čtvrtek 17. října 2013

Gallery update 21.1: New fan photo from BD2 Madrid Premiere

Ne, nejsem mrtvá, jen jsem pořád někde v tahu. Je mi to moc líto, ale nemohla jsem posledních pár dnů najít čas něco přidat. Ze školních počítačů se mi psát nechtělo, tam je to takové... divné, mám pocit, že mi všichni koukají přes rameno, a jinak jsem neměla vůůůbec čas. Včera jsem byla dlouho ve škole, vlastně už předevčírem, prostě ve středu... no odešla jsem dřív z práva s tím, že budu dýl doma, než zase odejdu a třeba i něco přidám. No... prdlačku. Přišla jsem domů a zjistila jsem, že jsem si zapomněla klíče, takže jsem stepovala před barákem asi půl hodiny, než přišla máma, která šla se psem a samozřejmě si nevzala mobil. No... takže jsem doma zase tolik času nepobyla a šla jsem na Gaudeamus Alcotour, což je každoročný vysokoškolská akce, kde bojuje 5 pražských vysokých škol o to, kdo toho vypije nejvíc. Letos překvapivě nevyhrálo ČVUT, ale Zemědělka. No jo, tihle spolu bojujou každej rok :D VŠE byla až 4. :D Ale lepší zas, než poslední, že ano. No... takže jsem přišla domů dost pozdě, řekněme spíše teda, že dost brzo. Ačkoliv jsem moc k výhře nepomáhala, můj vztah k pití je takový... netradiční ve srovnání s ostatními lidmi mého věku. Nooo.. i přes to, že jsem nic moc nepila, jsem ve škole málem umřela... asi to bylo tím nedostatkem spánku :D Vracela jsem se ze školy s tím, že něco přidám, ale nakonec z toho taky sešlo, prostě jsem tu nebyla, vysvětlím někdy příště, až bude víc času a mně se nebudou zavírat oči. Mám pro vás dneska jednu staronovou fanouškovskou fotografii z mé oblíbené premiéry Rozbřesku 2, z Madridu, kde to Kris tak hrozně moc slušelo, vypadala tam úchvatně a měla ty dokonalé žluté šaty :) ta fotka se mi moc líbila, tak jsem ji sem musela dáti...:
* * * * * * * * *
Nooo, I am not dead, don't be afraid. I am sorry, but I couldn't write anything these days, because... on Wednesday, I was long at school, when I came back home, I found out, that I don't have my keys, so I was waiting like a half an hour for my mom and then I went to Gaudeamus Alcotour, which was a party with a drinking battle during five Prague universities. So I came back quite late... and today... I didn't have time too, because I was really tired and lets say that I was gone, I'll tell you about that more later, probably, well, I am back now and I decided to write something, because I felt bad about that I wasn't here for you. Anyway, I have for you one new/old photo with fan from my favorite Breaking Dawn - part 2 premiere in Madrid, where Kristen looked really gorgeous and beautiful and she had that awesome yellow dress.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
[1x] Photos with fans.

2 komentáře:

  1. woow hrozně jí to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá tu trochu jako moje bývalá spolužačka, což mě děsí, protože to byla celkem pipina.. Ale jinak moc hezká..

    OdpovědětVymazat