sobota 26. října 2013

New Twilight Behing the Scenes video

Ahoj lidi, jak se máte? Já se mám fajn, jen mám trochu depku. No.. a musím se učit, což je na nic. Ale nemám jinou možnost, pokud chci napsat test z práva :D Nicméně, pořád se mám až na tu depku celkem fajn. Moji rodiče jsou nemocní, tak se snažím nebýt doma co nejvíc :D, protože se bojím, že to taky chytím a to by se mi rozhodně nelíbil. No, snad to nechytím. Včera jsem šla volit. No bylo těžký se rozhodnout, nakonec jsem se rozhodla.. ale ten pocit, že můžete volit, ale vlastně pořádně nevíte, koho byste měli volit, je dost deprimující sám o sobě. Nakonec jsem volila Stranu svobodných občanů, za což se ani náhodou nestydím, jen bylo poměrně jasné, že se do sněmovny nedostanou, třeba časem no. Je dobojováno. Dopadlo to, jak to dopadlo. Radost z toho nemám, upřímně jsem celkem znechucena, ale co s tím můžu dělat? Nic. Vůbec nic, takže budu jen doufat, že to nebude tak hrozné, jak očekávám. A jestli bude, tak odjedu dřív, než se to ještě zhorší... sice nevím kam, ale nehodlám se dostat do okamžiku, kdy už nebudu moct odjet. Ale to doufám nehrozí. No nic, mám pro vás dneska jedno video. Je to video, které bylo puštěno na veřejnost v souvislosti s tím, že má na DVD vyjít nějaká obnovená a kompletní série DVD Twilight ságy a tohle je nové video z natáčení s nepovedenými scénami, u kterého jsem se fakt nasmála :D takže se rozhodně koukněte:) Pro zlepšení nálady jako dělané :D
* * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I'm quite fine, but I have to study. That sucks. But there is no other choice :D Anyway, I'm still fine. But both my parents are ill, so I am quite afraid that I will be too. Which would be really really bad. I hope I won't. I went to vote yesterday. It's hard... that feeling, that you CAN vote, that you have freedom of choice but you feel like none of your choices is right. I only knew who not to vote... I decided who I'm gonna vote just few days before election and it was really hard. Fight is over. It's done. I am sick of it, but... what can I do? Nothing. I am really sick. Now I want to leave more than ever before. Run away from this country, before it gets worse and it won't be possible to leave anymore... again. Well.. it's not gonna be that bad I guess. I hope. Anyway, I have for you today one new video, it's part of new DVD Twilight saga full colection, which should be published in November. It's video with bloopers from the first movie, it's not that long, but it's great and really funny, I love it :)

2 komentáře:

  1. Tyhle videa miluju Jsem ráda, že se objevilo!

    OdpovědětVymazat
  2. zrovna jsem se na to dodivala. nejvic me dostalo, jak se Nikki snazila slezt ten kopec :) mohlo by vyjit dalsi video

    OdpovědětVymazat