pondělí 24. listopadu 2014

Vyhodnocení pozapomenuté kontroly affiliates


Joooo... tak tohle je trochu trapas.
Zapomenout na vlastní kontrolu spřátelených stránek?
Jo, hodně velkej trapas :D Ale já na ni vlastně ani nezapomněla, jen jsem... tak nějak... furt neměla náladu na vyhodnocení a tak jsem s tím otálela... až to nějak sešlo z mysli a přestala jsem to řešit. Všichni, co se chtěli zapsat, se už pravděpodobně zapsali :D Bylo na to poměrně dost času, takže tímto ukončuju kontrolu affiliates a přejdu k vyhodnocení. Klasicky... sestřičky se zapisovat nemusí nikdy, sice jsem to tentokrát nezdůraznila, ale pořád to platí, takže ta část, kdo zůstává ze sisters, je poměrně jasná.

Sister sites:
Rosie* - ať je jí konec kde chce a ať je na jakém blogu chce

Affiliates...
S těmi už to není tak veselé, protože tam musím některé lidi vyškrtnout. Což mi sice ulehčí práci s obíháním ale radost mi to nedělá. Zároveň teda chystám nové ikonky pro affs, tentokrát si nejsem jistá jestli budou animované, protože mi blbne program na vytváření animací, ale rozhodně budou nové, tak s těmi prosím strpení. No, zapsali se následující a moc vám za to, že jste se zapsali, děkuju :) Vím, že to se mnou není jednoduché, co se týče obíhání, ale doufám, že se mnou budete mít trpělivost ještě nějakou tu chvíli...:

Dee - http://got-online.blog.cz/ (pozastaveno, ale zapsala se)

Nová affiliates:

Pozastavené (zůstávají na dobu neurčitou, ať už je pravděpodobnost návratu jakkoliv malá):


Sopphie - http://abenson.blog.cz/ - Mělas dlouho pozastaveno a teď se stěhuješ na nový blog, tak nevím, jestli chceš zůstat spřátelená nebo ne, když tak se ozvi :)

Nezapsali se (a tím pádem bohužel mažu, na druhou stranu ale chápu, že je to má chyba, protože v poslední době jsem stála jako affs hodně za prd, nejdřív konec prázdnin, pak mandle, pak začátek nový školy a děsnej rozvrh, takže naprosto chápu, že to některé z vás už zkrátka přestalo bavit):

So... to je tuším všechno, snad jsem na nikoho nezapomněla.
Děkuju všem, co jste se zapsali, moc to pro mě znamená!
Zatím se mějte!
Angie.

5 komentářů:

  1. Hele já se ti ani nedivím, že jsi na to pozapomněla - mně by se asi stalo to samé Jsem ráda, že jsme stále sister sites (doufám, že tomu tak bude ještě na dlouhou dobu!) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé ani se ti nedím, s takovou kontrolou jsou vždy akorát potíže a člověka to vůbec netěší, já se jí vyhýbám a neměla jsem na blogu o Anne za ty roky ještě ani jednu, ale je to někdy vážně potřeba, taky bych měla, i když jsem na to moc lenivá!:) Každopádně děkuji pěkně Angie, že sis mě a Clove v seznamu aff nechala...já byla tak ráda, že se mi podařilo zapsat nás, protože kontroly většinu nevidím ani když přímo bijí do očí, takže je tradičně propásnu, beru jako osobní úspěch, že jsem to tentokrát nezbabrala!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, no ja som v zozname 8) A dvakrát! Ospravedlňujem sa ti, lásko, ja som si tú kontrolu síce všimla, ale to bolo v čase, kedy som si myslela, že sa na blog nevrátim A tak som sa nezapisovala... Potom som si zasa myslela, že už sa ani neoplatí zapisovať. Kontroly sú drsná vec,no, ale aspoň ukážu, koľko ľudí skutočne na blog chodí srdcom a dušou - teda, že si všimnú výrazný červený veľký nadpis Kontrola Nuž, ďakujem ti, že si si ma ponechala v sisters, a tiež aj s naším druhým blogom, túto so Susi hore :) Teraz už len si striedať, z ktorého blogu ti tu budem písať komentáre

    OdpovědětVymazat
  4. Angie! Už nějakou dobu sem chodím, abych se podívala jestli si mě nakonec z affs nevyhodila a zrovna jsem to zase prošvihla. V poslední době jsem úplně vygumovaná, nemám vůbec na nic náladu a nebaví mě ani nějak psát články, takže se ti musím omluvit, že jsem tu už hezky dlouhou dobu nebyla. Dneska na mě ale na úvodní stránce vyskočil článek s tvojí recenzí na Still Alice. Dneska už na to nemám sílu - zrovna tu čtu Ajjinčino Trhni si! - ale hned zítra si ji poctivě přečtu a okomentuju.
    No, vidím, že jsem se dostala úplně jinam než jsem původně chtěla, takže abych to shrnula, jsem opravdu nadšená, že sis mě nechala. Co si budeme lhát, mě by si se stejně nezbavila. Myslím, že už jsme trochu dál, než pouze obyčejná affs, tedy alespoň já to tak cítím. Takže s tím teď buď budeš souhlasit nebo jsem ze sebe právě udělala úplného trotla. Tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj zlato, jsem i nejsem na webu, vrátím se možná v lednu. Více když tak na webu :)

    OdpovědětVymazat