úterý 11. listopadu 2014

The Storytellers: New Voices of the Twilight Saga - promo

Ahoj všichni, jak se máte? Musím zítra konečně vyhodnotit tu kontrolu a taky oběhnout, jsem fakt hrozná, flákám to poslední dobou. Zítra přijdu někdy po čtvrtý domů, takže tu možná budu i víc, ale kdo ví. No... k věci, protože není zrovna brzo. Dneska jsem byla v kině na hrozně krásnym filmu o slepym klukovi, kterej se zamiluje do novýho spolužáka. Což není úplně k věci :d ale ta novinka se taky týká filmu :D No teď už opravdu. Byl to brazilskej film a jmenuje se V jeho očích, no ten, co hrál toho novýho spolužáka, byl fakt k sežrání <3 Fabio Audi. A ten, co hrál toho slepýho kluka, Lea, tak ten byl vážně skvělej. Ve skutečnosti slepej není, ale byl vážně věrohodnej a je to moc hezkej film :) No... to furt nebylo úplně k věci :D mám moc dojmů. Teď ale vážně. Mám pocit, že tuhle novinku jsem trochu zmiňovala (kurňa, blbne mi klávesnice). Říkala jsem, že jí věnuju zvláštní článek, ale pak jsem to nakonec neudělala :D :D Takže o tom píšu teď. Bude se totiž konat taková soutěž, takový kontest, který má poskytnout příležitost mladým filmovým tvůrkyním, režisérkám a scénáristkám, aby se trochu zviditelnily tím, že mají za úkol natočit krátké filmy na téma Twilight sága z trochu jiného úhlu. Jestli jsem to správně pochopila, tak ústřední postavou by neměli být Bella, Edward ani Renesmee, ale někdo z vedlejších postav. No a tuto soutěž budou hodnotit významné ženské osobnosti filmového průmyslu, samozřejmě se pod tuto akci podpsala autorka knih Twilight ságy, dále potom třeba Olivia Spencer, držitelka Oscara za film The Help (Černobílý svět - moc krásný film s Emmou Stone, doporučuju!), nebo Jennifer Lee, což je režisérka... no a do projektu se samozřejmě zapojila i naše drahá Kristen. Více o tomto projektu se můžete dozvědět zde< Já mám pro vás teď oficiální propagační promo video, ve kterém nemůže chybět ani Kris. Kromě toho, že je to video skvělé a Kris tam vypadá úžasně, má i úžasný proslov. Kristen v tomto videu říká přibližně toto (překládala jsem to já, takže přibližně :D): "Jsem tam, kde jsem, díky všem silným ženám, které přišly předemnou, aby prorážely cesty. Nyní je čas pro další generaci filmařek, aby povstala a vyprávěla své příběhy." Kdo jí miluje? Já teda jo.
* * * * * * *
I remember a little bit, that I talked about this a little bit. I think I told you, that I will talk about it later in an extra article, but I did not in the end. So... I am talking about it now. Well, writing, not talking :D Anyway. There is a competition... opportunity for starting female directors to make something that can help in their career. It is called The Storytellers: New Voices of the Twilight Saga. It is very simple. These directors are supposed to film a short movie connected to the Twilight Saga. In general, they should film a movie with a special detail view of another character, except Bella, Edward and Renesmee. It is also a competition for screenwriters, not just directors. And judges will be strong woman in art industry, the author of The Twilight Saga - Stephenie Meyer, Academy awards winner Olivia Spencer, director Jennifer Lee... and of course our lovely Kristen Stewart as the protagonist of the main character, Bella Swan. You can find more information here. Well.. and now I have for you official promo video with the mission told in it and Kristen is also there and I love it so much :)

4 komentáře:

  1. Kdo by jí taky nemiloval že?:)) Tenhle projekt mě nadchnul a je skvělé, že se do něj Kristen zapojila. To video je nádherně dojemně udělané a je vidět, jak se na to všechny ty ženy, co pravděpodobně budou nějaká ty videa dělat, těší...no ale nezávidím porotkyním, Kristen, že pak budou muset vybrat jen jedno, jestli jsem to tedy dobře pochopila!:) ale doufám, že ty jejich filmy pak budou někde k vidění, ráda bych se podívala na to, co vytvořily za příběhy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju, miluju, miluju jí! ten projekt se mi líbí a je horzně super, že se do něj zapojila i naše Kristen:)A teda Angie, napsala jsi mi nejdelší komentář v historii asi Skoro stejně dlouhý, jako ten rozhovor, jsi neuvěřitelná Na těch 11111 jsem včera čekala, ale pak jsem (překvapivě a velmi nečekaně) usla, tak je dobře, že jsi to aspoň ty zastihla, ale posílat mi to nemusíš, já tyhle věci nezveřejňuju, jsi ale moc hodná:)) Já právě rozhovory čtu hrozně ráda, jen pak spíš mám problém je okomentovat (vlastně nejen rozhovory), to mě vždycky rozptýlí něco na internetu nebo moucha, co mě v tu chvíli otravuje..nebo drobek na stole..vždycky se něco najde V poslední době jsem v tom fakt dost dobrá ..TASM 2 je jeden z těch filmů, u kterých budu pravidelně brečet, protože to se nedalo, ještě, že jsem na tom nebyla v kině, kam se hrabe TFIOS. A ještě jsem hroznej masochista, že si tu scénu občas pustím, a pak pokaždé řvu ještě další hodinu Andrew mě vždycky zlomí *sobbing* Každopádně krásný komentář, tohle se jen tak nevidí <3

    OdpovědětVymazat
  3. Já, já, já ji miluju! Ona je prostě neuvěřitelná! Zbožňuji, když má Kristen nové fotky, ale když se zapojí do toho, aby někoho podpořila, nejde než říct: PÁNI! Jsem opravdu ráda, že se něco takového uskutečnilo! Twilight je prostě pojem, ve své době to bylo něco úplně jiného a bude opravdu zajímavé vidět to z úhlu lidí jako jsme my. Dobře, to nezní nejlíp, ale asi chápeš, jak jsem to myslela. Upřímně jsem docela zvědavá jestli to budou pouze vystříhané scény z filmů nebo se natočí něco úplně jiného. Fajn, trochu fantazíruju, ale vidět zase kousek herců pohromadě by byl zážitek. A abych tu nezačala psát úplně slátaniny, zakončím to tím, že se na výsledné práce moc těším! Třeba bude nějaké, oficiální vyhlášení, Kristen bude vypadat jako bohyně, úplně vidím jak se její účes odráží ve světle reflektorů a její úsměv... Vidíš, už je to tu zase!!!

    OdpovědětVymazat