čtvrtek 13. listopadu 2014

Gallery update 36.9: AFI Fest 2014 - 'Still Alice' Screening on November 12, 2014

Ahoj lidi, jak se máte? Chtěla jsem dneska přijít dřív, ale nešlo to no... Víte, škola a němčina a tak. Ale jsem tu teď. Tenhle text mám už připravenej nějakou chvilku, psala jsem ho totiž, když se nahrávaly fotky na imagebam. K mé veliké radosti - a doufám, že i k vaší, je jich totiž hodně. Což je skvělé. Ale nahrát je na imagebam holt nějakou dobu trvá, protože jsou taky dost velký, což je samozřejmě pozitivní, ale nahrávání to neurychlí. No nic. Včerejšek byl poměrně fajn den. Nebyla jsem totiž ve škole a sledovala jsem celý den Teen Wolf. Jo, začla jsem koukat na Teen Wolf. Další seriál, já vím, ale prostě jsem se do toho zamilovala. Jen za včerejšek jsem shlídla 7 dílů a už stahuju další :D Akorát jak s tím nahrávám ty fotky na imagebam, tak to už asi půl hodiny je na 33 minutách :D No nevadí. Teď už je tam hodina, zajímavý. Ty jovka, dvě? Už zas jen půl. No nevadí. Přejdu k věci. Nejsem tu proto, abych mluvila o Teen Wolf, ale abych mluvila o Kristen. A o té budu mluvit převelice ráda, protože včera se konala další událost, na které Kris samozřejmě nemohla chybět, a to promítání filmu 'Still Alice', na které se kromě ní dostavila i Julianne Moore, představitelka hlavní role Alice a potom ještě režiséři filmu, Richard Glatzer, jemuž Kristen věnovala svou Ice Bucket Challenge, protože on trpí chorobou ALS - amyotrofickou laterální sklerózou, na jejíž podporu byla ledová výzva uspořádána. A ten druhý týpek na fotkách je druhý režisér filmu - Wash Westmoreland. Promítání proběhlo včera v Grauman's Egyptian Theatre v rámci letočního ročníku AFI Festu. Jsem hrozně ráda, že se tam Kristen i Julianne objevily. Po promítání potom proběhlo ještě Q&A, ze kterého mám videa, ale ta nejspíš zveřejním až zítra, protože dneska už se asi kouknout nestihnu. Možná se tu ale v rámci dneška objevím ještě s nějakými kratšími rozhovory. Co říct víc? Začnu tím, že Kristen vypadala naprosto úchvatně, rozzářila červený koberec a já jsem naprosto nadšená a uchvácená všemi těmi fotkami! Šaty, které má na sobě, jsou od Chanelu, což není zrovna moc překvapivé. Jsou z kolekce pro jaro 2015 a mně se moc líbí... ale jen na ní. Jako celek se mi moc nelíbí, samostatně, já bych si je neoblékla, ale Kristen neskutečně sluší a vypadá v nich úžasně a myslím, že jí vážně svědčí :) Už by si ale příště mohla vzít něco jiného, než Chanel. To, že je jejich tváří přeci neznamená, že nemůže nosit vůbec žádné jiné značky, no ne? :D Další věc, make-up a vlasy, naprosto perfektní, hrozně se mi líbí, jak byla nalíčená a moc se to k tomu celkovému outfitu hodí. Poslední věc o outfitu, lodičky jsou značky Jimmy Choo, což tak není dvakrát překvapivé, protože Jimmy Choo boty Kristen má dost často na akcích, jako je tato. A za to jsem ráda, protože Jimmy Choo má skvělé boty. Ten Chanel já tolik nemusím, takže z toho už jsem zkrátka nadšená míň, i přes to, že si Kris vždycky vybere něco, co jí moc sluší. Další věc, která by vás mohla zajímat, je to, že Kristen má nové tetování. Já si pořád nejsem jistá tím, jestli to její největší, ta část Picassovy Guernicy, není náhodou falešné, víte, netrvalé... ale pokud ne, tak už je to její 4. tetování. Ani tohle není nějak extra velké nebo výrazné, stejně jako (až na Picassa) ty další dvě. Má ho na pravé paži kousíček pod rukávem těch šatů, co měla. Nikde není nijak extrémně detailní fotka, na které by bylo vidět, co přesně to je, ale vypadá to jako nějaké dvě postavičky, z nihž jedna mluví, ale co je to za zvířata, jestli jsou to zvířata, a co říkají, to fakt netuším, to se rozeznat moc nedá, ale myslm, že časem se to dozvíme. Každopádně o tomhle si dovolím dokonce tvrdit, že kromě toho, že je pravé, je zřejmě i dost nové, protože na některých fotkách můžete vidět, když si to přiblížíte, že to má kolem inkoustu ještě trošku narůžovělé, kůže je ještě trochu podrážděná. Není to nic hrozného, ale když už se povedl nějaký detail, tak je to trošku vidět no. Nejlepší detail je asi tady tahle fotka< (kterou jsem našla u Ajjinky, zbytek mám od kstewartfans). Pokud v tom někdo vidíte něco konkrétního, tak se nebojte ozvat :D Já už tenhle článek asi pomalu ukončím, každopádně doufám, že fotky se vám budou líbit :) Mně se líbí moc :)
* * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I wanted to be here today sooner, but I couldn't. You know... school and stuff. But I am here now, I saved a loooot of photos from yesterday's event and it took a while to upload them on imagebam, so that's the reason why I wasn't here earlier. Anyway, yesterday was pretty great day. I was not doing anything whole day, but it was awesome actually exactly because of that. I was watching Teen Wolf whole day. Yeah, I started to watch Teen Wolf. And I will definitely continue watching, because it's just awesome. Anyway, I am not here to talk about Teen Wolf, I am here to talk about Kristen. Because Kristen attended one event yesterday and I have quite a lot of photos from that. It was a screening of Still Alice movie and Kristen with Julianne Moore showed up there, also with Richard Glatzer (the one on the carriage - he has ALS desease, he is the one Kristen dedicated her Ice Bucket Challenge to) and Wash Westmoreland, directors of this movies. This screening was in Grauman's Egyptian Theatre during AFI Fest 2014 in Los Angeles. I am so happy that she was there, because she looked absolutely stunning! Dress is of course Chanel, from the spring collection of year 2015. I kind of love it. I think that Kristen looks great in it, it really suits her, but I wouldn't wear it, that's what I am going to say about it :D But she looks fabulous. I also love her hair and her make-up, incredible job! Shoes are of course Jimmy Choo, who else could it be for such an important event? Kristen is smiling all the time and she looks she enjoyed that very much, which is great. By the way, it seems like she has a new tattoo on her right arm, between her shoulder and her elbow. I am not really sure what is that supposed to be... you can check that out here in detail. It looks like some kind of animals and one of them is saying something, I have no idea, it's not that good quality, but I think we will find out soon. Well... to be honest, I am still not sure if the big one from Sils Maria isn't fake one, not permanent, but I think I can say, that this new one is real, because if you look at some of those pictures I saved for you, her skin is red a little bit around it, so I think it's kind of new and also real. It would be her fourth tattoo, in case the one from Pablo Picasso's Guernica is real. What else to say? Enjoy photos, I hope you like them and I will be back with some interviews and maybe also with Q&A, which was after the screening, but I think I will be probably watching it tomorrow, so I will also publish it tomorrow with some major points.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Kristen vypadala báječně! váááu, naprosto úchvatně. Já zase Chanel zbožnuju, takže s tím, že nosí věci jen od Chanelu problém moc nemám, ale je fakt, že změna čas od času by nezaškodila ale tyhle šaty jsou úžasné! Miluju je :33 a taky miluju její vlasy :) má je tu dokonale nastylované :3 je to prostě kráska :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kristen vypadala fantasticky! Já věci od Chanelu taky moc nemusím, ale tyhle šaty jako by byly dělané přímo pro ni. Moc jí sluší :) Make-up měla opravdu skvělý, ale ještě víc mě nadchnul ten skvělý účes ♥ A ty boty Jimmy Choo ♥♥ Ach, ty bych jí hned sebrala. Vypadají úžasně! Já bych tak řekla, že to tetování jsou nějaké dvě postavičky, co spolu mluví. Třeba o tom bude Kristen někdy v budoucnu mluvit a vysvětlí, o co jde :)
    Jinak musím teda říct, že Julianne to teda vůbec neslušelo. Na premiéře k Mockingjay vypadala hodně elegantně, ale tohle je katastrofa. Hlavně teda ty silonky...

    OdpovědětVymazat
  3. Teen Wolf mám v plánu taky už nějakou tu dobu sledovat, ale vůbec nemám čas a navíc mi chybí ještě několik dílu DW ...Fotky jsou opravdu naprosto úžasné. Strašně moc se mi líbí zde její účes a make-up jí také hrozně moc sedí :). Ty šaty jsou fantastické, jak ona to jen dělá, že vždycky vybere tak nádherné :) a jí prostě sedí úplně všechny :).
    Všechny fotky jsou prostě tak úžasné že mi ani nestačilo všech těch 135 , opravdu se skvěle prohlížely :).
    Budu se těšit na videa, určitě je shlédnu :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď vůbec nemám čas ani na serály, které sleduju normálně, ale až se to u mě trochu uklidní, Teen Wolf bych taky ráda začala sledovat:) Už se na to chystám docela dlouho.
    Kristen to tam strašně moc slušelo! Líčení i boty měla vážně perfektní a líbil se mi i šaty. Tetování je takové zvláštní, vůbec nevím, co by mohlo představovat:)

    OdpovědětVymazat