sobota 2. srpna 2014

Gallery update 33.5: New photo from Japan

Ahoj lidi. Včera jsem byla osm hodin v práci. Já vím, že to je normální pracovní doba, ale já nejsem zvyklá. A málem mi hráblo. 8 hodin jsem fakturovala. Myslela jsem, že tam umřu :D Vážně. Bylo to vážně hodně vyčerpávající. No, dneska mám pro vás něco úžasného... a není to tahle fotka :D Ne. Jen jsem se rozhodla, že tenhle článek dopíšu, přestože jsem v mezičase našla tu úžasnou fotku :D Takže nejdřív k téhle fotce. Je to nová fotka s fanoušky z Japonska. Těch fotek je víc, ještě s Nicholasem, byly zveřejněny před několika dny, ale ty sem dávat nebudu, protože jsou to takové ty, co fakt nemám ráda, když ji nějací opruzáci fotí a ona pořádně ani neví, že je focena. Ale tahle je skvělá, mám ráda tuhle její košili:) Sluší jí to tam, zase čapka, jak jinak :D A teď už jdu na přípravu té boží věci, tak zatím :D
* * * * * * * * *
Hi guys. I was in work for eight hours yesterday. That. Was. Horrible. I thought I will die. Really. It was very, very exhausting. Anyway, I have for you something amazing today and it's not this photo :D But I started to write this article before I found that amazing thing I want to publish, so you will have to wait for it :D I have for you one new beautiful photo with fans from Japan. Kristen looks there great, I love this her shirt :) Enjoy photo and wait for that amazing thing I have for you right after this article :D

imagebam.com

1 komentář: