pondělí 25. srpna 2014

Gallery update 34.5: New scans from Vanity Fair France

Ahoj lidičkové, jak se máte? Já jsem měla poměrně skvělej den. Byla jsem v Zoo se dvěma kamarádama, teda jednou kamarádkou a jedním kamarádem, abych byla přesná a bylo to super :) jen to zabralo o dost víc času, než jsem předpokládala, že bude :D No nic, když jsem se vrátila, tak jsem se najedla, koukla na Doctora Who a pak jsem našla tyhle scany a málem jsem se po radostí, protože ty fotky na nich jsou absolutně dokonalé :D Ale jako vážně dokonalé, absolutně úchvatné a nemůžu se dočkat, až budou všechny v nějaké dobré kvalitě, protože tyhle, až na ten cover, stojí dost za prdlačku, ale i tak jsou úchvatné. Přímo uchvacující! Hlavně je tam Kristen absolutně nádherná a sexy, páni. Totálně žeru tu druhou, absolutně. Bombové. Miluju je. Bože můj, zbožňuju je! Jsem si jistá tím, že z těhle fotek udělám nový design... takže nebude, dokud se neobjeví v nějaké rozumné kvalitě :D Doufám, že to bude dřív, než mi ten aktuální začne lízt na nervy :D No nic. Jinak ty fotky fotil Sebastian Kim pro Vaniti Fair France, za což mu tleskám :D a oblečení, které má Kris na těch fotkách, jsou - jak nejspíš nepřekvapí - od Chanelu.
* * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I had pretty great day today. I was in Zoo with my friends and it was fun :) it just took a bit longer than I expected :D Anyway, when I came back, I found these scans... and I fell in love with them. Absolutely. I love these photos, they are absolutely amazing. Like... absolutely gorgeous and awesome and stunning and cool and amazing... etc. I hope there will be soon scans in better quality, because these are not very good, just the cover is quite good... but I can tell you now, that I won't be doing new design before I can use these photos, It's official now. :D I hope it's going to be soon, I don't want this actual design to start to piss me off :D But GOD, she's so sexy here, oh my god... Oh, I almost forgot, these photos were taken by Sebastian Kim for Vanity Fair France... and those outfits are by Chanel, of course.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

7 komentářů:

  1. Ahoj, na mém blogu je článek o mém návratu , promiň za stejný text zprávy :))

    OdpovědětVymazat
  2. Bože, ty fotky jsou totálně dokonalé! Nejlepší!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych zašla do Zoo,závidim Krásné ftoky,Kristen to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  4. Ty modré šaty jsou sice naprosto hnusné, ale Kristen je svým obličejem dost vylepšila..jsou to skvělé fotky..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Super, že jsi měla skvělý den. :) Jinak scany jsou úžasné zamilovala jsem se do druhé a třetí fotky. ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou vážně perfektní!! Nejvíc se mi líbí asi ta fotka na obálce, tam je Kristen dokonalá!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle shoot je absolutně boží! Kristen to zde hrozně moc sluší (zkrácení vlasů ji jen prospělo :)). Moc se mi líbí ta cover fotka a pak ta, kde má ty modré šaty. Nejvíc se mi líbí ta fotka z druhého scanu ♥ Tam Kristen vypadá neskutečně sexy! Už se těším, až se objeví samostatný photoshoot :)

    OdpovědětVymazat