středa 3. září 2014

Gallery update 34.9: New stills from Camp X-Ray

Bože, jsem fakt totálně v krdeli :D (to K je tam schválně..) Jsem tak hrozně unavená, tak unavená! Pořád jsem... někde, je to tak vyčerpávající. Včera jsem šla domů a říkala jsem si: co je to vlastně za den? A měla jsem pocit, že musí být aspoň pátek nebo sobota a ono bylo teprve úterý :D Tak třeba včera jsem zvládla 4 různý akce :D jako fakt šílený. Nejsem na to zvyklá :D No, než odejdu na hodinu cvičení, při které dost možná natáhnu brka, tak mám pro vás aspoň nějaký článek :D Vzhledem k tomu, že je dost pravděpodobný, že tam zdechnu :D jsem chtěla říct, že bylo vážně skvělé vás poznat :D A teď k věci. Mám pro vás dvě nové fotky z filmu Camp X-Ray. Hrozně se na ten film těším :) Jedna je s Kristen a je dost podobná jedné starší, každopádně je super :) druhá je teda bez Kris, ale stejně je skvělá :)
* * * * * * * * *
Oh God, I am so fucked up :D I am so tired, so so tired! I am still... somewhere, it's SO exhausting. I was going home yesterday and I was thinking about what day is it today? And I thought it must be like... Friday or so, and it was just Thuesday. Anyway :D I have for you today something, before I leave. I am going to work out a little bit... which means, that It's very possible that I am going to DIE :D so it was really nice to meet you all :D I have for you two new stills photos from Camp X-Ray. One is with Kristen, quite similar to one older photo... and one completely new. I love them, so so so much :) I can't wait for this movie :)

imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat