neděle 2. listopadu 2014

Jsem napojena, ale pořád nemám dost.

Chtěla jsem dneska blogovat o Kris... ale nepovedlo se. Místo toho jsem napsala jiný článek, výkecní článek. Tak možná si ho nepřečtete :D Ale já jsem se z toho potřebovala vypovídat :D


Byla jsem na Klusovi.
Ve čtvrtek večer ve Foru Karlín.
A mám z toho zážitek, nejspíš na celý život.


O každém koncertu pravidelně tvrdívám, že to byl nejlepší koncert v mém životě. Proč? Protože v ten moment, kdy jsem na tom koncertě a kdy o něm píšu, si to myslím a cítím se, jakoby to byl ten nejlepší koncert v mém životě. Nejlepší koncert v mém životě byly totiž všechny. Alespoň v určitý moment mého života. S odstupem musím říct, že paradoxně koncert, o kterém jsem snila nejdýl, byl asi tím nejhorším, ačkoliv byl pořád skvělej a ráda na něj vzpomínám. Tehdy šlo o koncert Red Hot Chili Peppers, což je moje nejmilovanější kapela už asi od 13 let. Když v roce 2012 přijeli do Prahy, byla jsem víc, než jen nadšená. Lístek stál děsný prachy, ale dostala jsem ho k Vánocům. A měla jsem jít se svou kamarádkou ze školy... která nakonec nešla, takže musela jít moje mamka :D ale tak myslím, že nebyla úplně zoufalá z toho, že tam je :D Ačkoliv mě docela bavilo, že mě tam nechtěla pustit samotnou, že je to velkej koncert a pak stejně při předkapele utekla a byla celej koncert někde v tahu vzadu :D Ale to jsem trochu odbočila. Ve čtvrtek jsem byla na koncertě Tomáše Kluse. Hrál ve Foru Karlín od osmi hodin a já už jsem se nemohla dočkat. Moje nejlepší kamarádka W. je do něj úplný blázen. Zbožňuje ho. A díky ní jsem ho začala zbožňovat i já. Nebylo to tak, že jsem ho neměla ráda ani před tím, ale zamilovala jsem se do něj až po letošním Majálesu. A tak nebyl div, že jsem okamžitě souhlasila, že půjdeme na říjnový koncert v rámci tour Proměnamě.


Kromě W. šla s náma ještě jedna kamarádka Y. Dobře... to je jak kamarád X potkal kamaráda Y a spolu došli pro kamaráda Z. :D Ale je to odvozené z přezdívek, tak sorráč :D Každopádně Y. je možná ještě větší blázen do Kluse než W., takže to bylo super :) Tomáš ale pár hodin před koncertem psal na facebook, že je nemocný, ale že koncert bude. Trochu jsem se bála, ale dopadlo to výborně. Víc než tak :) Ačkoliv se teda u nás dorazil, protože další koncert bohužel odpadl a bude nahrazen až 4. prosince. No jo... víte co? Ani se nedivím. Protože koncerty Tomáše Kluse nejsou jenom skvělé a naprosto úžasné, ale hlavně naprosto šílené a když člověk zrovna neumírá blahem nebo nezpívá, tak umírá smíchy. Nejen z Tomášových hlášek, které hází prakticky furt, ale i z Jirky a sem tam i z ostatních členů skupiny. A Jirka s Tomášem jsou prostě dokonalí :D Tomáš tam lítá jak šílený, skáče po podiu... už jen ten začátek. Přišel tam a povídá: Tak jsem byl dneska u doktora a ten mi řekl, že dneska nemám mluvit... :D :D :D A pak hraje dvě a půl hodiny, mele tam, křičí na sebe s Jirkou a dělá ptákoviny, které na těch jeho koncertech miluju asi nejvíc :D Není se čemu divit, že po koncertě lehnul a musel zrušit další koncert. Nejlepší bylo, když předváděl taneční kreace... a pak říká, tak kdo půjde se mnou? Slezl z podia a šel do davu :D A přímo k nám! Já myslela, že se podělám :D Dobře, byl kousek od nás, než našel svou oběť, která si s ním zablbla a pak šel zase zpátky :D Potom se rozhodl, že nám musí rozdat bonbony, tak zase sledl a šel mezi lidi, aby nám rozdal bonbony! A já taky měla, héééééč! :D No a úplně nejskvělejší a nejnečekanější chvíle celého koncertu bylo, když potřetí přidávali. Ano. POTŘETÍ! :D A teď Tomáš zpíval, ale nebyl na podiu... ale jako znělo to, jakože je, protože je ten mirák spojenej s reproduktorama, který byly vepředu, ale oni na něj před tím křičeli, ať jde dozadu. A on prostě oběh sál, když odešli po druhým přídavku a šel směrem k podiu. Hráli Do nebe a místo textu sem tam zazpíval nějakou blbost, jako: promiňte, teď tudy projdu :D A furt jsem nevěděla, kde je a najednou jedna holka: "On je tady!" Najednou se rozevřel dav a on byl přímo u nás tří. Přímo u nás, šel přímo kolem nás :D a já si na něj hmátla :D Což je hrozný a je to divný a je mi ho líto, ale nemohla jsem si pomoct, prostě jsem na něj sáhla :D Ta fotka je teda z prvního výletu k nám, podruhý byl moc blízko na to, aby mě napadlo ho fotit :D To jsem se spíš jen málem skácela :D


Hrál všechny moje oblíbené. Což jsou skoro všechny :D Ale hlavně Sybila, První píseň, Do nebe, Noe a Napojen, nebo třeba Žabí král. Já teda neumím moc ty texty, neposlouchám ho tak často, ale k Vánocům si přeju jeho cédéčko a už mám všechno v mobilu, takže se to jistě zlepší. Nejlepší byla píseň Napojen, moje nejmilovanější. A tak nejoblíbenější mnoha dalších lidí. Když hráli tuhle, všichni zpívali a celej sál byl slyšet. A to bylo prostě úžasné. Atmosféra skvělá, energie neskutečná, ty čakry naše čistý jak sklo a táááák. Klus působí na těch koncertech pokaždý jak sjetej nebo opilej nebo obojí, ale on je prostě jenom taková střeštěná duše a taková povaha a to se mi na něm hrozně líbí. Je prostě vidět, že koncertovat ho baví a že do toho dá všechno, i když je mu blbě, jak mu bylo ve čtvrtek. Nebylo na něm vůbec poznat, že mu není dobře, šel do toho koncertu naplno a já si toho děsně moc vážím a obdivuju ho za to... a doufám, že tuhle svou energii a tohle své nadšení nikdy neztratí. Takových lidí by mělo být víc. Jeho koncerty jsou vždycky show a já si tu čtvrteční maximálně užila. Jestli budete mít někdy příležitost, tak si na jeho koncert zajděte.


Já už pobežím. No z tohohle zážitku jsem se musela vypsat.
Nikdy na tenhle koncert nezapomenu a rozhodně si na Klusíka a jeho skupinu zajdu znovu.
- Angie.

5 komentářů:

  1. Tomáš Klus je asi můj nejoblíbenější český zpěvák :) Vždycky, když s ním vidím nějaký rozhovor, tak vypadá hodně pohodově a už od pohledu mi je hodně sympatický :) Je to takový ten typ člověka, co dokáže každému vykouzlit na tváři úsměv :) Nevím, jestli bych si na jeho koncert zašla, ale možná někdy zavítá k nám do města. Já ho poslouchala kdysi dávno, ale teď už jen spíše slyším jeho písničky v rádiu. Dokážu si představit, že to byl opravdu skvělý koncert. Osobně se mi moc líbí, že chodí i mezi lidi a snaží se komunikovat s publikem - to se tak často nevidí (hlavně na české scéně teda) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na toto som sa tešila ♥ Tá animácia na začiatku je neskutočne podarená Fotku  z koncertu som videla tuším na Instame aj s fotkou teba alá Jokera (neskutočne dobrý make-up, len tak medzi nami, to si si dokázala urobiť sama ? Úprimne, je to fakt dielo, a myslím to vážne, pretože akékoľvek moje pokusy už len o niečo podobné zlyhali ), a vidím ju aj tu, a aj keď sa o Tomáša moc nezaujímam, hneď ma zaujalo, ako komunikuje s publikom. Je vidieť, že je to charakter. Ja som ešte na takom skutočnom koncerte nebola, ale viem si predstaviť tu atmosféru, takže sa nedivím, že ti každý koncert príde taký fantastický, až najlepší :)
    To, že skočil priamo k vám muselo byť parádne .D Viem si predstaviť, aj keby bol len kúsok odo mňa, teda, keby som k nemu mala taký vzťah ako ty k nemu, tak by som asi odpadla Aj to s cukríkami bolo zlaté Je to fakt trieda, je úžasný ♥ Som rada, že si si koncert tak užila :)Ouuuuu, a... Sissssstttteeeeer! Jsem spátky na svém blogu

    OdpovědětVymazat
  3. Ah, Angie, tenhle článek byl přímo nadopovaný energií, které z tebe snad blýskala ještě u jeho psaní! Hrozně jsem se u jeho čtení bavila, zbožňuju ty tvoje vykecávají články!
    On fakt několikrát seběhl mezí vás? To je šílené, hektické, skvostné a bláznivé! A byl kousek od tebe? Ty sis na něj šáhla? To mě dostalo! A zcela chápu, že se ti podlamovaly kolena, já bych zkolabovala rovnou. Příště si zkus ověřit jestli umí první pomoc a až bude blízko u tebe můžeš to zkusit. Třeba dýchání z úst do úst? Ne, promiň, jsem docela nechutná. Ale napadlo mě to. myslím, že úplně největší šok musela mít ta holčina, která se stala první obětí. Musel to být dost šok. Co mě úplně dorazilo je, jak popisuješ, že je na koncertech snad zfetovaný a opilý! Takovou atmosféru si vůbec nedovedu představit a hned jak bude někde blízku u nás, letím na jeho koncert. Potom ti dám určitě vědět!Ještě abych nezapomněla. Angie, ty blázne, vážně hraješ golf? Aniž bych ti nějak nevěřila, ale ty vážně trefíš tou holí ten pidimíček? Tak to tleskám, až jednou potkáš Chrise na hřišti dej vědět! Ahoj! Chtěla bych Tě jenom upozornit, že na blogu jsou výsledky kontroly spřátelených webů! Podívat se můžeš tady:http://evanschris.blog.cz/1411/vysledek-kontroly-spratelenych-webu
    Jinak se omlouvám za stejný odkaz, ale mám psát to pořád dokola, asi by mi hráblo.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem na Klusovi byla asi 5x, pokaždé teda "jen" v rámci festivalů, ale pokaždé jsem si ho hrozně užila, a to ho ani nijak neposlouchám a písničky od něj moc neznám. Ale on tak umí člověka nabít energií, že to ani není možný. Je boží, jak lítá po pódiu, kecá a hláškuje ostošest, jooo moc ráda na něj chodím Jooo a je dobrý, jak zpívá a nezpívá text, ale co zrovna dělá nebo tak, já z něj umírám A já chci taky bonbon naaaaaaaah

    OdpovědětVymazat
  5. Tomáše prostě miluju a naprosto ti rozumím!! Na jeho koncertě jsem byla před dvěma roky, když hrál u nás ve městě ještě jenom s Jirkou a když jsem se na něj chystala, tak mě ani nenapadlo, jak úžasnou atmosféru v tom našem malým kině dokáže vytvořit. Bylo to boží a pořád na to ráda vzpomínám!:) Od té doby jsem ho pak viděla ještě na festivalu, ale to už prostě nebylo ono. Jeho koncerty jsou nejlepší! Ani nedokážu říct, jaké jeho písničky mám nejradši. Líbí se mi skoro všechny a jen kvůli nim občas ještě vytáhnu kytaru:))
    A slyšela jsem, že teď má angínu a nějaké koncerty musel zrušit, tak jste měli štěstí:)

    OdpovědětVymazat