neděle 24. srpna 2014

Gallery update 34.4: Photos with fans from Japan

Bože, miluju tyhle fotky. Já vím, ty první čtyři jsou už starší, ale úplně jsem na ně zapomněla... ale když jsem uložila tu, co se objevila dneska, tak jsem si na ně zase vzpomněla. A jsem ráda, že se tak stalo :D Jsou totiž rozkošné, ta malá holčička je rozkošná :D A ty fotky, všechny čtyři, jsou prostě dokonalé :) Ty jsou teda už z minulého týdne... možná už z toho předminulého, ani nevím, zkrátka z doby, kdy jsem tu nebyla :D a jsou naprosto úchvatné :) No ta poslední, kterou pro vás mám, je z dneška, nebo možná ze včerejška, každopádně se objevila dneska a je už zase z Tokia, kam se natáčení Equals opět přesunulo. Jezdili po celém Japonsku, furt někde jinde byli, ale teď jsou teda zpátky v Tokiu. Hrozně mě štve, že postupně ukládám fotky z natáčení, ale furt nemám čas je přidat :D tak holt to asi udělám jako nějaký větší update, až jich budu mít hodně :D Každopádně ta nejnovější s fanouškem je pořízená během Kristeniné návštěvy v jednom obchodě, kde prodávají trička s nejrůznějšími potisky, takže přesně něco pro naší drahou Jaymes :D hádám si tam nakoupila novej šatník :D Taky se mi líbí, jak je ten týpek stejně velký jak Kristen, to pro ní musí být trochu nezvyk :D :D Ale rozhodně by si na to neměla zvykat :D
* * * * * * * * *
Oh, God, I love these pictures. I know, first four are few days old already, but I forgot about them... but when I saved this new photo which was published today, it reminded me to these four with that little girl. They are so cute, all of them! The filming of Equals was still moving around Japan, but it's now back in Tokyo and from Tokyo is the last picture with that man. It was taken in one shop in Tokyo, where are selling T-shirt with prints of every kind... I guess Kristen bought there pretty lot of things as I know her :D :D And this photo is from her visit there. That man is almost as small as Kristen, which could be kind of refreshing for her, I guess :D Anyway, enjoy photos, I hope there will be some more soon. I have also some from the set of Equals but I am still not able to find time for them :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com

2 komentáře: