pondělí 29. srpna 2016

Elle France & Elle China Behind the Scenes videos

Dnešek je tak hrozně proflákanej den, až to hezký není. Skoro se za sebe dneska stydím, jak jsem zase nic nedělala. Včera jsem to ale trochu přehnala s vínem a hrozně mě bolela hlava půlku dne a byla děsně unavená, takže si to trochu omlouvám tím :D Včera jsem měla fakt super večer, hodně jsem se nasmála a tak vůbec, akorát jsem se dostala k takové jedné divné informaci a moc nevím, co si s ní počít. Já s ní vlastně nemůžu dělat vůbec nic, ale nechávat si ji pro sebe mě zároveň docela ničí... no už jsem s tím otravovala tři své kamarádky, takže to zkrátka nebudu řešit a nechám ať to vyřeší ti lidé, kterých se to týká. Teda týká se to všech, ale prostě já s tím nic nenadělám. No nevím, proč to vytahuju, když vám stejně nemůžu říct, o co jde, ale to je fuk. Okolo Kris se toho zrovna teď moc převratného neděje, kromě toho, že se objevilo dalších asi tak 150 rozhovorů na překlad. Chtěla bych jich fakt překládat víc, než jich překládám, ale buď nemám čas anebo jsem líná, takže se mnou musíte mít trpělivost :D Každopádně novinky moc nejsou a tak jsem si ulila alespoň tahle dvě videa, až nebudu mít co přidat, jako dnes. Jsou to obě videa z focení photoshootů pro Elle. To první je z focení pro photoshoot Elle France, které proběhlo v Los Angeles a ne ve Francii, jak jsem si myslela. Každopádně můžete v těch záběrech kromě Kristen vidět i Adira Abergela, Kristeniného kamaráda a vlasového stylistu, který se stejně jako obvykle postaral o její vlasy. V tomto videu není žádný rozhovor, jen vyloženě záběry z focení. V tom druhém už tedy rozhovor je. Zatímco ve videu se objevují scény z focení photoshootu pro Elle China, Kristen je na telefonu a mluví. V tom videu jsou i anglické titulky, aby bylo lépe rozumět. Každopádně mluví o tom, že byla v Číně poprvé, když jí bylo 17, o tom, že pracuje hodně tvrdě a že i když se o to lidé nezajímají, tak ji tím neubírají to nadšení, které do toho vkládá. A potom dává jakousi radu, že to zní hrozně klišé, ale zkrátka být sám sebou a být sám se sebou spokojený a to je to hlavní. Trochu tam chybí ty otázky, tak je to trošku z kontextu ty její odpovědi, což třeba u té druhé podle mě trochu vadí, ale co se dá dělat. Určitě na videa mrkněte, nejsou moc dlouhá a Kristen to v obou hrozně sluší :)
* * * * * * *
Today was just so wasted day, I am almost ashamed of myself, really. I did absolutely nothing. I should go to the cinema again, but I didn't even go, because it's a storm outside and it's raining a lot, so I decided not to go. I was in the cinema three times last week, so I kind of have enough. Which doesn't happen to me very often, but whatever. There is nothing really going on these days around Kristen, so I have for you just two videos. Both of them are behind the scenes videos from the shooting of Elle photoshoots. The first one is behind the scenes video of Elle France, that was actually taken in Los Angeles, I actually thought it was in France, but obviously I was wrong. You can see Adir Abergel there with Kristen and I really love the kind of a retro style of this photoshoot, it is great. This video is very beautiful, just behind the scenes, Kristen is not giving any interview or something. The next one is also behind the scenes of one Elle photoshoot, this time of the Elle China, my favorite. And there is actually an interview in it, it is not very long, but I love it. Kristen is on the phone answering some questions and there are scenes from the shooting, so it is very interesting. There are also English and Chinese subtitles.


5 komentářů:

  1. snad se ta informace co nám nemůžeš říct vyřeší a bude všechno skvělý .. je hrůza nemoc nic dělat :/jinak vida skvělá!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak snad se vyřeší to, co tě trápí! :) Jinak mám strašně moc ráda videa nebo fotografie z focení, natáčení, prostě cokoliv takového. :) Ještě k tomu, když je to pro Elle, miluju photoshoot pro Elle! :) A hlavně ty fotky Kris, jdu se hned kouknout na videa. :)

    OdpovědětVymazat
  3. no takto to vačšinou po víne a hlavne po červenom je keď si ho človek dá trochu viac ja s tým mám tiež nejaké skúsenosti, tak dúfam, že ťa hlava nebolela veľmi dlho no pri prvom sa teda náramne bavila čo je pri tom určite len dobre, je to nádherný shoot mno a potom druhé video hoc je celé také trochu vážne je to super :) jop uričte je dobre keď je človek sám so sebou spokojný vtedy mú ani nič nechýba a má sa dobre

    OdpovědětVymazat
  4. Heh, to já flákám celý tenhle týden a hodlám v tom pokračovat až do pátku Akorát se za sebe teda nestydím, i když bych asi trošilinku možná měla, no nevadí
    Každopádně ke Kristen...jsem ráda, že se k photoshootům objevila i bts videa. Mě vždycky štve, když nejsou, tak krásně dokreslují celou tu atmosféru shootu a kolikrát jsou prostě lepší než samotné shooty, já je fakt hodně zbožňuji! Strašně se mi líbí to první, asi hlavně kvůli Kris a Adirovi a těm jejich super cute momentům, co v něm mají, na závěr pak ten nejlepší, jsou prostě zlatí:) A taky to prostředí, kde fotili, takové ty typicky americké motely, hotely, kavárny a jiné, které bych tak ráda jednou navštívila To druhé je ale taky pěkně provedené, tam jsem obdivně zírala na Kristeniny rozevláté vlasy a vlastně i na celou Kris, která prostě strčí do kapsy všechny top modelky

    OdpovědětVymazat
  5. ultimate-lilycollins31. srpna 2016 v 4:55

    Na tuto novinku, jak jsem ti psala pod článek s tímto photoshootem, jsem netrpělivě čekala. Protože Kris vypadá vždy při focení strašně moc zajímavě Je prostě nádherná ♥
    Rozhodně si počkám na nějaký přeložený rozhovor, protože to bude stát za to, ostatně jako vždy :)

    OdpovědětVymazat