pátek 7. listopadu 2014

Česká premiéra 'Sils Maria' bude už v lednu!


Máááááám pro vás úchvatnou zprávu, dámy a pánové. Tedy spíš jen dámy, pánů sem asi moc nechodí :D Každopádně mám skvělou, přímo vynikající zprávu pro české fanoušky Kristen, kteří nedočkavě vyčkávají, až se některý z jejích nejnovějších filmů konečně dostane do kin. Neříkám, že se to nezmění i na Slovensku, no zatím jde bohužel pouze o Českou republiku. Původní premiéra filmu Sils Maria (nebo Clouds of Sils Maria) byla plánovaná až na 30. dubna 2015. To se ovšem změnilo, jak jsem zjistila cestou ze Cinema Royal, když jsem si projížděla net. Tahle informace na mě vyskočila na facebooku stránky KristenStewart.blog.cz, takže jsem jí neobjevila sama, tudíž bych měla Ajjince připsat veškeré zásluhy, protože já sama bych si toho všimla až za docela dost dlouho :D Občas sice na ČSFD čekuju, jak se posunulo hodnocení a pročítám si komentáře, ale jen občas. Každopádně byla tedy premiéra přesunuta a vy si budete moct na tenhle skvělý konverzační film (kromě s Kristen) s Chloe Grace Moretz a Juliette Binoché zajít již na konci ledna! Přesné datum české premiéry je potom 29. ledna 2015. Myslím, že je to naprosto úžasná zpráva! A jsem z toho naprosto nadená. Rozhodně se na tenhle film chystám znovu, protože mamka ho chce vidět a protože je vážně skvělý a jsem moc ráda, že na něj nebudeme čekat tak dlouho, jak se původně myslelo.

5 komentářů:

  1. Woohoo, den předtím mám narozeniny, tak si asi udělám radost, to je tak super!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,vrátila sem se,prosím přečti si tento článek -> http://odetteannable.blog.cz/1411/pomaly-navratkrásný lay a super novina!

    OdpovědětVymazat
  3. To je opravdu skvělá zpráva! Na film Sils Maria se vážně moc těším, ale nevím, jestli na něj půjdu do kina. Chtěla bych, ale nevím s kým. Navíc v lednu už jdu s kamarádkou na Into The Woods a American Sniper (pokud to teda u nás v kině budou dávat tak, jak mají). Ale uvidím. Třeba překecám mamku

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je vážně super!:) Vypadá to, že v příštích dvou měsících se budu muset rozhodovat mezi spoustou filmů, na které zajdu do kina. Mám jich vyhládlých hodně a na všechny nemůžu:(

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super :) To už je za chvilku Už se moc těším.

    OdpovědětVymazat