pondělí 7. října 2013

Kristen mentioned during opening speech at AAHSFF

Koukám na Doctora Who... teda teď už ne, teď už skončil, ale koukala jsem :D Je to vážně posedlost :D No nic... a taky nemůžu narovnat nohu, když moc dlouho sedím ve své oblíbené pozici - v tureckém sedu. Je to z toho, jak jsem si ho zvrkla, když jsem byla v Brně... nevím, co s tím, nechce se mi k doktorovi... no to je fuk, snad to časem přejde :D Jak asi víte, tak All American High School Film Festival v New Yorku už začal... Kristen tam teda není a není ani jisté, jestli se tam vůbec ukáže, protože se sotva vrátila do LA, tak nevím, jestli se jí chce hned zase mizet do NYC, ale své práce se zhostila a filmy hodnotila už v Německu během natáčení Sils. No na zahajování festivalu o ní mluví zakladatel festivalu Andrew Jenks... a to od 0:25, tak se mrkněte... Co o ní říká? No prakticky to, co už jsem vám řekla :D Posílala e-mail a filmy sledovala na svém labtopu. Napsala, že nemůže uvěřit, že ty filmy jsou tvorbou středoškolských studentů a moc se jí líbily. Tak se koukněte, možná pochytíte víc, jak já :D hlavně se mi líbí, jak začne větu "Kristen Stewart" a lidi začnou tleskat a pár jich i zavejská :D
* * * * * * * * *
I'm watching Doctor Who, that's real obsession :D Anyway, I have for you today one video. As you probably know, All American High School Film Festival in New York City already started. Kristen is not there... yet. It's not sure yet if she's coming there, but she's still one of judges, she just made her decidions from Germany, while she was shooting Sils Maria. She's mentioned during the official opening of this festival and here is the video from this speech. It starts on 0:25, the festival founder - Andrew Jenks - is talking about her. He's telling us about that she's not there... but that she's watching those movies on her labtop, that she wrote an email and she sais, that she love those movies and that she can't believe that they were made by high school students.

5 komentářů:

  1. Omlouvám se, že jsem tak dlouho neodepsala na tvé komenty, no jdu to teď napravit =) Doufám, že jsem na žádný nepozapomněla =))Takže studuju v Brně na VUT stavební fakultu. K tomu, jak rychle těch týdnů utíká ti pomůžu ještě tím, že ti řeknu, že na konci tohoto týdne už budeš mít za sebou čtvrtku semestru =D Třináctí týden do toho ani nepočítám, protože ten už mi přejde z části takovej zkouškovej =D Alespoň tedy u nás =) Jinak, co vůbec studuješ ty ? (mám pocit, že už jsem to od tebe snad i četla -- nebo se mi to s někým plete -- ale moje paměť je tak příšerná, že si ani nevzpomenu =)))
    A ještě k těm Slížím, naštěstí jsou v Brně celkem často, tak se snad na ně někdy dostanu =) Jen u toho Back to School se mi hrozně líbilo, že je vstup zadarmo =)) Přijde mi, že jinak jsou s tím vstupným hrozní vyděrači =)) Já jsem ráda, když ten týden vystačím s penězmi a nehladovím tu =))Dále, díky za info o vlasech Sophie =D Ale taky jsem tipovala, že jsou spíš přírodní, takže mě to celkem překvapilo =)Ohledně Nedovi smrti. Taky jsem na to čuměla a nadávala. Jeho postavu jsem měla fakticky ráda, tak mě tím George fakt naštval. On se snad rozhodl, že ty Starky prostě všechny vyvraždí... =D A všechny díly jsem se rozhodla, že si je připomenu tak, že znova koukám na GoT od začátku. Vždycky když to takhle udělám, tak mě fascinuje, kolik věcí jsem si v tom seriálu prostě nevšimla =))Na a na závěr, Purpurová svatba. Taky se na ten díl už nehorázně těším. Nadruhou stranu mě ale mrzí, že už tam nebude Joffrey, na kterého budu neustále nadávat =D No, bude to zvláští. Celkově, bez těch Lannisterů by to byla hrozná nuda =))
    Taky mě kdysi strejda vykecal děj z knížky, týkalo se to právě Rudé svatby (ten se v tom vyvraždování na svatbách nějak vyžívá =))), takže jsem už o tom věděla. Doteď mě ale mrzí, že mi to řekl, protože bych fakt chtěla vidět svůj výraz, když bych se na to koukala a vůbec bych o tom netušila =DNo, ještě jednou se omlouvám, že odepisuju až takhle pozdě, ale komenty jsem vždycky četla a když jsem se zrovna chystala odpovědět, tak jsem musela pryč od ntb =))) Ale asi to teď takhle bude furt, jsem ráda, že to s blogem zvládám sama, protože ta holčina, kterou jsem přibrala se už přes měsíc neozvala tak už jí to asi nebaví. No budu jí muset časem napsat co a jak, ale myslím, že se na blog už asi nevrátí... Tak to budu muset zvládat sama =D

    OdpovědětVymazat
  2. Měla by se tam objevit, chci, aby se někde objevila..

    OdpovědětVymazat
  3. Je škoda, že se tam neukázala, možná ještě dneska, později, ale dost o tom pochybuju Každopádně i tak je skvělé, že do poroty vůbec zasedla, pro ty studenty to musí bejt úžasná čest, když můžou tvrdit, že jejich filmy viděla Kristen Stewart Mě osobně by z toho asi šlak trefil

    OdpovědětVymazat
  4. jo to by se me taky libilo rict moje jmeno a vsichni zacnou tleskat :)

    OdpovědětVymazat