sobota 15. listopadu 2014

The Hollywood Reporter's Indie Contenders Roundtable panel

Ahoj. Jak se máte? Já se mám skvěle. Dobře, to je kec. Někdo se vás zeptá, jak se máte... a vy odpovíte: Mám se fajn. Pokaždý. Největší lež. Ale já se opravdu mám fajn, ale ne skvěle no. Mám nějaký problémy, se kterejma se musím vypořádat. Týkají se pro změnu a velký úspěch mého zdraví, což je dost na hovno... Není to nic hrozného, ale stresuje mě to a já nesnáším být ve stresu. Protože když jsem ve stresu, tak se mi stává, že ležím v posteli a nemůžu vstát... jsem unavená a nic se mi nechce dělat. Zdávají se mi sny, které jsou tak šílené a přitažené za hlavu, že se vzbudím a je mi, jakobych vůbec nespala. Líp jsem se vyspala ve čtvrtek, kdy jsem spala 3 hodiny, protože jsem se koukala do půl třetí na Teen Wolf, než dneska, kdy jsem spala 10 hodin. Neměla jsem totiž čas na to, aby se mi něco zdálo. A jestli se mi něco zdálo, tak ani nevím co. Dnešní sen byl hrozně divnej, zdálo se mi o psychopatovi, kterej se mě a pár dalších lidí snažil zabít a před tím jsem našla mrtvolu v nějakém bytě.. a tak, prostě šílenost. No nic, přestanu mluvit o sobě a začnu mluvit o Kristen. Dneska mám pro vás totiž docela dost věcí, které chci přidat, takže bych měla začít. Zatímco se mi nahrávaly fotky na imagebam, tak jsem napsala ten anglický text, ale pak jsem šla obědvat a tak, takže ty uložené fotky už jsou dávno nahrané, ale to jsou detaily :D Než přidám ty fotky, mám pro vás konečně to celé video z Panelu, který se konal v rámci AFI Festu 2014 a který pořádal The Hollywood Reporter. Indie Contenders Roundtable, na kterém se bavili o natáčení nezávislých filmů. Celý panel měl tuším asi 90 minut, ale rozhodně stojí za to, se na něj podívat, pokud máte čas a pokud mluvíte alespoň trochu anglicky. Já osobně jsem ho viděla celý, ale na to, abych sem dokázala přidat vyloženě to, o čem Kristen mluvila, si ho budu muset pustit ještě jednou a to nevím, jestli udělám ještě dnes, ale chystám se na to... pak možná přidám i nějaké konkrétnější informace o tom, o čem Kristen mluví. Kromě ní tam pak byli ještě třeba Jake Gyllenhaal, Marion Cotillard nebo třeba Tilda Swinton. Docela mě pobavilo, jak všem tak nějak tleskali, sem tam někdo houknul a když přišla Kristen, tak lidi začali řvát. Tuším tam totiž bylo pár lidí z fanstránek o Kristen, kteří ji tam šli podpořit a díky kterým jsem měla úplně zaspamovanou zeď na Twitteru :D Hrozně se mi líbí jedna věc, kterou Kristen řekla, tedy víc věcí, ale tahle obzvlášť: "Jsem naprosto otevřená tomu skočit do nějakého projektu, pokud mě zajímá jediný člověk, který je v něm zapojený, nebo pokud je tam jedna věta, kterou moje postava říká, kterou se nemůžu dočkat říct -- i když to znamená, že budu natáčet špatný film. Říkám si, no a co, jsem herečka, nedělala jsem ho sama!"
* * * * * * * *
Hi! How are you, guys? I am absolutely amazing. Okay, that's a lie. Someone asks you, how are you? And you always say: I'm fine. The biggest lie of all. But I really am fine, but not amazing. I have some problems I have to deal with and the main one is my health, which usually sucks. And it does, kinda... it's not anything that bad, it's just another stress. And I hate to be stressed. When I am stressed, I am tired and I can't even stand up from my bed, because I dream about stuff I don't want to dream about, so It's like I didn't sleep at all. I was less tired when I slept three hours on Thor'sday when I was watching Teen Wolf. There was no time for me to dream, so I slept well. Anyway. I will stop talking about my life, because I have for you today quite a lot of news. I am uploading photos right now, so I have time to publish something else. First of all, I have for you full video from Indie Contenders Roundtable panel from The Hollywood Reporter. They were all talking about making indie movies and it has 90 minutes. It's amazing and I think you should watch it, if you speak English at least a little bit, because it's very interesting. What made me smile a bit was when Kristen came and guys from StrictlyRobsten and from some other fansites about Kristen started screaming :D I love especially one Kristen's quote from this panel: "I'm fully willing to hop on something if I'm interested in one person who's involved in it, or one line that my character says that I've always been dying to say -- it's like, I will make a bad movie. Because it's like, I'm like, whatever, I am an actor -- I didn't make it myself!"

0 komentářů:

Okomentovat