pátek 25. října 2013

4 komentáře:

  1. Ahoj, promiň, že otravuju takhle večer, ale mohla bych tě poprosit prosím o hlas? Jedná se o soutěž o DVD a strašně bych si ho přála..Stačí kliknout na web a jsem tam jako BarusHey.. Kdyžtak moc děkuju a kdyby jsi chtěla někde hlasovat, tak dej vědět a oplatim ti to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Alespoň, že někdo chodí volit, protože v dnešní době jdou k volbám akorát tak důchodci a mladí na to kašlou, přitom oni tady budou žít v tomto ještě dalších x let. :) Promiň, ale musela jsem to tu napsat, štve mě to.
    Jinak ta fotka je úžasná, ty dva prostě zbožňuju. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. super fotka :) a co se týče volení, já ještě nemůžu každopádně favorita bych tam měla

    OdpovědětVymazat
  4. Koho jsi volila? Doufám že mě Přítel odvolil i za mě, jak jsme se domluvili skvělý výběr fotky :)

    OdpovědětVymazat