pátek 26. září 2014

Všechno musí jednou skončit...

... ... ...
Ta animace.
Prostě jsem musela, sorry :D Doctor Who rules :D
Toho nadpisu se nelekejte, jen jsem svině chtěla bejt dramatická :D Všechno musí jednou skončit... a tím myslím ten hiatus, který tu panoval prakticky od mého odjezdu do Španělska, když nepočítám ty dva dny, takové výkřiky do tmy. Operace mandlí, neboli tonsilektomie, to jsem slyšela v tom špitálu asi milionkrát, dopadla dobře. Dneska jsem byla na kontrole a snědla svůj první chleba se šunkou. Sice to dřelo a musela jsem hodně kousat, ale snědla jsem chlaba (bez kůrky) se šunkou. Po tejdnu jedení kaše a pribináčků to byl docela pokrok :D a hlavně docela úleva :D Každopádně už je mi líp, už je mi skoro dobře, jen po ránu to ještě nebejvá úplně stoprocentní. A hodně pozdě večer, ale to většinou už spim, když můžu usnout, takže to je pohoda. No, každopádně už mě nebaví, že je na tomhle blogu hiatus. Kolem Kris se toho sice zase tolik neděje momentálně, protože ze Singapuru není moc zpráv, jen spousta fan fotek, které přidám, ale prostě už mě nebaví tu tak oficiálně nebejt, už chci bejt oficiálně zase zpátky, takže tímto článkem končí hiatus a už budu konečně zase aktivní. Hádám začnu jedním článkem, kterej mám rozepsanej a zítra oběhnu vás, má drahá affs. A uvidím, co se bude dít, každopádně tenhle blog už je oficiálně opět v provozu, tak doufám, že máte radost :D
Zatím se mějte.
Angie.

3 komentáře:

  1. Tak to jsem ráda, že už je ti líp a doufám, že se to brzo spraví úplně!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten gif miluji , stejně jako Chrise .
    Jinak jsem ráda že jsi zpět a že to vše dopadlo dobře a že ti je už lépe :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že operace dopadla dobře a nenastaly žádné problémy. A ještě víc mě těší, že jsi zpátky Angie, bylo mi tady bez tebe smutno... :)

    OdpovědětVymazat