středa 13. srpna 2014

Gallery update 33.8: Elle magazine scans + photoshoot

Ahoj lidi. Pořád jsem v Brně, toto je přednastavený článek, vrátím se v neděli 17. srpna.
No.. nazdárek. Jak se máte? Já se mám doufám dobře, doufám nemám nic zlomeného a taky doufám, že pořád žiju :D Mám pro vás konečně tyhle fotky. Uložila jsem je už v pátek a v sobotu, ale zkrátka jsem je nezveřejnila, protože jsem neměla dost věcí, které jsem mohla přednastavit, tak jsem si schovala tyhle fotky. Nevím, kdy to stihla, očividně ještě před tím, než si ostříhala vlasy:D ale zkrátka Kris nafotila nový photoshoot pro zářijové číslo magazínu Elle US a taky je tam o/s ní článko-rozhovor, který ale přeložím, až se vrátím, jestli se k tomu vůbec dokopu. No... ty fotky.. a scany teda částečně, hádám až se vrátím, budou už bez tagů, ale nevím... no... Všichni je milují... ale já... já ne. Některé z nich se mi.. líbí, ale to je všechno. Líbí. A ne všechny, jen některé. Myslím si, že Kris vypadá skvěle, protože ta vypadá skvěle kdekoliv a v čemkoliv, ale... mně se zkrátka tentokrát to cokoliv ani to kdekoliv nelíbí... To oblečení. Většina těch outfitů mi připadá fakt divná... no tak některé jsou Chanel, co čekat :D ale zkrátka jsou to divné modely :D nebo teda mně se většina z nich nelíbí. A to prostředí obchoďáku je sice zajímavé, ale na mě působí hrozně divně. Já se řídím hodně pocitově a z tohohle shootu prostě ten pocit, že ho zbožňuju, nemám. Jen mi přijde takový.. divný. Líbí se mi ta 3. fotka, i ta 4., ten cover je fajn, nic proti ničemu, Kristen vypadá skvěle... no jediná fotka, kterou vyloženě tak nějak miluju, je ta 7., kterou jsem vybrala tady pro ten update. Já nevím no, neovlivním svoje pocity:D Každopádně doufám, že vám se ty fotky líbí, tak si je užijte:)
* * * * * * * * * *
Hi guys. I am still in Brno, this is a prepared article, I will come back on Sunday, August 17.
Well, hello. How are you? I am fine, hopefully, nothing broken, hopefully, still alive... hopefully. I have for you, finally, this. I saved it on Friday and Saturday, but I didn't have enough things to prepare, so I prepared it for today. Kristen made a new photoshoot for Elle US magazine and there is also an article about her, but I will translate it after I come back. Everyone loves these photos so much but... I just... I just kind of don't love them. I like some of them, but that's all. Like. And just some of them. I think that Kristen looks amazing, she looks amazing everywhere in everything, but... I just don't like this time's everywhere and this time's everything. The clouth. I don't like most of those outfits. I like the one on the third picture and also the one on the fourth a bit... the cover is great... and I kind of love the seventh photo I chose for this gallery update, but that's probably the only photo from these 10 that I truly love. I just did not fell in love with this photoshoot, I really didn't, I am sorry, it seems a bit weird to me, I don't know why, I am used to trust my feelings and I don't feel like I love it... I can't help myself. But still enjoy photos, hope you guys like it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Souhlasím, některé ty outfity jsou opravdu nic moc, ale photoshoot je to podle mě povedený. Moc se mi líbí ta cover fotka a pak ta, kde sedí u té zeleniny

    OdpovědětVymazat
  2. Musím s tebou souhlasit, některé fotky jsou perfektní, ale jiné jsou takové zvláštní, ale je krásná, to je. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Už se na tebe těším! a ty fotky miluji, jsou totálně originální a nádherné, opravdu mě překvapily :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že na té fotce, jak je celá v růžovém a postává před tím chladícím boxem a má na sobě ten klobouček, tak trošku mi připomíná Vévodkyni Kate v obličeji

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje milovaná Rosie*14. srpna 2014 v 3:30

    Angie, ani nevíš jak je to na pendrek... Já jedu 16.8. z Olomouce do přes Prahu domů a v Praze budu mít asi 3 hodiny času... Tak jsem myslela, že bych tě mohla konečně potkat... :/ A ty se vracíš až v nedělu... :/
    Ale i tak jsme teď od sebe blíž než kdy dřív... ty jsi v Brně a já v Olomouci

    OdpovědětVymazat