úterý 12. srpna 2014

Jenny Lewis talks 'Just One of the Guys' clip and mentions Kristen

Ahoj lidi, jak se máte? Já doufám, že se mám dobře. Tohle je další připravenej článek, nejsem tady.
Mám pro vás teď jedno krátké video, rozhovor s Jenny Lewis, se zpěvačkou a skladatelkou, která nedávno natočila nový klip k písničce Just One of the Guys, ve kterém hrála naše drahá Kristen. V jednom z dalších rozhovorů zmiňuje, že to holky udělaly absolutně zadarmo a nedostaly žádný honorář, zkrátka jen pro tu srandu. V tomhle video říká, že Anne a ty ostatní dvě jsou její velké kamarádky a že s Kristen se víc seznámila až při natáčení toho videa. Taky říká, že v tom klipu Anne Hathaway skutečně brečela, že to není nahraný pláč, a dodává, že se nikdy nenasmála tolik, jako když Anne brečela :D Ta holčina, co s ní dělá ten rozhovor se potom ptá, koho by si tak vybrala jako chlapa z těch čtyř, a ona na to řík, že nejspíš by brala Kristen, že se do ní tak nějak trošku zabouchla :D
* * * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I hope that I am good. This is another prepared article, so I am still not here.
I have for you now short video with an interview with Jenny Lewis, a singer and songwriter, who premiered with her new clip for her song Just One of the Guys where Kristen played. In another short interview she says, that they all did it free, they didn't get pay for their appearance there. In this video, she's saying, that Anne and the others are her great friends and that she get to know Kristen just the day they were shooting this video and that it was fun, etc. She talks about the making of this video and also, in the end, the interviewer asks her, which one of her would she like the most as a guy. And she says that Kristen, that she kind of has crush on her :D

5 komentářů:

  1. Z toho videa mě dostalo více informací, ale tou první rozhodně je, že Jenny asi není jediná, kdo se do Kristen tak trochu zbláznil, ale docela mě to rozsekalo. Co mi připadne úžasné je, že holky za to nic nedostaly. Připadne mi skvělé, že i v dnešní době jsou takové dokonalé osůbky schopné udělat něco jen tak pro pobavení a fanoušky a vlastně tak nějak pro srandu králíkům! A upřímně si nedovedu představit jak Anne brečí, protože je vždycky tak usměvavá,že to k ní prostě nesedí. Ale chápu, že když už se tak stane musí to být pecka!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se tohle video objevilo a my se tak o tom klipu dozvěděli více :) Moc mě potěšilo, že holky se ve videoklipu zahostovali úplně zadarmo - je pěkné vidět, že ne všechny hvězdy myslí jen na peníze :) Souhlasím s Jenny, Kristen byla parádní kluk

    OdpovědětVymazat
  3. Kristen bych nepoznala, musela jsem zadívat Úžasné video, hodně mě pobavilo. Jde o skvělý nápad, prdlý videoklip Anne i Kristen obdivuju, že to udělali jen z legrace. Já bych to udělala asi stejně ;) .)

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, tak takové dokonalé video jsem neviděla už dlouho! Je opravdu skvělé a dost mě pobavilo, takových videí by mohlo být více! Super, Kristen i Anne tam jsou úžasné. :)

    OdpovědětVymazat