pátek 21. listopadu 2014

Gallery update 37.2: New 'Still Alice' stills photo (not really, but...)

Ahoj lidi, jak se máte? Já se mám skvěle! Zrovna jsem se vrátila.. dobře, kecám, to platilo, když jsem psala tu anglickou verzi a pak jsem to psaní článku na 2 hodiny odložila :D Ale každopádně jsem dneska byla v kině na Hunger Games: Mockingjay - part 1! A byl to vážně skvělý, naprosto úžasný, rozhodně o tom napíšu článek, až bude trocha víc času! :) Bylo to vážně výborný :) Mám další film do zásoby, o kterém chci psát, tak možná přibydou dokonce dva články ze série filmových zkušeností. No, ve skutečnosti se nemám zas tak dobře, ale to kino mi pomohlo se nestarat o to, co mě trápí. Tenhle víkend jedu s rodiči do Vídně, takže tu nebudu, doufám, že mi to odpustíte. Jinak mám pro vás dneska jednu stillsku, která vlastně není stillska. Nazývám jí neoficiální stillskou. Je to fotka z filmu Still Alice, ale ve skutečnosti to není oficiální fotka, ale jen velmi, velmi kvalitní printscreen z posledního klipu z tohohle filmu. Jenomže mně se líbila natolik, že jsem se rozhodla jí zařadit do stillsek, i když není oficiální :D Tak doufám, že se vám líbí. Na zbytek podobně kvalitních screenů se můžete podívat tady.
* * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I am great! I just came back home from the cinema. I was there to see Hunger Games: Mockingjay part 1! And it was AMAZING, I will definitelly write an article about it :) Well, actually, I am not that great, but thanks to that cinema I forgot to my problems. I am going to Vienna this weekend with my family, so I won't be here, I hope you'll forgive me that. Right now I have for you one picture I kind of fell in love with. I published it in gallery article with stills photos from Still Alice, but it is actually just a HQ screen capture from that last Still Alice clip with Kristen and Julianne Moore. You can check out some more here<<. But this one is in such a good quality and I like it so much, that I had to publish it. It looks like a stills photo. Hope you like it.

imagebam.com

5 komentářů:

  1. Na Mockingjay jdu v pondělí, tak se strašně těším, snad se nic neposere Zatím čítám takové protichůdné názory na film, jedni jsou nadšení, druzí se nudili, počítám s tím, že tam asi nebude tolik akce, ale právě se strašně těším na tuhle část, kde se asi budou víc zaměřovat na psychologii postav a tak...to já miluju, takže si nemyslím, že mě to zklame. I když vím, že u knížky mě dlouho trvalo, než jsem začetla, že mě to moc nebavilo. Což mi připomíná, že si ji chci připomenout, protože si to prostě nepamatuju
    A ještě k tomu TW a Tylerovi...tyvogo, potkat nějakýho kluka, co je mu podobnej, tak na něj asi mám opravdu veeeeelikej crush A Derek je skvělej, mě vždycky nehorázně baví jeho scény se Stilesem, to je komedie Vím, jak mě v 1. sérii frustrovalo, že jsem nevěděla, jestli je teda bad guy nebo ne, ale on je hodňoučkej, k pomuchlání, ňuf ňuf
    A ještě nakonec k té fotce...vezmu to stručně, je úžasná Ten film chci už prostě vidět!

    OdpovědětVymazat
  2. Já ještě neviděla ani jeden díl HG, ale mám už dlouho v plánu se podívat, snad co nejdříve, dokud to ještě dávaj .
    Fotky jsou naprosto úžasné, i když nejsem zrovna v nejlepší kvalitě, ale u screencaps je to úplně normální . Kristen tam vypadá úžasně a moc se mi líbí to její triko tam .---------------------------------------
    Jinak, nerada píšu tyto okopírované komentáře, ale na blogu mám důležitou zprávu, byla bych ráda, kdyby sis jí přečetla :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám rada stillsky tohto typu, zo screnov, príliš to beží do deja, ale na druhú stranu, tento je taký kvalitný, až z neho slintám Hádam sa ohľadne Still Alice toho objaví viacej, chýbajú mi novinky okolo toho :)Môj jednoduchý názor na Mockingjay môžeš poznať, a ako človek, ktorý čítal knihy som z toho sklamaná. Tiež o tom budem písať na blogu (na druhom, pochopiteľne ), len musím nájsť tu šablonku na recenzie, čo mám To, čo som napísala doteraz nebolo odo mňa ako od fanúšika moc pekné, tak to asi budem musieť prepísať Každopádne, je fajn, že sa ti to páčilo, prajem ti tu radosť :)
    P.S. : Prečo mám pocit, že cez sl-f poriadne nepíšem na tomto blogu komentáre ?

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá fotka, těším se, až se jich objeví víc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná fotka :) A jinak mám stejný názor na HG, úplně ááá ještě dneska to vstřebávám a snad si Vídeň užíváš :)

    OdpovědětVymazat