úterý 6. srpna 2013

Comic-Con Madness 0.8 - ComicCon 2009: Entertainment Weekly Interview

Zmikni! To je to, co si pamatuju z Comic Conu v roce 2009. Tenhle rozhovor. Vždycky a provždycky :D tenhle rozhovor pro Entertainment Weekly je prostě nejlepší :D To, jak Kristen nedokázala v klidu sedět, mlčet a poslouchat :D pořád tam poposedává, kouká kolem, něco dělá, šušká si s Ashley :D no, na tohle video se prostě koukněte, jestli ho neznáte, protože je fakt super :D Je to fakt skvělý, jako všechno z Comic Conů :D
* * * * * * *
Shut up! That's what I remember from Comic Con 2009. This interview. Always and forever, this interview for Entertainment Weekly. That, how Kristen is not able to sit and just listen :D she's still looking around and doing something :D She's really hyperactive :D Shut up! :D Well, check out this video, I love it so much, it's the best thing I remember from all Comic Cons... well, it's not, everything is great, but one of the most amazing :D

9 komentářů:

  1. To si taky pamatuju! Super video! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty čteš knížky v angličtině, že ? Nebo ne?... Já to chci zkusit, ale asi nebudu rozumět ani polovině.. Zajímalo mě, jestli se z toho taky učíš.. A jaký to je číst to anglicky... a liší se to hodně od našeho překladu?...

    OdpovědětVymazat
  3. ANO! Tenhle rozhovor je zkrátka nejlepší    Miluju to, jak Roba úplně rozhodila Fakt jeden z nejlepších rozhovorů vůbec, vím, že mi hrozně chybělo, že už spolu moc společných rozhovorů neměli, společně byli vždycky skvělí
    Budeme koukat na TCAs spoluuuuu? Sííím

    OdpovědětVymazat
  4. Není to šílený, já doma mluvím anglicky pořád.. za prvý mi nikdo nerozumí, za druhý miluju jak to zní a za třetí zkouším si výrazy jako Seriously by Caroline Forbes... Miluju jak to zní prostě.. já se narodila pro to, abych se naučila anglicky a odjela z ČR co nejdál... Není možné že jí miluju tak moc, prostě jakmile slyším AJ jsem jak v sedmým nebi hrozbě mě štve, že nejsem rodilý mluvčí... Vážně neslyšela jsem nikdy nic hezčího .. možná tak španělština je ještě boží..

    OdpovědětVymazat
  5. Je tu strašne zlatá Ja z tej osôbky proste nemôžem A Angie, ako sa darí v Anglicku ? Čítala som si aj ten predošlý článok, ale teraz som tu len na rýchlo, tak sa nestíham toľko vyjadrovať. Hádam je to už lepšie. Nechápem, prečo by sa tie decká s tebou nebavili, možno sa len boja ísť za tebou, alebo čo. Ja mám napríklad veľa kamarátov, ktorí majú 18-19 a rozumiem si s nimi lepšie ako s rovesníkmi. Napríklad s tebou by som sa tam bavila vkuse, iba s tebou Veď si máme koľko razy čo povedať ;) Každopádne, ten výlet do Londýna musel byť skvelý. Určite si to tam plnými dúškami uži, zdokonaľ sa v Angličtine a potom napíš, ako to tam celý bolo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jak Roberta úplně rozhodili, chudák..

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, tohle video už jsem někdy viděla:) Kristen je tam fakt dobrá

    OdpovědětVymazat