středa 10. srpna 2016

Gallery update 57.5: Personal pics + photos with fans

Mám otázku, ale chtěla bych, abyste na ni odpověděli naprosto, ale naprosto upřímně. Pokud nechcete odpovídat, tak nemusíte, ale byla bych vám vděčná, kdyby se tak stalo. Všimla jsem si totiž, a není to tedy žádná novinka, že články s video rozhovory zkrátka netáhnou, když zrovna nejde o Jimmyho Fallona nebo tak něco. Chtěla jsem se tedy zeptat, když zveřejním nějaký článek, jako třeba ten předchozí, s rozhovory a tak, koukáte se na ně? Naprosto upřímně, koukáte na videa, která jsou v článcích obecně? I kdybyste odpověděli, že ne, nejspíš je budu zveřejňovat i nadále, ale zkrátka mě to zajímá. A pokud zní vaše odpověď ne, nebo málokdy, co můžu udělat proto, aby se to změnilo? Všichni víme, že já jsem tu ten největší magor, co se Kristen týče, jsem posedlá a tak vůbec, a ani já se nekoukám na všechno, co se kde objeví, protože to by mi z toho hráblo (což už se dost možná stalo), ale na videa, která dávám sem, vždycky koukám, nepřidala bych je, kdyby ne... a pak mě mrzí, když tu visí článek, u kterého není žádný komentář... a přitom je v něm tolik skvělých rozhovorů, nebo třeba jen jeden, akorát dlouhý. Chápu, že ty vyloženě dlouhé zrovna netáhnou, přeci jen třeba člověk nemá čas nebo tak, ale mrzí mě to i z toho důvodu, že dost často jsou to zajímavé věci. Tak se chci zeptat, co můžu udělat proto, aby se to změnilo. Jestli psát víc to, o čem mluví, víc to rozvést nebo to rovnou celé přeložit, pro ty z vás, kteří si třeba v angličtině nejsou tak jistí? Chtěla bych vám ta videa nějak zpřístupnit a přesvědčit vás, abyste se na ně chtěli koukat :D Ale nevím, jak to mám udělat :D No nic. Neřešte mě. Ale odpovězte prosím, upřímně, jak jste na tom s těmi videi. A teď už k jádru pudla. Mám pro vás poměrně dost fotek s fanoušky, které se nastřádaly během posledních týdnů. Všechny pocházejí vesměs z července, až na ty první dvě (a v galerii tuším další tři, nebo čtyři), které pochází z Arizony, kde Kristen natáčela svůj snímek Come Swim a o kterých jsem mluvila v nedělním článku právě o tomto filmu. Jsou to ty fotky, na kterých má Kristen to bílé tričko se žlutým nápisem a roztrhané džíny. No, ostatní jsou potom tak porůznu, ale většina z těch 25 fotek pochází z New Yorku ze dne, kdy měla Kristen ten press junket pro Café Society, alespoň podle toho, co má na těch fotkách na sobě. Miluju ty fotky, každou jednu z nich, jsou skvělé. Je zkrátka vidět, že s fanoušky se Kristen vždycky ráda vyfotí a to i přesto, že jich tam stojí takový zástup. Pokud má tedy zrovna čas. No... kromě fotek s fanoušky mám pro vás pak ještě 5 osobních fotek, z nich 4 pochází už ze začátku července, z momentů před premiérou filmu Equals a pochází od Kristenina kamaráda a vlasového stylisty Adira Abergela. Jsou venku už hrozně dlouho, ale já jsem na ně zapomněla jako na smrt. Poslední, černobílá fotka, potom pochází ze dne, kdy se fotil photoshoot pro Elle UK. Kristen je tam s ženou, která s ní dělala rozhovor pro zářijové číslo tohoto časopisu.
* * * * * * *
Lets be honest with me, please. I have a question. Do you honestly watch interviews and videos that I am posting sometimes or not? I don't mean just those really long, but in general. Do you like articles with videos and interviews? Because sometimes I kind of feel like I am giving a lot of time into something that nobody actually cares about. And I really like those interviews and I will probably be publishing them anyway, but if your answer is no... is there anything I could do to make a difference? Write more about it, like what is Kristen saying so you understand her or? I just really don't know. I know that those interviews can be hard for some people to understand and I also know that I am the most obsessed one here. It is not even healthy how much I love Kristen... and I don't watch all of them neither. But I do watch all that I am publishing and when no one watches them... it kind of makes me sad, because I know how great they were. I am probably crazy. Whatever. Right now I have for you a lot of photos with fans and some older personal photos. The black-and-white personal picture is from the shooting of the Elle UK photoshoot, with the woman who was interviewing Kristen. The other 4 personal pics are from Adir Abergel, Kristen's friend and stylist, from before the premiere of Equals. So these are like one month old, but I totally forgot that I have them in the gallery. I also have for you 25 photos with fans, as I said. Quite a lot, don't you think? Yes, I know, I should have published them earlier, but it was just something that could wait in my eyes. The first two are the newest ones from Arizona, where Kristen was filming her first own short movie. There are some more in the gallery from the same day. The others are just random photos with fans that I found and didn't publish until Sunday. Most of them from the New York promotion of Café Society, based on what was she wearing. I truly love these pics, because it is so obvious how cool is Kristen when it comes to her fans, always takes pictures with them... well maybe not always, but usually doesn't have problem with it. Gosh, why couldn't I meet her in Prague? WHY???? And also, this is a prepared article, I am gone right now, so if you have anything on your mind that you have to tell me, you will probably have to wait until Sunday for my answer. But don't forget about my question, I mean it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře: