pondělí 14. října 2013

Chloë Grace Moretz about Kristen

Umírám, oh my Carlisle. Málem jsem na tenhle výraz zapomněla... :D bože, tolik mi to připomíná časy mé fascinace a nadšení pro Twilight :D No nic... fakt asi umírám, dneska byl vážně dlouhý den, byla jsem ve škole, pak jsem měla sraz se známou, pak zase ve škole a pak na plasmě. Dneska mě nějak vyčerpala... šlo to rychle, ale když jsem jela domů, udělalo se mi docela zle... no pak jsem se najedla, tak to bylo zase dobrý, ale nebylo to příjemné... :D No jsem sice unavená, ale chtěla jsem přidat aspoň něco. Slíbila jsem nějaké ty překlady, no začnu jedním jednoduchým :D a zejtra konečně dodělám tu Joan Jett. Chloë Grace Moretz mluvila krátce po skončení natáčení její části v Sils Maria s E! News, no a v rozhovoru se mimo jiné zmínila i o Kristen, což mě samozřejmě potěšilo, zvlášť po tom, co jsem si přečetla, co řekla... bylo to toto:

"Miluju Kristen Stewart. Je to vlastně moje kamarádka. Je to naprosto nejúžasnější holka!"

Takové hezké to je takovéhle věci číst. Zdá se, že si Kris s Chloë i docela sedly, ačkoliv to se dá těžko říct jen podle toho, co která říká pro nějaký časopis, ale myslím, že by neřekla něco takového, kdyby jí neměla ráda :D což je fajn :) Já teda Chloë moc neznám, ale na Carrie se nehorázně těším. Mimochodem, viděli jste to super video z New Yorské kavárny, co teď koluje po internetu? Jestli ne, tak si řekněte, pošlu vám na to odkaz :D
* * * * * * * * * *
I'm dying, oh my Carlisle. I almost forgot about that, jesus, It reminds me of my Twilight era... :D Anyway, I am dying, I had a such a long day, really. I am very tired, but I wanned to write something. I promised you some translations, today I have for you the short one today :D Chloë Grace Moretz talked about Kristen Stewart, very shortly, but still it's great to read such a thing. That interview, where she told that, was for E! News, not long after shooting of Sils Maria ended for her. She said:

"I love Kristen Stewart. She's actually a friend of mine. She's absolutely the greatest girl!"

I am glad it seems, that she and Kristen got on with quite well. I don't know Chloë very much, but I am sooo excited about Carrie. By the way, did you see that coffee shop video? :D

3 komentáře:

  1. Hej,http://twilight001.blog.cz, Piper. -- já prostě věděla, že jsi to ty ! typ psaní článku, komentářů. Prostě si to musela být ty ! =D Ale jsem nehorázně ráda, že jsem tě poznala i tak po té dlouhé době, i když, musím se přiznat, na tvůj blog jsem zabrousila i když jsem sama neaktualizovala =) Teď si nejsem jistá, jestli jsem byla spřátelená s tebou s blogem o Kellanu Lutzovi nebo Marku Sallingovi, každopádně, je to BOMBA !!!  jsem ráda, že jsi s blogem neskončila, aj keď už ten starý blog neaktualizuješ, jsem hrozně ráda, že jsi s blogováním nesekla, protože tvoje články jsem vážně žrala !!! Děkuju, že stále bloguješ =)))A Dee -- tak už mi prostě říkají i znými normálně -- prostě zkrácenina mého jména, kterou jsem ochotna, kterou jsem ochotna vystát. Takže ne, tuhle přesdívku bych v životě nevyměnila =)))P.S. na zbytek odpovím nejspíš až zítra -- teda spíš dneska =)) -- holt, zase jednou podařená akce na kolejích a já už nejsem pomalu schopná mít otevřený oči, natož psát =))

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm, Angie, teď budu znít jako úplnej debil, ale nechodila jsi na fórum Twilight na Lidé.cz? Kdysi dávno to tam dost frčelo, tak mě napadlo, jestli ses taky nevezla na vlně

    OdpovědětVymazat
  3. Chloë je úžasná, už se na ni v tomhle filmu moc těším. Zatím jsem si ji nejvíc oblíbila jako Hit Girl v Kick-Ass :) A na Carrie se taky moc těším, snad to bude lepší než knížka :)

    OdpovědětVymazat