neděle 31. července 2016

'Café Society' movie: New TV spot

Jsem teď v takovém divném blogovém rozpoložení. Osobní blog mě teď poslední dobou skoro netankuje, a to jsem tam dřív byla v podstatě furt. A v poslední době mě tak nějak skoro víc baví psát na blog o Sophie, přestože tenhle blog je můj hlavní a vždycky můj hlavní bude. Asi je to tím, že Soph má teď hrozně moc novinek a Kris se sice taky nenudila, ale neděje se toho zase tolik. Pořád mám teda ještě rozdělané ty články z proma ke Café Society a k Equals, ale jsou to všechno videa a já jsem pořádně ještě neměla čas se na ně na všechny sama podívat, jak jsem byla hodně pryč, tak nějak z určité blogerské etikety nemůžu zveřejnit článek s něčím, co jsem sama neviděla :D To u mě rozhodně nehrozí :D Takže to zkrátka trvá. Snad to ale brzy dodělám. Teď mám pro vás rychle jedno nové video týkající se Café Society, je to nový televizní klip s nějakými novými scénami z filmu. Osobně se hrozně těším, až se k nám ten film v září konečně dostane, už ho chci vidět! :D
* * * * * * *
Hello everyone. I am in a very weird positon right now. I kind of feel like I like blogging about Sophie more these days. I never felt this before, I was always saying that this blog is the main one and it is true, this blog will always be the most important for me, but right now, I just feel quite weird and Sophie has so many news, that I am just so excited about that. She got blond! Like Kristen. I find it kind of funny. Whatever. I have for you now one new Café Society TV spot with some new scenes. Some lucky guys had already the luck to see Café Society in our cinemas and it has kind of good reviews, even from Czech cynical jerks from ČSFD.cz, so... I think I am going to love it, when it's in the cinemas properly in September. I really like this TV spot, but if you don't want to know any spoilers, you probably should not watch it. I am still working on two articles with a looooot of videos from the press junket of Equals and Café Society, I hope I'll finish at least one of them today, but I don't know yet.

2 komentáře:

  1. Na tento film se také velice těším, už se nám to blíží :) A na rozhovory se těším, snažím se také zkouknout všechny rozhovory, ale někdy je toho dost

    OdpovědětVymazat
  2. jop tak to ťa úplne chápem niekedy je toho proste veľa a človek nestíha k tomu niekedy nemá ani čas a je to na hlavu, mno na film som teda zvedavá a teším sa

    OdpovědětVymazat