pondělí 24. listopadu 2014

New short clip from Camp X-Ray

Dneska se rozhodně budu dívat na Teen Wolf. Nemůžu se dočkat. Většinou, když jsem nemocná, koukám na Star Wars, ale dneska na ně nějak nemám náladu. Dobře, to je kec... to je přímo nehorázný blábol, protože na Star Wars já mám prostě náladu vždycky :D Jde o to, že jsem celou starou triologii zkoukla, když jsem byla po trhání těch mandlí... 1. díl nové triologie sice mám ráda, ale ne tolik, jako starou, a zbylé díly série nemáme doma, takže bych je musela nejdřív stáhnout. A to by zabralo moc času. Takže prostě chci koukat na něco jiného. A tím něčím jiným bude Teen Wolf, protože chci dokoukat tu 2. sérii. Konečně... :D No, ale ještě než se začnu dívat, mám pro vás další článek. Tentokrát se týká filmu Camp X-Ray, kterému je věnovaná i nejhlavnější část aktuálnímu designu. Ten film už je na netu, jistě už k němu i někdo udělal titulky, ale to není zrovna nejlegálnější cesta, jak se na film podívat. Pokud jste ještě neměli příležitost ho vidět, tak to ale brzy napravte, protože je vážně skvělý a velmi výjimečný. Alespoň pro mě rozhodně byl a to nejen kvůli tomu, že miluju Kristen a jsem předpojatá :D Mně, když se nějaký film nelíbí, tak prostě řeknu, že se mi nelíbí, nesejde na tom, jestli v něm hraje Kris nebo nehraje. Třeba Na území žen se mi nelíbil. Vidíte? A to v něm dokonce hraje Kristen :D No... každopádně se objevil nový oficiální klip z filmu. Je to krátká scéna z filmu, ze začátků Amy Cole, kdy rozváží knihy a je to scéna s hercem Markem Naji, který sice neměl v tomto filmu velkou roli, ale je na celý snímek opravdu hrdý a dokonce o něm i dost tweetoval. Jde o týpka na téhle fotce, pro které byl tohle debut (teda on sám to říká) na filmovém plátně. Působí na mě z twitteru dost sympaticky, i když nehrál zrovna sympatickou roli v CXR :D Ale doufám, že mu tenhle film pomůže k tomu, aby prorazil ve filmu víc :) Rozhodně koukněte na ten klip, pokud vám nevadí, že už pro vás při sledování celého filmu tahle scéna nebude překvapením, je vážně skvělá :) Stejně jako celý tenhle film.
* * * * * * * *
I am definitely going to watch Teen Wolf today. I can't wait. I am usually watching Star Wars when I am ill, but I don't have mood for Star Wars. Well, that's a lie, that's a bullshit, I have mood for Star Wars every single day... the reason why I don't want to watch Star Wars today is, that I was watching this movie series few weeks ago when I was after the surgery, so now I want to watch something else. Anyway, before I start watching Teen Wolf, I will publish this article. You can already watch Camp X-Ray on the internet, I am pretty sure that someone already made subtitles, but if you didn't watch it yet or didn't have an opportunity to watch, but you are still nosy as I was for such a long time, I have for you another new clip from this movie, which is short, but still great, because this whole movie is freaking great. This clip was published because of the actor who's in it. His name is Mark Naji. The guy from this picture, who was also tweeting about Camp X-Ray, because he's very proud to be part of this movie, it is his big screen debut. He seems like a great guy, so I hope it will help him to another interesting projects, despite the fact it wasn't very big role. Check out this clip if you want to, I love it. As same as I love whole movie, because it is really, really special.

0 komentářů:

Okomentovat