sobota 24. srpna 2013

Gallery update 17.8: New photo for Florabotanica (Balenciaga) campaign

Ahoj lidi, jak se máte? Jsem pořád unavená. Tak hrozně moc unavená, nesnáším to :/ Chtěla jsem dneska změnit design, ale nejsem si jistá, jestli se mi pořád ještě líbí ten, o kterém jsem před pár týdny mluvila... fakt nevím, jestli ho tu chci nebo ne. No... myslím, že udělám nový, ale tenhle přeci jen změním za ten, o kterém tu bylo psáno, než ten nový udělám, protože tenhle už mi vážně leze na nervy :D Asi jsem vážně divná, nevím :D Každopádně dneska mám pro vás prozatím jeden vstup a přináším vám něco naprosto úchvatného:) Jak víte, Kristen byla tváří pro parfém Florabotanica od značky Balenciaga a i nadále spolupracuje s touto firmou. A dneska mám pro vás zbrusu novou fotografii, která je součástí nové kampaně a ta fotka je vážně úžasná. Naprosto dokonalá a perfektní, Kristen je tam překrásná, hrozně jí to tam sluší, zamilovala jsem se do té fotky :) Když jsem byla v Londýně v obchodním centru Harrods, tak jsem tam narazila na Florabotanicu. Hned mě to zaujalo a říkala jsem si, že bych si čichla, když ke mně přiskočil prodavač a začal mi to stříkat úplně všude :D Ačkoliv jemu jsem řekla, že je to moc krásná vůně, zatímco mi vykládal, kombinace jakých všech květin to je, či co :D mně se ve skutečnosti příliš nelíbila. Byla na mě moc silná, já mám radši takové ty ovocné, jemnější, sladší... nesmrděla, to ne, voněla celkem pěkně, ale nic pro mě. Ačkoliv se mi ta vůně příliš nelíbila :D tak tu kampaň mám hrozně ráda, právě proto, že ji dělá Kristen :D
* * * * * * * *
Hi guuuuys, how are you? I am still tired. So tired, I hate it. I wanted to change layout today, but I am not sure, if I still want that one I was talking about few weeks ago... I am not sure if I still like it... Well, I will make another one, but change this one first, because I already don't like this one. Anyway, I have for you today something amazing, I totally love it! Kristen is still face of Balenciaga, she's still working on campaign for Florabotanica parfume and I have for you new photo for new campaign. It's absolutelly amazing. Kristen looks there gorgeous! It's sooo beautiful photo, I love it! As I wrote in article about my trip to England, I've seen the Florabotanica parfume in London, in Harrods and I smelled that... and I didn't like it that much, it was too... strong for me, but the campaign is awesome :) I am so happy that Kristen does it. I fell in love with this photo.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

9 komentářů:

  1. Nevoněla? Mně přišla celkem příjemná, i když si dokážu představit, že když se to s ní přežene, může to být k nevydržení Ale popravdě... Měla jsem šanci si přivonět teprve nedávno a do té doby jsem četla, jak krásně voní, a tak nějak jsem čekala něco víc, možná i proto, že ty květinové vůně jsou moje parketa
    Fotka úžasná, chtělo by jich víc (hrooooomadu) a kvalitních, samozřejmě

    OdpovědětVymazat
  2. Nie si divná, ja tomu úplne rozumiem, keď som si na bývalý blog robila designy sama, tiež som to tak mala Každopádne, tento layout je úplne dokonalý. Aj ten predošlý bol, vlastne každý layout, čo tu kedy bol bol dokonalý. Bože, to moje vyjadrovanie Nuž, Kris tu vyzerá skvelo, keď som tu fotku videla, prestala som dýchať. Je perfektná, dokonalá. Hádam budú čoskoro ďalšie a v dobrej kvalite, nie len zo scanu. A mám v tom celkom zmätok, toto je nová kampaň ? Niektorí píšu, že áno, niektorí, že je to len stará nevydaná fotka (o čom pochybujem. Asi to bude nová kampaň, ale čakala som, že to bude na novú vôňu. V tomto naozaj nie som expert. Radšej o tom nechcem písať, lebo napíšem ďalšie nezmyselné veci.
    Hádam ťa čoskoro ta únava prejde, alebo možno už aj prešla, ak bola len dočastná. Takže, už si oficiálne späť, však. Som neskutočne rada Hádam sa potom opäť vrátime k naším románom, veľmi mi chýbali :) No, ja sa snažím vychutnávať si tie posledné dni, ale skočila na mňa akási lenivosť a tak teda ešte oddychujem a trávim dni pozeraním filmov a seriálov a občas čo to prichystám na blog. Už sa normálne teším do školy, aj keď viem, že už  prvý deň budem prosiť, aby bol už víkend Skôr mi chýbajú ľudia. A ty sa máš ako ? V Londýne bolo dobre ? Úprimne ti závidím takýto zážitok, a tiež aj ten "kontakt" s vôňou Kris. Aj keď, ani ja moc nemusím tie silné vône, radšej tie jemné, svieže Ale chcela by som ju skúsiť aspoň ovoňať Mimochodom, Angie, pôjdem sa chystať na nové ikonky pre Sisters Site a nemám páru, aké mám vybrať fotky a nechcem sklamať Nemáš náhodou nejakú obľúbenú fotku, alebo photoshoot ? AK áno, môžeš poslať link ? Bojím sa, že vyberiem nejakú zlú .)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta nová propagační fotka je naprosto úžasná! Hrozně moc se mi tu Kristen líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu vůni jsem nikdy nezkoušela. Silné vůně ale nemusím. Nicméně promo plakát je krásný

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsme unavena a to jeste ani nezacala skola :) ten poster Kris je nadherny doufam, ze se objevi jeste nejaky nebo neco s Florabotanica

    OdpovědětVymazat
  6. Ta fotka je tááák překrásná!

    OdpovědětVymazat