pondělí 29. září 2014

Nový rozvrh, nová škola, nový začátek, nová éra.


Ahoj všichni, jak se dnes máte?
Já celkem fajn. Rozhodla jsem se dobu, kterou musím trávit doma kvůli mandlím, trávit naprosto nesmysluplně. Tudíž celý den koukám na Harryho Pottera :D Teda, celé odpoledne. Rozhodla jsem se, že svou rekonvalescenci věnuji celé Harry Potter sérii, takže mi zbývají ještě tři. Nezvládla bych v jeden den smrt Edwarda Cullena Cedricka, Siriuse, Brumbála a k tomu ještě Dobbyho (a půlky postav celé série, nesnášim tu ženskou :D), takže si to dávkuju. Ale o tom jsem mluvit nechtěla. Jen jsem to chtěla zmínit :D
Celé dopoledne jsem si vytvářela rozvrh a myslela jsem, že mě omejou.
Výsledek? No... řekněme...


Tohle to poměrně dost vystihuje :D


Sorry, tuhle animaci jsem si vážně hodně oblíbila v poslední době. Dobře, našla jsem ji teprve včera.
Jak bych to s tím rozvrhem rozvedla? No, nejprve bych začala tím, že jsem skončila na Vysoké škole ekonomické. Kdo sem chodí často a čte si ty moje výblije u článků, tak už to tušil, no nejsem si jistá jestli jsem to někdy napsala oficiálně. Na VŠE jsem byla nešťastná. Víc než nešťastná. Na filozofické fakultě? Těžko říct. doufám, že budu šťastnější. A pokud ne... tak nevím, co udělám, ale zřejmě odjedu na au-pair do ciziny. Ale nechci předbíhat. Nová škola mi začíná ve středu a já ještě nevím, jestli tam budu moct jít. Bude to už dva týdny od operace, ale stejně nevím. Každopádně bych ráda. Na filozofickou fakultu Univerzity Karlovy se těším. Navolila jsem si předměty za 33 kreditů (teda vlastně za 43, ale 10 jich dostanu až po letním semestru, protože jsou dvousemestrální). Co to zamená? Že mě asi omejou, protože najednou mám místo plánovaných 10 předmětů předmětů 13. Co to v praxi znamená? No... že mám v úterý do sedmi... a že budu muset hodně číst. Strávím zřejmě mládí v knihovně, což si nejsem jistá, jestli jsem schopná dokázat, ale aktuálně jsem do studia nadšená... protože ještě nezačalo. Je fajn, že třeba na literaturu mám už dost věcí přečtených. Aspoň Decameron, Sonety Lauře, Vladaře a skoro celou Božskou komedii. Ale asi si to budu muset zopakovat, protože z tohohle předmětu je kolokvium :D Což znamená, že budeme hodně diskutovat. Proč vám o tom vůbec píšu?


Nejspíš je to zaprvé moje chorobná potřeba sdělovat celému světu něco o mém osobním životě... a za druhé je to nejspíš i proto, že to zřejmě bude mít určitý dopad na tento blog, ačkoliv to nedokážu předvídat. Vzhledem k tomu, že mám skutečně v plánu tentokrát dostudovat (ačkoliv do mě hlodá spousta věcí, nejspíš škrkny...), tak je možné, že tu nebudu tolik, jako... no dobře, tohle je trochu blbý, chtěla jsem říct o prázdninách, ale já byla furt někde v tahu... Tak řeknu třeba jako... ne tolik, jako když jsem byla na VŠE a zatahovala, co jsem mohla :D Ačkoliv věřte mi, že úvod do lingvistiky nebude předmět, na kterém budu moc dávat pozor :D Jde totiž i o to, že kromě úterka do sedmi, budu mít v pondělí jednu italštinu navíc do půl šesté, domů se budu dostávat kolem sedmé, stejně tak ve čtvrtek, kdy budu mít němčinu pro začátečníky, na kterou jsem se zapsala spolu s nejlepší kamarádkou a jsem na to vážně hodně zvědavá :D
Jde o to, že vím, že vloni jsem třeba v pondělí neměla náladu nic psát, nebo prní semestr na VŠE ve středu, když jsem se vracela domů kolem osmé. Neříkám, že to tak bude i teď, ale chtěla bych, abyste akceptovali fakt, že někdy to tak bejt může :D Ačkoliv doufám, že nebude. Jen jsem chtěla, abyste věděli, proč to tak je, kdyby náhodou byla moje aktivita nějak menší. Což doufám, nebude, ale třeba ano. Ale doufám, že ne. To se ukáže.


A jaké mám předměty? Spooooooustu. Je jich až moc. Je to průser :D Ale těším se na ně, rozhodně aspoň na některé z nich. Na Úvod do dějin Itálie, to mě bude bavit. Pak mám dvě literaury, to bude určitě taky super :) lingvistika bude asi o něco horší :D ale jako nepovinnej předmět jsem si napsala základy české znakové řeči, na což se hodně těším. A jsem hodně zvědavá na další volitelný předmět, na British history, což bude probíhat v angličtině a bude to totálně husté.


Ale bude ze mě alkoholik.
Protože jsem na smrt vyděšená z téhle nové éry mého života.
Takže si užiju poslední hodiny svobody... a ve středu (pokud tam půjdu), ve středu mi držte palce.
- Angie.

6 komentářů:

  1. Snad se ti v téhle tvé nové éře bude dařit!! Nevěděla jsem, že měníš školu, tak snad to bude lepší:) Já sice ještě nemám ani potuchy, co budu v životě dělat, ale říkala jsem se, že filosofická fakulta Univerzity Karlovy by se mi taky líbila. Ono to tak hezky zní:)) (Ale zase si nedělám naděje, že bych se tam dostala.) Co přesně vlastně studuješ? Čím se potom budeš živit?

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji hodně štěstí :) a budu tedy držet palce :). Já sama nevím, co bude dále po střední, ale určitě bych chtěla ještě dále studovat :).
    A jestli se můžu zeptat...co přesně studuješ ? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k nové škole, mandle budou snad brzy v pořádku a HP ti schvaluju..

    OdpovědětVymazat
  4. Harry Potter? Muaaah! ♥ Gratuluju ti k nové škole, určitě to zvládneš. Mně začíná kolotoč už zítra a najednu stranu se těším, ale na druhou stranu mám z toho nervy, že to nezvládnu, že nebudu mít kredity, že budu uplně dutá jako bambus Jinak koukám, že Katka219 se chce hlásit na FF UK, takže v klidu, dostaneš se tam, když jsem se tam dostala já :'DA ten layout, děěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěěkuju moc!! Napíšu ti na email jak bych si to představovala! :)

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Jinak jsem si v poslední době taky říkala, že bych zase zkoukla Harryho, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat

    OdpovědětVymazat
  6. Páááni filozofická fakulta? Tak to máš můj obdiv! Já mám vyhlídnutou anglickou filologii, filmovou vědu a anglofonní studie, tak uvidím, co si nakonec vyberu - ehm, pokud vůbec odmaturuju, ale snad jo :)
    Angie já ti moc držím palce, abys na téhle škole byla už spokojená. Sama vím, jaké to je trápit se na škole. Taky jsem si střední školu nevybrala moc dobře, ale tak musím zatnout zuby a dodělat to. Na známky a předměty, které pro mě nejsou důležité, docela kašlu, důležité pro mě je se dostat do čtvrťáku a pak co nejrychleji vypadnout

    OdpovědětVymazat