pátek 11. října 2013

Gallery update 20.9: New fan photos from Camp X-Ray set

Dobře... nepřeložila jsem ty rozhovory. Udělám to zítra. Snad... měla jsem docela dlouhý den, ne ve škole, ale strávila jsem většinu mého bdělého stádia dne (což je poslední dobou pár hodin :D), s mou nejlepší kamarádkou :) Šly jsme ještě s jednou kámoškou z gymplu na Deskohraní, což je festival deskových her a je to hrozná sranda. Tohle už byl 13. ročník, vždycky se to koná přibližně ve stejnou dobu v Praze a já jsem byla poprvé na 11. ročníku tuším, myslím, že jsem tam byla zatím 3x... ale možná už to bylo počtvrté... každopádně je to fakt super akce, není vůbec nijak drahá, studenti za 50 Kč a můžete tam být od rána do večera, nikdo vás nevyhazuje, je tam bufet, takže se i najíte, všude tam chodí parta lidí, kteří vám třeba vysvětlí nějaké komplikovanější hry... a je to prostě skvělý způsob, jak strávit deštivý a chladný podzimní den, když ho nechcete zrovna trávit doma nebo v hospodě :D No zítra taky nestrávím moc času doma, ale pokusím se napsat aspoň něco:D každopádně mám pro vás jednu fotku s fanynkou... (podle všeho mamkou JJ Soríi) Na dvou fotkách je Kristen, na jedné je Lane Garrison a na té poslední je Tara Holt a... asi je to teda Cory Michael? Nejsem si jistá... tak úplně :D ale pravděpodobně ano :D No, snad se vám líbí, zveřejnil ji na svém instagramu JJ Soría, ale já osobně ji mám ze strictlyrobsten.com a na ten jeho instagram jsem zatím ani nekoukala, možná tam vyšťourám ještě něco :D
* * * * * * * * *
Okay.. I didn't translate those interviews. I will do it tomorrow. I had pretty long day... not in school, I spent my day with my best friend, we were at Deskohraní with another friend and I came bach at 8:30 p.m. Deskohraní is a festival of board games and it's really great, I love it, it's fun! :) This year was 13th year of this festival, I can only recomend you, it's till this Sunday, for people from Prague, and it is usually in October, I hope it will be next week too. It's a great way how to spend day :) Anyway, I won't be here that much tomorrow, but I hope I will have time for writing some articles. Today, I have for you new photos with fans from the set of Camp X-Ray. It's made to one picture together. Just two of them are with Kristen, one is with Lane Garrison, and another one is with Tara Holt and... is that Cory Michael? Yeah, probably... hope you guys like it, it's from JJSoría's instagram. I'm lazy to search for a link, I have it from strictlyrobsten.com...

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Mně něco povídej, Angie, je to fakt padlý na hlavu... Jako chápu, že asi nechce, aby fotka jeho mámy byla všude po netu, ale jak říkáš, to si měl rozmyslet dřív, než to někde zveřejnil. Myslím, že už by mohl vědět, jak tenhle fandom funguje, prostě je najednou všechno všude, to už si do hlavy mohl dát... Zvláštní, že mu nevadí, když tu fotku někdo retweetne, to je prej v pořádku, ale jinak ne, eh!
    Celkově mi to už nejde do hlavy, vzpomínám si, jak nám psala Tara Holt, že se dostala do problémů kvůli tweetu, že si právě zdřímla v jejím přívěsu a přísahala by, že během jejího snu natočili další scény, jako wtf?! Nehledě na to, že ani pořádně není známo, jak slavný režisér Peter Sattler vypadá, fakt je to šíleně pochybný a vlastně i dost děsivý
    Uh, zatím to vypadá, že si natáčeli rodinný snímek, o kterém veřejnost nemá vůbec vědět, což mi upřímně vadí, protože my jsme ti, ze kterých budou mít případně nějaký zisky, jestli se teda vůbec uráčí s námi o něco podělit... Grrr, jsem se rozvášnila, až to není hezký

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, taky mě to žere Hlavně o tom není zmínka vážně vůbec nikde, teda chápu, že prodat ten film nebude nejlehčí, protože mají v podstatě jen Kristen, jejíž jméno bude znamenat asi nejvíc, ale i tak... Byly horší projekty, co se prodaly, nevím, proč by s tímhle měl být problém. Je to o přístupu a ten oni zvolili vážně špatnej, opravdu hodně, protože jak říkáš, spíš to odrazuje, než aby to vzbuzovalo nějaký vyšší očekávání. Já věřím, že film bude megaboží, jenže tohle na něj už teď nevrhá moc dobré světlo, což je hrozná škoda... Teda taky chápu, že asi stillsky a podobně zveřejňovat nemůžou, dokud nemají žádného distributora, ale jednou maj kupu lidí, co se na ten film těší a čekají, tak by toho měli využít, protože jiným filmařům se o tom může jen zdát. Fakt jsem z toho pěkně napružená
    A k webům jsem se dostala úplnou náhodou, nezakládala jsem je, ale jednou jsem admince poslala tip na článek a ona se mě zeptala, jestli bych do toho šla, a já jsem šla, žádná velká věda   

    OdpovědětVymazat
  3. Jé a jak dlouho se koná ta akce , já jsem na ni chtěla jít minulý rok, tak doufám, že je to na víc dní :) Jinak ty fotky jsou krásné, ani nemusím psát, jak moc to Kristen sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. *Částečně se jedná o takový článek, co se týká blogu, ale hlavní je, že tě musím informovat o tom, že jsem tě nominovala do Liebster Award Tag :))
    http://justa.blog.cz/1310/time-to-tell-the-true

    OdpovědětVymazat
  5. Ten festival znie naozaj dobre. Podľa všetkého vidím, že ste si to tam vychutnali. Snáď ste si stihli s kamarátkou na seba nájsť čo najviac času a za ten čas ste sa mali skvelo. :)
    A Kris to na tých fotkách ohromne sekne. Je zlatučká :)

    OdpovědětVymazat