neděle 6. října 2013

Gallery update 20.4: New/Old photo with fans.

Mám ještě tolik věcí, které dneska musím udělat a prostě na ně nemám čas... a hlavně na ně nemám náladu. Teda na některé z nich. Měla bych konečně odpovědět na mail mojí milované Clove, moc mě mrzí, že jsem ještě neodpověděla, ale nějak mi to pořád nevychází, buď na to zapomenu, nebo se k tomu nedostanu, no zkusím to dneska ještě zvládnout, nejpozději zítra. Pak musím ještě udělat úkol na špáninu, do kterýho se mi tuplem nechce, protože je fakt na prd. A taky musím udělat spoustu dalších věcí, a fakt nevím, jak to zvládnu. Přesto jsem se ale rozhodla, že vám přidám aspoň něco, protože mám pocit, že můj drahý blog poslední dobou trochu flákám. Mám pro vás staronovou fotku s fanynkami. Kristen to tam hrozně moc sluší, vypadá tam skvěle :) A pak mám ještě dvě další novinky, ze kterých mám radost. První z nich je to, že můj bratránek a jeho žena možná čekají druhé miminko! :) To je naprosto úžasný! :) no a druhá věc je, že mám novou sister's site :) Ajjinka při kontrole vyslyšela mé modlitby :D a přidala si mě jako sisters, z čeho jsem totálně odvázaná a hrozně moc za to ještě jednou děkuju:)

I have to do so much things today and I just don't have time for it! I hate it! I have to finally answer to my beloved Clove, I hate myself for that I didn't do it yet, but I just didn't have time for it, I am so so sorry, Clove. I also have to write a homework to my Spanish class, which is the worst thing. I also have to do some other things... and I have no time for it. This weekend run so fast. Anyway, I have for you today one new photo with fans. It's older photo, but still it's very, very beautiful and Kristen looks there amazing:) I also have another amazing news.. First one is, that my cousin and his wife are maybe expecting their second child :) I am sooo happy about that. Another one is, that I have new sister's site, Ajjinka:) I am soooo excited, thank you so much once again :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Prosím tě, to já jsem odvázaná! Takže já děkuju, že můžeme být ségry, muhehe Akorát teď budu muset udělat ikonky, nebo sehnat moji drahou dixie a požádat ji o ně, takže to asi ještě chvilku potrvá, koukám, že ty už jsi mi sem nádhernou dala, je vážně úžasná! BlondeStew! Angie, ty mě znáš! :3
    Joooo, a na Twitteru jsem narazila na tohle (http://twitpic.com/dg84al), takže jsem si konečně oddechla, uff!   

    OdpovědětVymazat