sobota 15. listopadu 2014

HFA 2014: Kristen presents an award for Julianne Moore

Ahoj znovu. Jak je? Nějaká změna? Rozhodla jsem se, že v pondělí půjdu na otvíračku nového baru, který si založil můj bývalý učitel ze střední. Jsem z toho docela nadšená a jsem dost zvědavá, mohlo by to být super :) Ale kdo ví. Možná, že tam nakonec nepůjdu, ale aktuálně to mám v plánu :D Nicméně, mám pro vás slibovaný další článek. Tentokrát je to video ze show Hollywood Film Awards, kdy Kristen předává cenu pro nejlepší herečku Julianne Moore. Během jejího proslovu je puštěno video, kde Julianne mluví a zároveň jsou tam nové scény z filmu, ve kterých je tedy jen Julianne, Kristen tam není, ale i tak stojí za to se podívat. Vypadá to vážně hodně dobře! A upřímně doufám, že už nám konečně někdy poskytnou třeba trailer nebo tak. Jsem si jistá, že ten film bude velmi dojemný a krásný :) Všichni to říkají, ohlasy z AFI Festu jsou vesměs velmi pozitivní :) A Kristenino uvedení Julianne je skvělé, mluví o ní hrozně pěkně a myslím si, že se z nich během natáčení tohohle filmu skutečně staly dobré přítelkyně :)
* * * * * * * * *
Hello again. In my head, this "hello" sounds a little perverse :D I decided to go to the opening of a new bar, which belongs to my old teacher from high school. I am kind of excited, it could be really great. But who knows. Maybe I won't go there in the end, but right now I am planning it. Anyway. I have for you now video from Hollywood Film Awards where is Kristen presenting an award for Julianne Moore. During her speech they played a video with a footage with some new scenes from Still Alice, but none of them is with Kristen, just scenes with Alice, but I love them so much, it will be very, very touching movie. And I love Kristen's speech, she talks about Julianne so nicely and I think that they became a really good friends during this filming.


"It is my pleasure to present the Hollywood Actress Award to.. my on-screen mom, my mentor and my friend, Julianne Moore." || "Je mi velkou ctí předat Hollywood Award pro herečku mé filmové mámě, mé mentorce a přítelkyni, Julianne Moore." - Kristen

"I have known Kristen Stewart, a long long time and she is the same special and wonderful person she was when she was 12 years old." || "Znám Kristen Stewart hodně hodně dlouho a pořád je ta samá výjimečná a skvělá osoba, kterou byla, když jí bylo 12 let." - Julianne

4 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že Kristen byla na předávání HFA a byla tak podpořit Julianne. Mezi těmi dvěma se opravdu vyvinul krásný přátelský vztah :) Moc se mi líbí, jak jedna o druhé mluví. Jsem ráda, že zde byly ukázky z nových scén ze Still Alice. Tenhle film chci prostě vidět. Myslím si, že Julianne má silnou šanci být nominovaná na Oscara! Sama jsem zvědavá, kdo všechno se probojuje do sezony předávání cen pro rok 2015 :) Ještě se mi na konci videa líbí, jak Julianne říká, že její dcera chce, aby pozdravila Shailene Woodley

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si tu otvíračku baru užij

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvělé, že Kristen dala Julianne cenu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen tam byla vážně krásná a moc milá:) Still Alice mi zatím připadá jako film, který by se mi mohl hodně líbit, takže už jsem na něj zvědavá!

    OdpovědětVymazat