čtvrtek 11. září 2014

Gallery update 35.3: New stills photos from Camp X-Ray

Hola, come stai? Já doufám, že se mám dobře :D Mám pro vás další aktualizaci galerie. Tyhle fotky si zaslouží být zveřejněny, protože jsou absolutně skvělé. Teda myslím teď ty dvě bez Kristen, s Paymanem. Všechny fotky z Camp X-Ray jsou totiž absolutně dokonalé a jen mě mnohem víc vždycky navnadí na ten film :) Hrozně se těším, vážně se nemůžu dočkat, naprosto se nemůžu dočkat, až bude konečně možné tenhle film vidět :) Tohle je mimochodem přednastavenej článek, pořád jsem v tahu... to já jen tak pro pořádek.
* * * * * * * * *
Hola, come stai? I am fine, I hope. I have for you another gallery update. These photos deserve to be published. I mean those two without Kristen, because all stills from Camp X-Ray are just so amazing, even without Kristen. But I have also one with our lovely Kristen Jaymes, which is also great. By the way, this is a prepared article, so I am still not here. Enjoy photos, I am so excited, I need to see this movie soon :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. tý jo, ty jsou fakt super :) Jsem zvědavá, oni vždy vypustí fotky s myšlenkou, to bude mazec, těšte se :)

    OdpovědětVymazat
  2. Uplně jsem se zadivala na tu fotku s Kristen a řikám si, je namalovaná nebo ne? hrozně jí to tam sluší

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc se omlouvám za další spam ale vyhodnotila jsem "kontrolu" affiliates. Všechno najdeš zde: http://abenson-hq.blog.cz/1409/web-vyhodnoceni-kontroly-affiliates Moc děkuji všem co se zapsali protože tolik jsem vás opravdu nečekala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky! Takové..zajímavé

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že si to v tahu užíváš a fotky jsou opravdu skvělé, stejně jako ty se nemůžu dočkat, až se na ten film budu moct podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé stills, Kristen bych tam skoro nepoznala

    OdpovědětVymazat