pondělí 1. srpna 2016

Outfit duel no. 11

Minulý měsíc, když jsem psala článek s outfit duelem, psala jsem, že jsem neměla tušení, co dát za outfity, ale že na příští měsíc už mám něco vymyšlené. Tak... to něco jsem zapomněla. Nebojte se ale, možná na to ještě někdy dojde, až si vzpomenu, ale nakonec jsem byla nucena vybrat jiné outfity. Nakonec jsem se rozhodla pro dvoje krajkové šaty z dvou premiér filmů, které miluju. Jde tentokrát o Londýnskou premiéru filmu Snow White and the Huntsman, která se konala 14. května 2012. Kristen na sobě měla tehdy úžasné černé šaty od Zuhaira Murada, do kterých jsem se už tehdy naprosto zamilovala. Jsou perfektní. Celý outfit byl skvělý. Druhý z outfitů je z nedávné premiéry filmu Equals v Los Angeles, která proběhla 7. července 2016. I tady měla Kristen střihově velmi zajímavé šaty s krajkou, také jsou černé a také Kristen neskutečně slušely. Myslím si, že tentokrát to bude poměrně jednoznačné, ale třeba mě překvapíte. Tak co? Který to bude?
* * * * * * * * *
Last month, when I was writing the article with a fashion duel, I said that I know exactly, what outfits will I use for the next round. But these two are not them. Because I forgot. I literally just forgot what I had on my mind and I've decided to do something slightly different. I had them saved in my files, but I just forgot where and I forgot about them totally, I think they had something to do with some talk shows, but after the Equals premiere few weeks ago, I just decided for something else. I've chosen two lace dresses, that Kristen wore during all those years. The first dress is from London premiere of Snow White and the Huntsman on May 14, 2012, that is deeply written in my heart and I love it, totally love and adore this outfit. The second one is one of the most recent ones. It's the outfit Kristen had at the Equals premiere in Los Angeles on July 7, 2016. So four years later. I usually think that I know which one is going to win. I am kind of sure which one wins this round, but I really wanted to do it, for no reason. Both black dresses, both lace, both from premieres of movies that I loved.



Tentokrát to byl rozdíl jen a pouze jednoho hlasu. Doufala jsem, že by mohl vyhrát ten 1. outfit, ale bohužel, nevyhrál. Vyhrál nakonec ten 2., takže mám smůlu :D Ale nevadí mi to, protože i ten druhý je skvělý.
* * * * * *
One vote difference this time, I really hoped that the first one will win, but unfortunately, no. The second one is this months and last poll's winner and I really love this outfit too, so I am not disappointed.


7 komentářů:

  1. Přiznám se naprosto bez mučení - oboje šaty nejsou mým šálkem kávy. Šaty od Zuhara většinou miluju, ale ty, co měla Kristen na premiéře Sněhurky, se mi vůbec nelíbí... Takže jsem nakonec hlasovala pro dvojku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se ke Katie, že ty šaty nejsou úplně mými oblíbenými, ale z těchto dvou dávám hlas 1, líbí se mi tam i více účes a make-up :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hned jak se objevily fotky z premiéry Equals, jsem si vzpomněla na prmeiéru Sněhurky, ty šaty jsou si jsou strašně ale strašně podobné Každopádně mě víc zaujaly ty novější, tak dávám hlas dvojce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím souhlasit, že si jsou šaty moc podobné! Musím souhlasit s Nicol, mě se taky více líbí ty první šaty, asi díky tomu, že jsou delší, více se mi to k těm šatům hodí!

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně nesnáším, když jsou si ty šaty nějakým způsobem podobné a tyhle jsou skoro stejné!! Nakonec volím ty první, jelikož jsou delší a připadají mi více elegantnější :)

    OdpovědětVymazat
  6. no rozhodovanie pri tomto bolo celkom jednoduché lebo viac mi padli do oka prvé šaty, tie sa mi páčia viac a dos´t jej pristanú

    OdpovědětVymazat
  7. Více se mi líbí ty první, ale abych řekla pravdu, tenhle styl se mi celkově moc nelíbí...

    OdpovědětVymazat