čtvrtek 11. srpna 2016

Gallery update 57.6: Two new 'Equals' stills

Další novinka na téma Equals, už tento týden druhá. V neděli nebo v sobotu, už nevím, což je smutné, vzhledem k tomu, že je neděle teď, se objevily dvě nové stillsky ze zmíněného filmu, na kterých je Kristen jako Nia. Tenhle článek bude hodně rychlý, protože je předpřipravený a tudíž vám nepovím, jak se zrovna mám, kde jsem a co dělám. Nejspíš jsem v Brně, dělám nějakou kravinu a mám se dobře, ale těžko říct. Každopádně ty dvě fotky jsou skvělé, líbí se mi především ta první. Ten film má speciální místo v mém srdci, i když si uvědomuji, že má svoje mouchy, a moc se mi líbil. Už se mi stalo, že se mi nelíbil nějaký film s Kristen, ale z poslední doby takový žádný není. Možná proto, že jsem neviděla On the Road. Tomu se pořád tak nějak vyhýbám, ani nevím proč. No doufám, že se vám fotky líbí alespoň tak, jako mně.
* * * * * * *
Another Equals news, the second one this week. I will be really short with this one, because this is a prepared article and I am not actually here, so I cannot tell you where I am and what am I doing or how do I feel as I usually do. I believe I am near Brno, I am doing something stupid but great and I am feeling well, but who knows. Whatever. I have for you two new stills pictures from the 'Equals' movie with Kristen as Nia. I love especially the first one. You can already dowload this movie on Ulož.to with subtitles and watch online without. I hope you like these pictures as much as I do. I love them and I love the movie, it has a really special place in my heart, with knowing that it is not perfect and it has it's mistakes, but I just cannot not love it. Kristen is in it, so... But I already disliked some movies she was in, but none of those newer ones. Maybe because I haven't seen On the Road yet...

imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. jop ta prvá sa páči dosť mne, pozerala som sa na ňu celkom dlho, ako zaujala ma dosť a mno tak dúfam, že sú to nejaké zábavné kraviny ktoré tam robíš

    OdpovědětVymazat