úterý 30. září 2014

20 000!


Ahoooj lidiiii. Jak se máte? Já jsem naprosto zdevastovaná, ostatně jako vždycky po shlédnutí posledního dílu Harryho Pottera. Nikdy jsem JK neodpustila, že zabila Snapea... bitch. Ale já nechci mluvit o Harry Potterovi, výjimečně. I když na to je správná chvíle vždycky. Huff huff hufflepuff. No nic. Píšu proto, že jsem absolutně nadšená a dojatá a překvapená zároveň. Protože dnes je den, kdy byla překročena hranice 20 000 návštěvníků. Slovy DVACETI TISÍC. Není to skvělé? Je to naprosto úžasné! Dneska nebo zítra nastavím nový design, protože tohle zkrátka musím něčím oslavit. Ale než se na to vrhnu (pokud se na to vrhnu dneska), tak vám všem chci strašně, nehorázně moc poděkovat! Protože bez vás by něco takového nebylo možné. Doslova. Ale hlavně za to, že se sem tolik z vás vrací, píše komentáře a máte to tu rádi, protože to pro mě znamená v blogovém světě úplně nejvíc a jsem vděčná za každého jednoho návštěvníka, který se tu objeví. Nikdy jsem si nemyslela, že to s tímhle blogem dotáhnu na 20 tisíc. Vlastně jsem si docela dlouhou dobu myslela, že tenhle blog tak do půl roku zruším. A koukněte se na mě. Za dva měsíce oslaví tenhle blog 3 roky, což je naprostá šílenost, ale je to tak. A k tomu dneska tohle krásné překvapení, které se uskutečnilo díky vám. Hrozně moc vám za to děkuju. Za všechno! Protože vy, návštěvníci tohohle blogu, jste můj motor, ten hlavní důvod, proč jsem tady. Všechny vás mám hrozně ráda, miluju vás, vážně, opravdu, upřímně, myslím to upřímně a ne jako čeští politici. Jsem z toho úplně vedle. 20 000. To je prostě síla, nemůžu tomu uvěřit a nedokážu říct nic jiného, než vám všem ještě jednou nestkutečně moc poděkovat. Díky díky díky děkuju! Jste skvělí! Nejlepší!
* * * * * * * *
Hi guuuuys. How are you? I am absolutely devastated, as always after watching the last part of the Harry Potter series. I've never forgave that bitch JK, that she killed Snape. But I didn't want to talk about Harry Potter this time... I wanted to say, that I am absolutely excited, happy and impressed. Because today is the day when this blog got 20 000 visitors. Like... seriously. TWENTY THOUSAND visitors. Isn't it great? I think that it's absolutely AMAZING! Tonight or tomorrow I will change design, just to celebrate it, because I need to celebrate it somehow. But first of all, I want to say HUGE thanks to you all, because it wouldn't be possible without you. Literally. It just wouldn't and I appreciate every one of you, every person who comes here and I love you so so so so so much! Thank you, thank you so much for this, it's just awesome. You are awesome. You are the reason, why I love to write this blog so much and I hope that's not gonna change. One more time, thank you, because this is dream, it's absolutely amazing. 20 000. I can hardly believe it.


- Angie.

4 komentáře:

  1. Páni.. gratuluji Ti, zlatíčko. Moc moc moc!! :) Já hádám, že u mě na blogu 20 000 nikdy nebude, protože vzhledem k mému stěhování.. No, teď jsem zase usídlená a všechno se mi tak pěkně líbí, ale jak dlouho mi to vydrží neví vůbec nikdo.. Četla jsem si tvůj článek o změně VŠ.. z ekonomky na FF? Páni.. no, snad se dostanu do Prahy na UK.. :) Já bych fakt moc chtěla na UK do Prahy.. ale kdo ví, co chci? Jinak k té FF... Vzala sis slova Jessiky k srdci?.. Běž studovat filozofii, protože tam nemůžeš udělat kariéru.. Já jsem se rozhodla nakonec na VŠ jít... chci zažít ten vysokoškolský život o kterém mi každý furt tak básní, i když z tvého článku to znělo jako fuška a žádná zábava.. No a když mi to nevyjde, pohlídej mi nějaký ty prcky, a já ti přifelím pomoc... SNad budeš někde v USA, kde to tolik nešajní, protože já přeci jen radši čím blíž ke Kanadě to je, tím líp...

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky MOC gratuluju!! Snad ti tam budou brzo přibývat další krásná čísla:)) A co se týče Harryho... Taky se na něj musím zase podívat a hlavně ho přečíst! Stydím se, že to říkám, ale zjistila jsem, že z těch knížek už si toho moc nepamatuju

    OdpovědětVymazat
  3. Na to se nedá říct nic jiného než obrovská gratulace! Jsem moc ráda, že tu s námi jsi Angie, jsi jedna z nejlepších bloggerek jaké znám a bez tebe by to prostě nešlo! Myslím si, že tvůj blog o Kristen je jedním z nejlepších, protože ty do svých článků dokážeš vložit i svou fanouškovskou stránku a pak je číst je jedna báseň. Ještě jednou moc gratuluju :) Za chvilku společně budeme slavit 100 000! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pání...Velká gratulace ! Rozhodně si to zasloužíš Angie ! Tu skvělou práci co zde odvádíš, prostě paráda :). Doufám, že bude už jen rychleji stoupat, protože si to moc zasloužíš :).
    Jinak nový layout je dokonalý ! Vybrala jsi strašně moc příjemné barvičky, které ti tu hezky ladí :) !

    OdpovědětVymazat