sobota 6. srpna 2016

Gallery update 57.3: New Elle outtakes & scans + bts pics from Le Rouge

Ahojte všichni. Musím vás zítra oběhnout, ale jsem v tom během léta fakt špatná, pořád někde lítám. Ale zítra bych měla být doma, tak to snad zvládnu. Chci taky stihnout něco přednastavit, protože tu příští týden nejspíš moc nebudu. Každopádně jeden článek mám pro vás i dneska. Jsou to zase nějaké ty nové fotky, ze kterých jsem nadšená. Jsou to další fotky z photoshootu pro Elle UK, který se světu poprvé ukázal teprve před pár dny. Ta třetí je ve skutečnosti už starší, ale byla použita na cover, tentokrát už bez nápisů. Osobně se mi nejvíc líbí ta úplně první, ta je dokonalá. Zároveň byly zveřejněny i scany ve vysoké kvalitě. Článek vám přeložím, ale až se vrátím domů z Brna. Kromě fotek a scanů mám pak pro vás ještě fotky z focení jiného photoshootu, a to konkrétně toho krásného pro Chanel pro kolekci Le Rouge, do kterého jsem se zamilovala před pár měsíci [více zde]. Ty fotky jsou moc krásné, hlavně ta první se mi hrozně líbí. A trochu podle toho soudím, že by se mohlo objevit i víc oficiálních, protože jsou tam záběry, které jsme ještě neviděli.
* * * * * * * *
Hello everybody. I have to visit you all tomorrow, I am really bad at it during summer, I'm sorry. But I am still doing something else... like today, I spent my whole day sitting on a bench, chatting with my friend that I haven't seen for a while. Yesterday, I was actually home whole day, but this week is just so weird. I will definitely write some articles tomorrow, I have some that I want to write and I also prepared them, so I hope I will publish them. I have for you now one of them. More pictures from the newest Elle UK magazine were published few days ago. And also HQ scans of the article. I will definitely translate it, but probably later next week, because I will not be here. Actually the third picture was already published as the second cover version, but now it's without text. I love especially the first one, that one is perfect, I love it so much. I also have for you behind the scenes photos of another photoshoot, the one for Chanel's Le Rouge collection. These pictures are also great and I love them. Especially the first one. That one is simply amazing.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Zlaténko hlavně se neomluvej :( jsem ráda, že si užíváš letá, co by to byli za prázdniny být jen na blogu :( Snad se tu častěji zítra objevíš :)Jinak fotečky jsou opravdu úžasné, Kristen to tam opravdu moc sluší, líbí se mi ta její velká změna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na tom úplně stejně s tou aktivitou, ale když je hezky to prostě jít ven musíš to už je taková povinnost než bude zase ošklivě! :) Jinak ty nové fotografie jsou dokonalé! Kristen je na nich dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vůbec nevadí, že někde lítáš.  Hlavně si pořádně užíj prázdniny :)A ty nové fotky jsou naprosto užasný, strašně se mi líbí ta druhá fotka z photoshootu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou to fakt skvělé fotky, Kris je na nich úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem také příšerná v obíhání, ale boužel nejenom v létě, ale tak snažím se, co to jde Miluju ten shoot pro Elle, Kristen je na fotkách neskutečná kočka, ta třetí je mým favoritem! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ouuuu, tak to je vážně krásná podívaná! :O Kristen je neuvěřitelná kočka a photoshootu od Elle se nikdy nenabažím, jsou prostě jedny z nejlepších. ♥ Ta druhá fotka je prostě skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky pro Elle jsou fakt neskutečné, Kristen je tam dokonalá ♥

    OdpovědětVymazat