středa 27. srpna 2014

Gallery update 34.7: Photoshoot for Vanity Fair France

Božíčku nebeskej... já to udělala... fakt jsem to udělala. Teda... MY jsme to udělaly. Já a moje nejlepší kamarádka. Rozhodly jsme se, že nebudeme ignorovat nominaci a splníme Ice Bucket Challenge :D A udělaly jsme to dneska odpoledne. Teda, zatím jen to video, to, že můžu něco poslat až v pondělí, už nikdo nemusí vědět :D A bylo to STUDENÝ! Ale kupodivu ne tak studený, jak jsem čekala a to jsme tam fakt nalámaly led :D Ale byla to sranda :D a taky to bylo dost ponižující, ale člověk by se měl aspoň jednou v životě ztrapnit, no ne? S mou neschopností držet hubu se mi to stalo sice už víckrát, než jednou v životě, ale nevadíííí... :D No, každopádně to nikdy neopustí moji facebookovou stránku a nejspíš to z ní časem i smažu :D ale udělala jsem to. Pokud mi nevěříte, Ajjinka vám to potvrdí, páč ta to viděla :D No... s kamarádkou jsme se rozhodly, že pošleme peníze českému výzkumu léčby chorob, jako je ALS, Parkinsonova choroba nebo roztroušená skleróza. Je hnusné říct, že ta americká charita už má peněz dost... protože peněz na výzkum léčby takových chorob není dost nikdy, ale myslím si, že je to rozumná alternativa pro lidi, jako jsem já, kteří nemají momentálně možnost posílat peníze do ciziny. Vědecký výzkum by měl navíc pokračovat v co nejvíce zemích, aby se rychleji povedlo nalézt možnost, jak dané nemoci léčit. Přesto si myslím, že i když nemůžete přispět, tak byste měli alespoň to video posílat dál, sami se natočit a napsat o této charitě, protože možná nepřispějete přímo, ale někdo, koho nominujete, třeba ano a tím pomůžete i vy. Má to smysl. Pro mě je tohle trochu osobnější, takže i ráda přispěju spíš na tuhle českou, kde se zaměřují na více, než na ALS, ale na všechny podobné choroby... jen musím počkat, až mi přijdou peníze na účet. Ale mám dojem, že kdybysme nebyly nominované obě s mou nej kámoškou, tak bych se na to asi vykvákla, ale takhle dohromady to bylo vtipný :D No nic, konečně (teda konečně, ty scany byly zveřejněný asi před dvěma dny, ale stejně...) konečně mám pro vás fotky pro Vanity Fair France bez tagů a všeho, zkrátka ten photoshoot. Ta poslední v tomhle updatu plus ta v těch modrých šatech jsou ve velké kvalitě, ten zbytek je v trochu horší, ale pořád dost dobré na to, abych brzy začala s novým designem :D Na kterém rozhodně bude ta 3. a ta 4., protože ty žeru asi nejvíc. Kristen je tu nehorázně sexy a krásná, miluju tenhle shoot, maximálně ho zbožňuju... a možná se někdy dokopu i k překladu toho článku :D Každopádně si užijte fotky a zatím se mějte famfárově, jednu věc pro vás ještě dneska mám, uvidíme, jak to budu stíhat :D
* * * * * * * * *
Oh my God.. I did it... I seriously did it. WE actually did it, me and my best friend. We took the Ice Bucket Challenge today :D Well... we did just the video for now, because right now I don't have ANY money on my account, so I will send it on Monday, but we did it... and it was... COLD. And it was actually kind of fun and quite embarassing... well... a lot actually :D so it will never ever leave my facebook page, but it was still fun :D I decided to send money to a Czech organization which does a similar scientifical research, because I don't have an opportunity to send money to that original American charity, but I guess it's also good thing to do... it's horrible to say, that the American one has already a lot of money... because there is never going to be enough money, but I guess it's a good option for people, who really want to donate and DO something (for me quite personal thing) and send money for the research, it's definitely a good thing. And I actually think that it's a good thing even despite the fact you can't donate... you should still do it and nominate other people, because they may donate and send it to another people. But I guess, that if my best friend hadn't done it with me, I wouldn't have done it at all... :D It was quite freezing, but it wasn't as bad as I expected :D Anyway, Ajjinka saw it :D and all my facebook friends... God... but you should be embarassed at least once in your life :D Anyway, I have for you finally (well, finally, it's two days since those scans were released, but still...) photoshoot taken for Vanity Fair France. Photos withou tags or anything. Two photos, the fourth one here and the one with that blue dress are in HQ, others are smaller, but still in a good quality and I totally love them!! Like.. totally, I mean it. Kristen is so sexy and beautiful and gorgerous and elegant, all together. I love especially the third and fourth one, they are definitely going to be on new design here. Anyway, enjoy photos, they are just AWESOME.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Už jsem viděla dost celebrit, které dělaly Ice bucket challenge, je to docela sranda, pozorovat ty lidi, jak na sebe lijí kýbl vody Jinak ty fotky jsou moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  2. Hej tak to je super, že jste to zvládly, my jsme to udělaly se ségrou jen tak z legrace, a vlastně jsme špatný, protože jsme ještě nic nepřispěly, ale to přijde Každopádně mě to taky nepřišlo tak úplně strašný, takže nechápu holky, co u toho pištěly, asi nejsem dostatečně holčičí na pištění Ale bylo to dobré probuzení
    A ten photoshoot je tak moc božský, to není možný, Kristen je tam nádherná

    OdpovědětVymazat
  3. Bože můj! Ten shoot je naprosto dokonalý! Kristen je tam vážně nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  4. dokonaly shoot, miluju ted jeji vlasy ♥

    OdpovědětVymazat