pondělí 24. listopadu 2014

Gallery update 37.3: New/Old photos from SWATH photoshoot for Universal

Ahoj lidi. Jsem zpátky z Vídně! Včera jsme přijeli dřív, než bylo původně v plánu, ale neměla jsem sílu něco přidávat. Když se dívám na téma tohohle týdne, připomíná mi to chlapa, kterého jsem viděla včera v metru. Četl si Fifty Shades of Grey. Nečetla jsem to, ale tak nějak mi prostě připadá zvláštní, když takovouhle knížku čte chlap :D Možná ho k tomu donutila partnerka, aby chytil inspiraci :D ale pokud ne, tak mě to možná až trošičku děsí :D No na šok, kdy jsem Fifty Shades našla v tátovo čtečce, to teda nemělo. A to nemá nic. Ještě teď s tím faktem nedokážu žít, i když mi tvrdí, že přečet asi 20 stran a vzdal to :D No nic. Jsem nemocná. Což je na prd. Protože kvůli tomu jsem měla z Vídně velký kulový. Už v sobotu jsem domů sotva dolezla, bylo mi blbě a měla jsem horečku. Hřála jsem jak kamna. A včera jsme proto jeli o dva vlaky dřív domů, než jsme měli, takže kromě toho, že já jsem měla zkaženej víkend, jsem ho zkazila i všem ostatním členům výpravy. Ách jo. No co se dá dělat. Jednu výhodu ale to, že jsem nemocná má. Jsem doma a to znamená, že mám čas na věci, na které mám normálně čas akorát o víkendu, protože když jsem zdravá, tak furt někde lítám poslední dobou. Z čehož trochu hrabe mojí mámě, protože dřív jsem byla o něco větší domased než jsem teď. Takže možná popřidávám i nějaké ty články. Prvním z nich je právě ten, který píšu teď. Jde o fotky, které jsou staré přes dva a půl roku, ale já jsem z nich i tak nadšená. Tenhle photoshoot byl nafocen v rámci propagace filmu Snow White and the Huntsman, který sice Kris v konečném důsledku znepříjemnil soukromý život, já jsem si ho ale zamilovala a mám dokonce i koupené (ne kradené!) DVD doma. V té době, kdy měl tenhle film vycházet, jsem zrovna rozjížděla tenhle blog a propagaci tohohle filmu jsem zbožňovala. Hlavně proto, že Kristen a Chris spolu jsou prostě dokonalá dvojka a moc mě mrzí, že sešlo z jejich spolupráce pro druhý díl. Doufám však, že tyhle dva spolu ještě někdy v nějakém snímku uvidíme, protože to, co jsme zažili při jejich túře po různých televizních show a tak, to se jen tak nevidí. U videí a rozhovorů s těmahle dvěma jsem pokaždé umírala smíchy :D Tyhle fotky jsou ovšem úplně nové, i když jsou staré přes dva roky. Dřív jsme je neměli to štěstí vidět. Respektive těch posledních 5 ano, ale v galerii jsem je neměla, tak jsem je tam přidala taky, ale těch zbylých 20 se objevilo až tenhle měsíc. Mnohdy vážně nechápu, jak je možné, že trvá tak dlouho, než jsou zveřejněny, ale jsem ráda, že aspoň byly zveřejněny a že nejsou někde založené v šuplíku do konce věků :D Některé z nich vážně zbožňuju. Hlavně tu první, ta je neskutečně roztomilá. A pak třeba tu čtvrtou, na té zbožňuju Sama a Chrise :D Ničí mě ta propagace i po dvou letech, asi si budu muset skočit zabrouzdati na youtube po starých rozhovorech :D No nic, užijte si fotky, snad se vám líbí :) A dneska se ozvu ještě minimálně s jedním dalším článkem.
* * * * * * * *
Hi guys! I am back from Vienna. I came home sooner than I should yesterday... our plan has changed, but I wasn't very much in mood to write any articles. When I am looking at this week's topic of week, it reminds me of one guy in underground yesterday. He was reading Fifty Shades of Grey... which actually scared me a little. When is a woman reading it, I can understand, but about 30 years old men... it looked really weird :D Anyway. I am ill. Which sucks. But... actually... It's good, because I have time to write articles. I will have to go to school tomorrow probably, but just maybe, I am not sure. I don't want to, but we write a test, so I am not sure. I'll see. But when I am ill, I usually have time to do stuff I want to do and don't do, when I am OK, I am still somewhere else but home. It makes my mom crazy a little bit :D Anyway, right now I have for you quite a lot old photos. This photoshoot was made like... two years and half ago, but these 25 photos I have for you were published just few days ago. Yes, I know. Why? I don't understand that, I truly don't. But... I am glad they published them in the end. I love some of them very much. Especially the first one. That one is so fucking cute! And I love Sam and Chris in the fourth one, God, I love these two :D I loved Snow White and the Huntsman promotion so much, I miss it. Videos with Kristen and Chris were usually the funniest of all time. I need to watch some of them :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat