam byla o kus dál mělčina, takže i kdybych nebyla chycena, tak se mi nic nestane, ale příjemné to nebylo... no a zase jsme byli úúúúplně všichni durch :D A teď prča, že my byli tam u stromu na druhý straně řeky, než jsme měli lodě... No ale nakonec se k nim jeden z naší výpravy dostal a dovezl je k nám, ale docela adrenalin :D Možná budu mít nějaký fotky... možná :D
Každopádně jsem zpátky a jsem nažhavená na přidávání, ale asi spíš až odpoledne, teď jsem ještě ani pořádně neprozkoumala, co všechno e dělo. Jen to, že první den natáčení Sils Maria měl být až dnes, ale na twitter o něm psali už včera :D Drobný kiks, no nevadí :D
-Angie.

6 komentářů:

  1. Vítej zpátky, Angie! Jsem ráda, že ses nám neutopila, evidentně jsi měla namále Já nejsem zrovna vodní tvor, takže takový výlet by nebyl nic moc pro mě, ale věřím, že sis ho musela pořádně užít, hlavní je, když je kolem ta správná parta
    S tím začátkem natáčení... Nějak to poprvý pokonili, jo Ale pak už se psalo normálně o čtvrtku, asi už se prostě nemohli dočkat, ale kdo jim to může mít za zlé, že?   

    OdpovědětVymazat
  2. Slibuješ?? Že budeš doma a ani se nehneš??.. Ne.. jsem ráda, že sis to užila a byla sranda.. :)) Nejradši bych jela taky s tebou a hned!! :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej zpátky..:)
    A měla sis sebou vzít kruh!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi zpěěěěěěěěěěěěěět!!! Huréééééééy!
    1. Jo viď..
    2. Jo viď..
    3. Že jooo viď...

    OdpovědětVymazat
  5. Je bezva, že sis to užila! Mě teda voda nikdy nelákala, ale koukám, že tam asi musí být sranda:))

    OdpovědětVymazat
  6. jsem 100% rada, ze jsi zpet. na vode jste si to teda poradne uzili :)

    OdpovědětVymazat