úterý 19. srpna 2014

Taťka Žmoula potkal Žarumana, Žaurona a Žroda se Žlumem.

Ahojte.
Kdo jste znal a miloval Jamese McAvoye už z této role? Já rozhodně ano. Letopisy Narnie jsou tak trochu sérií mého mládí, spolu s Harry Potterem. No narozdíl od Harryho Pottera, tuhle ságu jsem nedočetla a ani nedokoukala, protože filmy natočili jen 3. Vím, jak skončí ten poslední díl a upřímně, když jsem se to dozvěděla, ani jsem to nechtěla dočítat, ale když to před pár dny dávali na Primě, musela jsem se prostě koukat :D A zjistila jsem, že si to skoro vůůůůbec nepamatuju :D A taky zjišťuju, že mě některé postavy, které jsem dřív měla ráda, hrozně vytáčí :D Ale to je trochu od věci...
Jsem už konečně oficiálně zpátky. Přijela jsem domů už v neděli, ale zjistila jsem, že mi shořel zdroj k počítači a že mám úplně vybitou baterku, protože když táta zjišťoval, jestli mi nezkratoval počítač, tak to zapomněl vypnout a ono se to vybilo. Takže jsem se sem prakticky nedostala, jen jsem stihla trochu kouknout, co je tak nového... a teda, mám toho dost :D Pak jsem ještě dneska dostala nový mobil... celá nadšená... a zjistila jsem, že mám moc velkou simku... :D Juhů :D Takže co musím? Letět jak idiot do O2, aby mi dali novou... A potom jsem ještě viděla video Jamese Franca, jak natočil Ice Bucket Challenge na podporu Amyotrofické laterální sklerózy, kterou započala Lisa Genova (tuším)... a to už na mě bylo moc...


Takže bylo vážně veselo. Každopádně už mám nový kabel k počítači, takže jsem zpátky. A jsem za to ráda. No, nevím, jak dneska, ale zítra rozhodně začnu zase přidávat a taky vás oběhnu, protože jsem tu teď dlouho nebyla, tak chci vědět, co jsem prošvihla :D Uvidíme, uvidíme...
Tenhle týden byl hodně náročný. Moc jsem toho nenaspala a furt jsme hráli nějaké hry, běhali po venku, drbali nebo se hádali :D takže to bylo trochu hektické. Jeden den jsme křísili do němoty opitou holčinu, co tam byla s náma, vážně parádní zážitek... chci ho hodně rychle dostat z hlavy. Každopádně jsme neměli zrovna dvakrát dobré počasí, což bylo trochu na nic, ale tak my jsme se zabavili i vevnitř :D Ale byla sranda :D S nej kámoškou a ještě jednou kamarádkou jsme se jeden večer málem zadusily smíchy, protože jsme s W. hrály země město z hlavy :D a dělaly jsme to tak, že jsme šly podle abecedy a střídaly jsme se, takže já zemi na A, ona na B, já na C, atd atd... a naše Země Město se během let na gymplu trochu proměnilo v takovou hardcore hru, ve které jsou třeba osobnosti, řeky, auta, anglická slova, španělská slova... a taky pohádkové/knižní/filmové postavy/bytosti... a když jsme došly k Ž, tak už jsme nemohly nic vymyslet, nic nás nenapadalo:D A tak právě ta třetí kamarádka povídá: Žumburak! :D A už to jelo :D Jakoukoliv postavu z knih a filmů, na kterou jsme si vzpomněli, jsme potom překřtili :D Takže třema Žermiona :D Žratiknot... :D Můj oblíbený Žeregrin Žral (Peregrim Bral - Pipin)... :D no nebo zřeba Žrodo, Žaruman, Žandalf... a taťka Žmoula :D No my chcípaly, to nešlo :D
No, přestanu už žvanit, podrobnější článek bych napsat mohla, ale nevím, jestli se mi bude chtít, momentálně totiž musím přepsat všechny kontakty ze starého mobilu na papír, abych je pak mohla přepsat do nového mobilu... jupí :D
Tak se zatím mějte famfárově, nahrávám nějaké fotky, tak uvidím, jestli je dám už dneska nebo až zítra.
Angie.

8 komentářů:

  1. To jsem nadšená, že se mnou zůstaneš v přátelském blogovém spojení .. Ty jsi neviděla film Pýcha a Předsudek :)? Tam právě sice Keira sekunduje Rosamund, ale hrála tam Jane, jednu z méně komplikovaných sester Bronteových :). Já se teď strašně s Ros těším na Hector and the Search for Happiness, u mě je i oficiální trailer , hrozně mě dostaly ty scenérie, a všechno :)! Video oblíbené vůbec nemám, však mě znáš :)ještě jednou děkuju !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Šmankote, co jsem to napsala, Bennettových jsem měla na mysli ...Já momentálně čtu knížky sester Bronteových, Na Větrné hůrce, kdyby jsi chtěla doporučit a nějak se mi ty jejich jména furt pletou, ale furt A ted to i napíšu.

    OdpovědětVymazat
  3. Pan Tumnus! No já ho milovala! Narnii mám strašně ráda, i když jsem teda knížky nečetla, protože jsem byla zmatená z těch filmů, pokud se pamatuju ten první filmový díl nebyl první u knížek..vím, že jsem z toho tehdy byla hrozně špatná a naštvaná a ke čtení se vůbec nedostala Ty první dva filmy mám pořád hrozně ráda, vlastně jsem je dlouho neviděla.. jo a miluju OST, doteď je jeden z mých nejoblíbenějších soundtracků a skladby z něj si pouštím celkem často ♥No a samozřejmě, že spřátelím hrozně ráda, už jsem si říkala, že bych se ti sem sama zapsala, a ty jsi mě předběhla

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, já jsem právě taky hrozně rozhoditelná! Právě u těch komentářů to je se mnou hrozný, třeba obíhání affs, kolikrát navštívím jen jednoho člověka a k dalším se nedostanu, protože mě upoutá něco na youtubku nebo tumblru, no a znáš to..vidíš jednu věc a pak další a další a na rozepsaný komentář úplně zapomeneš No je to strašný
    Týjo, to já musím přijít na nějaké dobré video, asi projdu znovu všechny možné rozhovory (a bratranec Tumblr jistě rád pomůže díky gifům ) a pak bych ti nějaký poslala, protože já si teď nic nevybavim, mám duto a zase jsem rozhozená z youtube, tak snad tenhle komentář dopíšu a s úspěchem odešlu
    Áha, no já si říkala, že na tom profesorovi určitě něco bude, škoda, že to ve filmu nevysvětlili, když už to tak okatě naznačili, no ale co no

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, Narnie, Lev, Čarodějnice a skříň jsem přečetla jednym hltem, ale teď už by mě to asi tak nechytilo.Jinak to sprateleni pořád platí, jen jsem teď na dovoleny a dostanu se na blog jenom z mobilu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,beru tě do affs,najdeš se v: List of affiliates (podle seznamu) jdu si tě přidat

    OdpovědětVymazat
  7. Angie, prosím nezabíjej mě za přiznání, že jsem nikdy neviděla Letopisy Narnie a u Harraho Pottera jsem skončila na tajemné komnatě. Co může být uklidňující je, že Jamese McAvoye zbožňuji natolik, že založení blogu o něm bylo chvíli ve hře.
    Musím říct, že jak jsem došla k té velké spoustě slov na "ž" byla jsem úplně v kélu, takže to zakončím tak, že se mega těším na novinky o Kristen!

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé pan Tumnus! Toho jsem měla hrozně ráda :) Narnii jsem milovala a byly to vlastně první pořádné knížky, které jsem kdy přečetla. Ale ten konec mě taky naštval:( Určitě se ale musím zas podívat aspoň na ten první film!

    OdpovědětVymazat