neděle 25. srpna 2013

Layout no. 9

imagebam.com
Ahoj, jak jsem psala včera, opravdu jsem nutně potřebovala změnit design. Tenhle je desátý, ten, co teď vidíte, ten modrý... měl by být něco extra, když je to ten kulatý... no moc není, co se dá dělat :D Nebyla jsem si jistá, jestli ho tu vůbec chci, ale rozhodla jsem se, že to zkusím dát na stránku a uvidím, jak to bude vypadat a nakonec se mi to docela líbí :) Měla jsem vážně hrozně ráda ten červený, opravdu jsem s ním byla spokojená, ale už tu byl příliš dlouho. Po nějaké době mě prostě design, co tu je, začne vytáčet... někdy jsou to dva měsíce, jindy dva týdny, u toho 8. dva dny... :D ale ten čas zkrátka přijde. Tenhle se tu myslím dlouho neohřeje, chci udělat nový, něco úplně jiného, ale nevím, jestli jsem schopná zrealizovat to, co mám ve své hlavě, tak uvidíme :D Ale mám takový pocit, že se mi tu pořád střídají akorát tři barvy :D Červená, modrá a černá. Na tomhle tentokrát nenajdete ani sovu ani nic červeného, přesto se mi celkem líbí a doufám, že vám taky. Je po delší době zase modrý, no rozhodla jsem se pro tu kombinaci se žlutou, myslím, že se to k sobě celkem hodí. Miluju ten shoot, ze kterého je udělaný... dělala jsem ho už hrozně dávno, možná je to půl roku, možná i dýl, ale úplně jsem zapomněla, že existuje, což si myslím, že byla celkem škoda... Tak co myslíte? Líbí?
* * * * * * * * * *
Hi, like I said yesterday, I really needed to change layout. I was not sure about this new one, if I still want it here, but I decided to try, how it's gonna look and I think, that it's kind of good, I like it. I will probably make a new one, I want to try something totally different, but I am not sure if I am able to do such a think... so we wil see. I really loved the previous red one, no 9, I loved that, but it was here too long time and it started to piss me off everytime I came to see my site, so I really needed to change it. I have a feeling, that I still have layouts in three colors. Blue, red or black. Well, this one is blue again, but I made it with yellow site, I think it works, I like that combination. I hope you like it too. I love photos from this photoshoot and this layout is made like... I don't know, five, or six months ago, but I totally forgot, that it exists. So... what do you think?

14 komentářů:

  1. Já hlavně totálně miluju ten layout od tebe co mám na lovely.... ten je prostě totálně boží... Anděl x Démon..

    OdpovědětVymazat
  2. To je to nejhezčí, co mi kdy kdo řekl... ...Hééééy prcku, to je absolutně boží změna vzhledu..!! Ty jsi mi hotový grafik roku!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalosť :o Ja na tento layout nemám slov, je úplne perfektný... Toto mi robiť, Angie, úplny šok. Nepoznám nikoho, kto robí také layouty ako ty. Obdivujem ťa, neskutočne sa ti podaril. Proste nemá chybu! Nič z toho, čo napíšem nebude dosť dobré. Asi som sa zamilovala Vážne, ja proste nemám na tie tvoje designy slov. Si veľmi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mohla bych použít tu fotku Kris pro parfém co jsi sem dala? :) Moc se mi líbí ^_^ ... Jinak jsem moc ráda za spřátelení!! Tvou ikonku dám větší než budou pro ostatní, opět proto že Ty a hlavně Kristen, která mě dostala!

    OdpovědětVymazat
  5. K designu - líbí se mi i tento, hlavně ty fotky!Mám milion takových fotek, takže nechám na tobě, určitě nemůžeš vybrat špatně U Rafy tak taky nebylo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemusíš ďakovať, keď je tak neskutočne dokonalý ♥ Som z neho naozaj nadšená :) Nuž, na Catching Fire sa tiež neskutočne teším. Ja som už stihla Hunger Games pustiť aj mame a otcovi a zatiaľ počujem len pozitívne názory. Dokonca aj sestra si občas všimne Jennifer, keď niečo hádžem na blog, alebo robím grafiku s ňou a vždy sa pýta "To je Katniss" .D Príde mi hlúpe, že mi toto hovorí šestročné dieťa, a ešte je také nadšené ale nevadí .D Dokonca jej ujo musel urobiť aj luk so šípmi, ale s tým sa ani nedá poriadne strielať, takže ani nie je šanca, že niekomu ublíži :) Ona to vlastne pochytila aj rozprávky Brave, luk a šípy ju ohromili .D
    Ja som nadšená aj z Camp X-Ray, aj Sils Maria, pretože Kris ma konečne nejaký projekt. Z Camp X-Ray som nadšená kvôli jeho "drsnosti" a vojenského prostredia. Sils Maria ma zase zaujalo kvôli tomu, že tam bude aj Chloe a Juliette a dokonca aj režisér ma zaujal .D
    Páni, to si doma dovtedy bola v auguste len tri dni ? Priznám sa, aj toto ti závidím Mne je síce doma dobre, som taký typický doma sed, no niekedy mám chuť vypadnúť niekam ďaleko a žiť. Ísť niekam, kde ma nikto nepozná a užívať si : D Tu ikonku teda skúsiť vybrať sama, hadám to nebude zlé, no A kam sa chystáš za dva týždne ? A verím ti, ja si vždy domov úplne vážim, keď od niekiaľ prídem. Potom je problém vyhnať ma z domu No na tu fotku sa teším a som rada, že si si to tam vychutnala. Londýn musí byť úžasný. Ja tam mám tetu a ešte jednu rodinnú známu a nevidela som ich už roky. Raz by som tam chcela ísť. Už si to aj plánujem s mojou tetou Ona je taký veľký cestovateľ a vždy mi hovorí, že ma občas zoberie niekam, ale až keď mi bude 18. Dovtedy sa mi nechce čakať, ale čo už, no Aspoň budem dovtedy šetriť financie a učiť sa angličtinu
    Ja sa ti priznám, že ti celkom závidím ten pocit, že už si po škole, ale na druhej strane sa nedivím, že ti to chýba. Presne, tie tlačenice a súboje typu Hunger Games, keď si chceš sadnúť To mám na strednej rada Teraz síce idem do druhého ročníka, no už sa tam cítim ako doma. Zo začiatku som sa tam bala ale teraz mi je tam dobre. Horšie je to na internate. Tí ľuďia sú tam moc iný, ale za to milý :)
    Tak ti želám peknú zábavu, kľudne by som si to s tebou vymenila, teraz mám veľkú chuť čítať knihy, pozerať filmy a seriály. Už sa teším na tu kopu kníh, až nám opäť otvoria knižnicu, už som tam nebola roky. A aké knižky si si priniesla ? Rada čítaš po anglicky ? Za to ťa obdivujem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Awww, pro tenhle shoot mám slabost i já, takže se vůbec nedivím, že sis pro header vybrala zrovna tyhle fotky, jsou úžasné! A musím říct, že je to velmi příjemná změna, ta modrá se žlutou mi skvěle ladí k sobě, takže za mě určitě A+!

    OdpovědětVymazat
  8. Layout se ti opět hrozně moc povedl! Mně osobně se moc líbí :) Obdivuju tě za to, jak pěkně umíš zakomponovat víc obrázků do jednoho :)

    OdpovědětVymazat
  9. ten co máš teď neni moc přeplácaný a to je na něm moc pěkný

    OdpovědětVymazat
  10. Ten poslední layout byl "živelný", jen tak ho něco nepřebije. Nový lay se mi samozřejmě líbí, děláš krásné layouty, ale  nemohu opomenout, že malinko uspává

    OdpovědětVymazat