pondělí 22. srpna 2016

Layout no. 30

imagebam.com
June 13, 2016 - August 22, 2016

Přemýšlela jsem o novém designu už nějakou dobu, ale nějak jsem nebyla schopná ho udělat. Buď jsem neměla čas anebo se mi nepovedl, když jsem to zkoušela. Vážně, ten první pokus byl příšerný, ten se mi fakt nepovedl, nějak jsem nevěděla, co s tím. A tak jsem se přestala snažit s ním něco udělat a rozhodla se začít znovu. A výsledkem je tenhle design. Ten 30. se mi líbil, fakt se mi líbil a byl tu hodně dlouho, ale už mě zkrátka omrzel. Docela dlouho mi trvalo si tak nějak zvyknout na tu barvu a když jsem si zvykla, netrvalo dlouho a začala mě štvát. Vím, že v poslední době je to tu hodně často modré, ale s modrou se mi zkrátka v PS dobře pracuje a většinou to tak... zkrátka vyjde. Takže 31. design blogu je opět modrý. Použila jsem fotky z photoshootu pro Elle China, jak jsem avizovala. Jednu fotku jsem vzala z toho pro Elle UK a ty čtyři malé fotky jsou osobní fotky, které vznikly v Cannes na Chanel party. Doufám, že se vám design líbí, protože mně docela ano, vlastně celkem dost.. a zase tu nějakou chvíli pobude, tak by bylo špatný, kdyby se vám nelíbil :D
* * * * * * *
I was thinking about new layout for a while, but I didn't actually have time to do it, or an idea how should it look like. I tried once last week and it was a disaster. Really terrible, it wasn't worth it. It definitely was worse than the purple one that was here since June 13, 2016. So I tried again yesterday. And this is the outcome. I really liked the 30th one, I got used to that color and I even started to like it :D But it was here for a really long time and I just needed a change. I hope you like this new one, I do. I like how it turned out, because when I was doing it, I really felt like I'm going to give up again, but I didn't in the end. Which is good. I used two pictures from Elle China photoshoot and one picture from Elle UK photoshoot. Those four small pics are personal photos from Cannes. No surprise, I told you I'll use Elle pics for it, but I actually couldn't quite decide which I should use. So I hope you like it, it will be here for a while.

12 komentářů:

  1. Pracuji v Cinestaru na Černým Mostě, takže určitě k nám někdy zavítej! A když se některých brigádníků zeptáš jestli tam někde není Terka, co má ráda Meryl Streep, tak mě třeba konečně poznáš    A taky musím přiznat, že práce v kině je zatím to nejlepší, co mě potkalo, hlavně kvůli kolektivu, našla jsem si tam skvělé přátele, lidi jsou občas na zabití, ale dá se to přežít A hlavně filmy zadarmo!!!   
    Jinak ten layout je naprosto parádní, vždycky se mi na tomhle blogu líbila modrá nebo červená, takže za mě rozhodně super

    OdpovědětVymazat
  2. jůůů ten layout je nádherný :) Kristen je s tema blond vlasy skvěla :)

    OdpovědětVymazat
  3. no jednoznačne som rada a to už len z toho dovodu, že si použila tieto fotografie lebo som si ich zamilovala tiež ako som už spomínala,mno a modra farba je tiež dobrá ja ju mám rada

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluju modrou, tudíž s layoutem ani jeho barvami nemám nejmenší problém ♥ Moc se mi líbí, jak je jednoduchý a k tomu ty nádherné fotky Kristen! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten layout je parádní......Ty blond vlasy jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
  6. Pááni, další krásný layout od tebe! :) Ty vždycky vybereš tak skvělé a příjemné barvy, co se k sobě skvěle hodí. :) To záhlaví opět nemá chybu, šikula. ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tak nový layout vypadá fakt parádně! Vybrala jsi krásné odstíny modré a jako vždy mě fascinuje, jak sis krásně dokázala poradit s tím záhlavím :) A samozřejmě jsi vybrala skvělé fotky!
    CO se Star Treku týče, tak můžeš být naprosto klidná! Byla to paráda! Ta dějová linka byla úžasná, zase to bylo něco trochu jiného, byly tam vtipné scénky, Jaylah byla teda fakt badass a ve filmu se mi moc líbila a pak ke konci tam byla jedna naprosto úžasná hudební scéna Pak mi napiš, až film uvidíš ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ani nevíš, jak ti rozumím. Já se tlačím do toho, abych udělala pořádný design na blog už týdny a furt nic Ale tobě se tenhle nový fakt povedl, líbí se mi tvůj styl :)

    OdpovědětVymazat
  9. ultimate-lilycollins23. srpna 2016 v 15:20

    Layout je naprosto úchvatný, moc se mi líbí výběr fotek, obzvlášť ty čtyři malé, tam je strašně moc rozkošná ♥ Jinak vůbec nevadí, že je modrý, protože to vypadá zatraceně skvěle! Miluju ho tu ♥ Celkem ti závidím, že jsi schopna udělat si vlastní layout, já jsem ráda, že udělám v PS fotku do šablonky

    OdpovědětVymazat
  10. Layout se mi líbí opravdu moc!:) Je takový jemný a příjemný. Ten photoshoot pro Elle je úplně skvělý, takže jsem moc ráda, že jsi ho použila a modrá barva je jednou z mých neoblíbenějších ♥
    Jinak bych se chtěla omluvit, že jsem teď moc neobíhala. Vždycky jsem se třeba stavila a rychle si prohlédla, co tu máš nového, ale tak nějak jsem neměla chuť komentovat. Teď jsem měla takové divné dva týdny...:(

    OdpovědětVymazat
  11. Hm, koukám, že jsem zapomněla okomentovat design, hm hm, to je konec Každopádně tohle je zase pecka, mě se ten minulý strašně líbil, jakože fakt moc, ty barvy byly úžasný...a tohle je zase sakra skvělá změna! Vybrala jsi nádherné fotky a zas to je krásně udělaný, ty seš tak šikovná, já furt takhle pracovat neumim a asi se to už nikdy nenaučim Moc se ti povedl, zase to tady prokouklo.

    OdpovědětVymazat