pátek 30. srpna 2013

Gallery update 18.0: Florabotanica Campaign photo - HQ

Ahoj lidi, jak se máte? Já se mám dobře, celkem dobře... Možná mám možností jít na The Mortal Instruments do kina před tím, než bude premiéra, ale jen možná... uvidíme. Hádám na to půjdu tak 3x, možná 4x jak na Hobbita, ale prostě mám možnost jít v neděli nebo v pondělí, ale nevím, jestli půjdu. Uvidíme. Jsem z toho taková nadšená i rozpolcená zároveň. No nic, dneska mám pro vás pár věcí, první z nich je fotka, kterou všichni dobře známe, ale tentokrát je v mnohem lepší kvalitě. Je to fotka pro kampaň na parfém Florabotanica od Balenciagy. Je to asi jedna z nejhezčích fotek Kristen, jakou jsem viděla.
* * * * * * *
Hello guys. How are you? I'm good, quite good. Maybe I have opportunity to see The Mortal Instruments in cinema before official premiere, but just maybe. I will see. I have for you today something you've already seen, but I still had to publish it. It's that photo for Florabotanica campaign, but in much better quality, not just magazine scan. This is one of the most beautiful photos with Kristen I guess, I really love it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář: