úterý 2. září 2014

The Big Shoe news: Da fuck is wrong with Jim Sturgess?!


Okay, jsem trochu naštvaná kvůli téhle novince... a je to vlastně důvod, proč jsem jí nenapsala hned, jak jsem se o ní dozvěděla, ale píšu jí až teď. Druhým důvodem je to, že teď nemám zrovna nejlepší období, takže jsem ani neměla náladu dělat něco pro blog, kromě nového designu. Abych byla úplně přesná, miluju Jima Sturgesse, vážně hodně, je skvělej, zamilovala jsem se do něj v Atlasu mraků a od té doby mě láska k němu neopustila, ale jestli je on ten důvod téhle novinky, tak to fakt posral. Vlastně není jisté, jestli je to jenom kvůli Jimovo rozvrhu, ale jde o to, že zkrátka budou muset posunout ANEBO možná do blízké budoucnosti ÚPLNĚ zrušit natáčení filmu The Big Shoe. A na to řeknu jen jednu věc: Are you FUCKING kidding me?!!!! Prej aktuálně nedokážou skloubit rozvrhy herců. Proč, doprdele, když VÍ, že má natáčet v jižní Africe v určitejch datech, kejvne na film, při kterém se tyhle data krejou? Je vůbec normální?! Tohle je tak hrozně k ničemu, až je mi z toho fakt smutno. Ten neskutečněj bolehlav, co mám, mi k tomu, abych zůstala v klidu, moc nepomáhá. Juliette Binoché měla být v tomhle filmu, hlavně Kristen měla být v tomhle filmu, v tomhle neuvěřitelně lákavém a zajímavém filmu a ono se to takhle posere. A já se tak těšila. Teda takhle... není vyloučeno, že se tenhle projekt uskuteční, ale aktuálně to vypadá, že z něj prozatím sešlo... producent filmu Anton Ernst ale napsal na svůj twitter, že pokud tenhle film bude, tak bez něj. A zní v těch tweetech dost nejistě... Pořád doufám, že se to nějak vymyslí, protože bych nebyla ráda, kdyby to dopadlo jako s Cali.. a rozhodně bych nebyla ráda, kdyby ve filmu nebyl Jim... ale vypadá to špatně... a to mě vážně, vážně štve.
* * * * * * * *
Okay, I am kind of angry about this new information... it's the reason why I didn't write it right when I first found out about it, but I am writing it now. To be clear, I love Jim Sturgess very much, he's great, I fell in love with him in Cloud Atlas and I love him ever since, but he really fucked this up. Well... it's actually not very clear if it's just because of his schledule or not, but... it seems like... they needed to postpone The Big Shoe filming. To when? No one knows. Maybe to... never. Why? Because they couldn't make it... because of schledules. Because of the fact, that Jim Fucking Sturgess got a new role and that movie is going to be filmed exactly in that time that should be filmed The Big Shoe. Why is he accepting roles like that when he knows that he has something ELSE to DO?!! This is so fucked up, I don't understand that. Juliette Binoché got the part in The Big Shoe, everything was supposed to be absolutely amazing, filming in South Africa, they had their dates... and NOW? It seems like they are never gonna make it. Okay, nothing is lost, but Anton Ernst, the producer of this movie, won't be attached. I have for you one word: FUCK! I am personaly very sad about this... seriously... I couldn't wait for The Big Shoe and now? It might never be done... I still hope that it is... but it seems to be quite bad. We will see...

"Nejsem dneska zrovna v dobré náladě. Vypadá to, že z jednoho z mých projektů sešlo."

"Možná se ten film pořád natočí, ale ne ve spolupráci se mnou. Je to vážně úžasný příběh. Přál bych si ale, aby byl s KS a JS."

3 komentáře:

  1. To si zo mňa ten blog robí srandu, alebo čo ? Teraz som vytočená ja, pretože tento komentár už píšem tretí krát a ak ma to zase pošle do prdele, tak končím
    Bože, no dobre, čítala som diskusiu o tomto a súhlasím s väčšinou názorou, že bez Kristen a Jima to bude o ničom Pretože oni do toho mohli dať nejakú dobrú iskru. Jim je mi viac ako sympatický a keď robil viac ako pred rokom ten rozhovor s Joshom, vážne som sa na film tešila. Pamätám sa, ako som o tom písala a chytala sa za hlavu, že čo to tí američania zase vymysleli. Ale potom sa mi páčila tá myšlienka, že Kristen bude Jimová múza. Mrzí ma to, no. Ale pozri sa na to z jeho uhlu, je herec, môže si vyberať projekty. Tak prečo nekývne na to, čo mu lahodí ?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Hej ? Tak teraz keď je komentár o polovicu menší a keď si ho preistotu skopírujem mi ho zverejníš ? Neviem, či je to tým internetom na intráku alebo tým blogom, no milujem ich (Sarkazmus, kedy niečo , vieš ako, Sheldon)

    OdpovědětVymazat
  3. Naaaah, tak to je na nic, no snad to vyjde s Jimem i Kristen, i kdyby to teda měli odložit, bez nich by to asi nebylo ono

    OdpovědětVymazat