čtvrtek 8. srpna 2013

Comic-Con Madness 0.9 - San Diego ComicCon 2009 - Panel

Ještě jsem se ani nedostala k tomu nejlepšímu. Tady to je. Našla jsem to! Celý Comic Conský Panel Nového měsíce z roku 2009! Je to 4 roky starý, ale furt jsem to našla. Furt je to na youtube, to je prostě skoro neuvěřitelný :D Noooo... jestli máte čas, tak se rozhodně koukněte. Tohle je to, co je na Comic Conu nejlepší, tyhle Panely... já vím, je to starý, nic novýho se nedozvíte, je to o filmu, kterej šel do kin skoro před 4 roky, ale člověk se může dobře bavit i tím, jak se chovají, jak se tam baví, i co říkají, vrátit se ke kořenům :D já to prostě žeru :)
* * * * * * *
I didn't even get to the best part yet. Here it is :D I got it! I found it! Full New Moon Panel at Comic Con 2009. It's four years old, but I still found that, it's still online on youtube. Soooo, if you have time, check out, becuse this is what's amazing on Comic Cons. These panels :D I know, that it's really old and it's not current, etc. but you still can see them together, how they behave, how they looked, I love it :) Still, even after 4 years, it's still interesting for me :)








3 komentáře:

  1. Ty s těma comic-conama teda jedš! .. každopádně, ty videa jsou skvělíí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pomocná ruka Aventine9. srpna 2013 v 2:22

    Super, taky jsem to hledala, ale neúspěšně

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo by to lepší, kdyby tam tolik nekřičeli, burani..

    OdpovědětVymazat