pátek 26. září 2014

Gallery update 35.4: New portrait from Cannes by Jerome Bonnet

Zrovna ode dneška je Ryder Cup. Ve Skotsku. Nepředpokládám, že byste věděli, co je to Ryder Cup, ale je to něco poměrně důležitého pro mě a mojí rodinu. Taková tradice. Trochu jak Comic Con, něco, co musím sledovat pokaždé, když se to koná :D Když je Comic Con, tak vždycky strávím hodiny sledováním různých panelů a tak, tak Ryder Cup je zase golfový turnaj, který je tři dny a ty tři prakticky nedělám nic jinýho, než že koukám na golf. Jsme totiž golfová rodina, všichni hrajeme golf, teda brácha už ne, ale hrál a na ten Ryder Cup sem tam koukne taky. Golf není jen pro snoby, i když si to lidi myslí... no levnej sport to rozhodně neni no. Každopádně koukat na něj v televizi je většinou dost nuda až na poslední den, kdy už o něco jde :D Občas koukáme, ale hlavně to ani moc nedávají, takže není moc příležitost... ale Ryder Cup je výjimka. Je to speciální turnaj, ve kterém proti sobě stojí Evropský proti Americkému týmu, takže je tam skupina těch nejlepších hráčů světa z Ameriky a z Evropy, tudíž moji oblíbenci, a ve třech dnech se rozhodne o vítězi poháru, v různých disciplínách. Což zní blbě, jasně, prostě hrajou golf, ale je to vlastně fourballs, foursome a poslední den se hrajou singly... což už zacházím do moc detailů :D Chci jen říct, že ačkoliv jsem oznámila svůj oficiální návrat, tak tu rozhodně nebudu trůnit celý den až do neděle, protože budu trůnit celý dny u golfu :D Nedá se na to dívat celej den v kuse, to by člověk zblbnul :D ale zkrátka nás to doma zajímá a užíváme si to. I když to možná někomu může připadat divný. Každopádně tenhle článek jsem začala psát už dopoledne, no pak mi táta připojil počítač k televizi a já už jsem nemohla koukat na golf a zároveň psát článek :D takže ho dopíšu až teď. Objevila se nová fotka z Cannes, je to trochu vtipné, po takové době, ale tak co se dá dělat :D Zveřejnil ji fotograf Jerome Bonnet, který ji adresoval ItsOKtobeYou.org a já jsem si ji zamilovala. Focená je pro Télérama magazín, ale nebyla v něm zveřejněna, nevím proč, každopádně Kris je tam krásná, miluju jak tu fotku jako celek, tak detaily, jako třeba ten její boží outfit, co v Cannes jeden den měla :D Tak snad se ta fotka líbí i vám :)
* * * * * * * * *
It's Ryder Cup right now. In Scotland. I don't expect you to know, what Ryder Cup is, but it's something important for me and my family. Kind of like Comic Con. During Comic Con, I am usually online whole night watching all those panels... during Ryder Cup, I am up whole day watching this golf tournament. I play golf, yeah, and I also watch in TV. Not very often, because it's kind of boring :D but Ryder Cup is not, it's a tournament, where Europe team built from the best European golf players play against American team. This year it's in Scotland, so I can watch it online. And I do watch it, so I am back, yeah, but for next three days I won't be there 24 hours a day, because I watch Ryder Cup :D It's on right now, I love this tournament :D Anyway, after months there is a new portrait from Cannes, which showed up. Photographer Jerome Bonnet sent it on Twitter to guys from ItsOKtobeYou.org. It was taken for Télérama magazine, but was not published until now. And it's amazing, I love it, totally, I love all Cannes portraits, especially those with this outfit. So enjoy :)

imagebam.com

2 komentáře:

  1. Fotka je moc hezká! A ano máš pravdu, až do této chvíle jsem nevěděla, že existuje něco takového jako Ryder Cup:)) Já bych na golf asi koukat nemohla, ale ráda bych si to někdy zkusila. Byla jsem akorát na mimigolfu a to mi docela šlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ryder Cup slyším poprvé, ale díky tobě už vím co to je . Já Comic Con chtěla vždycky sledovat, ale já nevím, kde vy ostatní ty panely berete , snažila jsem se hledat a nic...maximálně záznamy na youtube .
    Jinak fotka je naprosto dokonalá :), akorát mi nejde zobrazit ve větším...asi něco na imagebamu předělávají protože mi nejde ta stránka vůbec .

    OdpovědětVymazat