pondělí 17. listopadu 2014

AFI Fest 2014 - 'Still Alice' Screening: Kristen for E!

Ahoj lidi. Jak se máte? Já jsem unavená. A jsem posedlá. Hodně. Je to vážně silná posedlost. Jsem posedlá Teen Wolfem a Tylerem Hoechlinem. Až tak, že jsem dneska na okamžik uvažovala o založení blogu buď o něm nebo o tom seriálu... ale pak jsem si uvědomila tři věci. Zaprvé to, že je to dost možná jen chvilková obsese a brzy se toho zbavím. Zadruhé to, že jsem nikdy neblogovala čistě o herci, vždycky o herečkách, tak jsem nevěděla, jestli bych to vůbec uměla... a zatřetí, kdybych si založila blog o seriálu, tak bych se z toho zvencla. Vím, jaký je to záhul blogovat o více lidech než o jednom nebo o dvou. Už jsem měla blog o filmové sérii, o Twilight, to obsahovalo hodně různých herců. A jak to nakonec dopadlo? Přidávala jsem už jenom o Kristen, sem tam o Ashley Greene a výjimečně o Jacksonovi Rathbonovi, a tak jsem se rozhodla s tím praštit. Myslím, že by to tak dopadlo i u blogu o Teen Wolf. Nemám na to čas. Obzvlášť, když nehodlám odejít odtud. Což nehodlám. Brzy tenhle blog oslaví první třetí narozeniny a já se toho dne nemůžu dočkat :) Ale jsem si téměř jistá tím, že kdybych se začala koukat hned, jak byl ten seriál nový (což lituju, že jsem neudělala...:/) tak vám tu straším s blogem o TW, jsem si tím fakt jistá, vsaďte se :D Takže ne, nebudu si zakládat nový blog, jen jsem si s tím tak trochu pohrávala dneska a včera. Protože když mám blbou náladu nebo depku, tak většinou zakládám nesmyslné blogy :D Takhle vlastně vzniknul i tenhle... a ejhle, oslaví brzo 3 roky :D Ale myslím, že takové štěstí už mě znovu nepotká :D Jinak se tedy omlouvám, že jsem tu včera nebyla a dneska se ozývám až tak pozdě, ale včera jsem měla fakt divnou náladu a nechtělo se mi nic dělat, ani psát články... no a dneska jsem se musela učit a dělat nějaké úkoly, které mi zabraly víc času, než jsem čekala, takže to zase úplně nevyšlo podle plánu. Měla jsem je udělat dřív :D Já vždycky všechno musím dělat na poslední chvíli, jsem vážně hrozná :D No nevadí. Ještě si to po sobě musím přečíst, což se mi fakt nechce, ale což :D No, konečně mám pro vás nějaké rozhovory z červeného koberce AFI Festu před promítáním Still Alice. Nejdřív ze všeho je to rozhovor pro E!. Další zveřejním možná zítra nebo někdy výhledově, taky se chystám na to Q&A, ale to jsem ještě neviděla ani já sama :D Takže asi tak. No... co jsem to... jo, už vím. Ten rozhovor je rozdělený do tří částí. V první se Kristen ptají, jak se k roli dostala. Ona na to říká, že to bylo poměrně tradičním způsobem, chtěla pracovat s Julianne Moore a dostala se ke scénáři a tak to nějak vzniklo, takže nic tak bizardního. V druhé části se Kris ptají na to, jaký udělala průzkum, aby se lépe dostala do své role. Říká tam, že se setkala s jednou ženou, která trpá alzheimerovou chorobou a její rodinou a že to byla skutečně zajímavá zkušenost. Popisuje tam, jak se spolu bavili a že z ní cítila, že i když už nedokáže přesně vyjádřit to, co chce, je pořád tam uvnitř a cítí naplno, i když je tou nemocí zmatená. A že chvílemi její rodina mluvila přes ní a nevnímali ji, i když se snažila něco říct a že to Kristen právě dodalo ten pocit, že chce hrát ve filmu někoho, kdo se s tím umí nějakým způsobem vypořádávat. A takovou postavou právě je Lydia, ta která se stará a dokáže s tím bojovat a srovnat se s tím a být tam pro svou mámu, která ji potřebuje. No a v posledním videu se reportér ptá Kristen na její umění. Kristen na to říká, že ho nikdy neuvidíme :D Ale že zkrátka chtěla nějak tvořit a že její máma je sama malířka a že chtěla pro určité vyjádření použít i svoje ruce. Potom se jí ještě ptá na ten contest krátkých filmů Twilight ságy a Kristen říká, že je to skvělý projekt a že je ráda, že se něco takového koná, že je to příležitost pro mladé filmařky se projevit... a tak :) Taky se mi hrozně líbí, jak na konci každého videa je prostřih na Julianne a ptají se jí vlastně na to samé... no tak v prvním videu se jí ptají na Kristen a ona říká, že ji miluje k smrti (I love her, I love her to death). Což mi přijde hrozně krásné :)
* * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I am tired. And I am obsessed. A lot. It's a really strong obsession. I am obsessed about Teen Wolf and about Tyler Hoechlin. So much, that I considered for few moments to found a new blog about him or about this TV Show, but then I realised, that I've never blogged about a male actor... and I wasn't sure if I could do it. And I remembered, how difficult it was, when I was blogging about more than one or two actresses or actors, but about whole series, like Twilight Saga. That means a lot of actors, not just one or two. It is something I have no time for. And also no mood for. I am pretty sure that if I started watching like... two years ago, I would definitely had a blog about Teen Wolf, you could bet on that! :D But not today. I am pretty OK with having one blog and half (means the one with Sophie where I am just sometimes, because nothing is really happening around her right now). But I am obsessed, I am still watching and when I am not watching, I am writing, finally again, I missed that a lot... and I am studying for my exams which I'll have this week, so... I didn't have time this weekend, I am sorry. Especially today and yesterday. Yesterday I had really really bad mood, so I wasn't really... willing to... care about articles, which I feel bad about, but you know... shit happens. And today I had to study and do some homeworks... in italian. Which took a lot of time. Much more than I expected. I should write it sooner. Anyway. I have for you finally some interviews from 'Still Alice' screening. I know, it took a while, but... you know me. I am who I am and I won't be different, get over it :D So this interview is divided to three videos. It is an interview for E! and it is great. Kristen is talking about how she get the role in Still Alice, she talks about the Twilight saga convention in the last video, also about her art work... and about her research she did for Still Alice movie and it is really interesting. In the end of these videos are also shorter parts with Julianne Moore and I love how she says in the first video, that she loves Kristen to death. That's pretty sweet.





3 komentáře:

  1. užasné video kristen je na videu strašně zlatá a nádherná mooc se mi líbí její šaty jsou takové jiné a nádherné♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ááá, chápu s TW, já jsem tím taky posedlá Začala jsem na to koukat relativně pozdě, když byla pauza mezi 3A a 3B. Vím, že jsem dokoukala, tu první část 3. řady a pak jsem plakala, protože do druhé bylo ještě strašně daleko A teď vůbec mi přijde takový boom kolem TW, najednou to všichni miluju, všichni o tom mluví. Nemůžu  z těch chlapů tam! Bože tenhle seriál má snad nejvíc sexy cast ze všech! Tyler H. já z něho umírám, člověk se nejdřív utápí v jeho očích a pak se fakt utopí při pohledu na jeho tělo *mlask* *slint* On a Dylan tam jsou mé největší slabosti. Takžé tvé posedlosti rozumím i té chuti založit o něm blog, jako mě osobně by to vůbec nevadilo, naopak, ale úplně chápu, že bys to pak nestíhala tak. Já vlastně jsem takhle z popudu založila blog o Emmě, přičemž jsem si myslela, že tam budu tak týden a  nakonec to dopadne tak, že skončím na hlavním blogu, ještě teď jsem z toho vykolejená. No to je jedno Nějak si už ale nedokážu představit, že bych měla blog o více celebritách, i když vzlhedem k mé posedlosti Andrewem uvažuju o malém bonusu na blog, ale to nevím kdy případně a jestli vůbec, achjo
    A rozhovor pro E! je teda super, je úžasný, jak se vrhla do toho průzkumu a tak, říkám si, že mě by tohle hrozně bavilo, hrát lidi s nejrůznějšími problémy a tak. Ach, asi chci být herečkou :¨D A ještě je krásný jak o Kristen mluví Julianne, to jsem moc ráda, že si holky padly do oka:)

    OdpovědětVymazat
  3. Videa jsou vážně hezká! Kris to na téhle akci strašně moc slušelo!:)) A co se týká TW... Panebože, úplně jsi mě na to nalákala, takže už se nemůžu dál bránit a hned to jdu začít stahovat´ Já už jsem taky párkrát byla takhle posedlá něčím/někým a hned jsem si chtěla založit nový blog a teď se trochu divím, co mě to vlastně napadalo, protože ti lidé už pro mě zas až tak zajímavý nejsou:)

    OdpovědětVymazat